![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de tel niet kwijt geraken hee, een dag of twee geleden was het 100 kilo, nu al 115 blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een echte atleet, zoals hij zelf aangaf
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() ik weet het mannekes ,het is ni gemakkelijk te accepteren dat ge mij moet onderhouden,maar er zit niks anders op ,ge moet die jaloesie proberen te overwinnen,t zal ni gemakkelijk zijn,toch proberen ,ik heb mijn schoonheid verteld van die sukkels van thaise vrouwen in de goot ,ze heeft er eens hartelijk mee gelachen en gevraagd of er zo veel zotten zijn in belgie,ik heb gezegd ,nee schatje alleen die linkse jaloerse bokken op politics be,ze begreep julie frustratie ,ze is namelijk eens in belgie geweest ,het eerste wat ze vroeg =zijn alle vrouwen hier zo lelijk en hebben die mannen daar sex mee? nee schatje alleen de linkse loosers ,de slimmerikken gaan naar thailand,mijn schatje was weer gelukkig,jij bent toch een slimme zei ze,toen ik vertelde dat die loosers voor mij moesten werken en dus onrechtstreeks ook voor haar kwam ze ni meer bij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of blijf bij het Nederlands indien je de Engelse taal niet machtig bent. Loser. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwier dat creatuur toch op je negeerlijst! Als je die trol blijft voederen, blijft hij terugkomen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die macht heb ik jammer genoeg niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Al maar goed, iemand zoals jij die in de mogelijkheid gesteld zou worden censuur uit te oefenen louter en alleen omdat de mening van een ander je niet aanstaat. Er zijn er in de geschiedenis nog die dat gedaan hebben : Hitler, Stalin, Mao,.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor iedereen eigenlijk. Niemand zit hier te wachten op jouw scheldproza.
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens en terzijde, al zult u daar in de odontologie weinig of niets mee te maken hebben : met flebotomie, trepanatie en lavement is men wel degelijk "nog steeds bezig”, zij het niet meer in dezelfde context als voorheen. Tot slot, over één zaak zijn we het eens : so be it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() ik kan je gerust stellen ,ik stop er even mee ,er is geen eer aan te halen ,zo gemakkelijk om julie op stang te jagen ,even zeggen dat ze mijn pensioen moeten betalen en ze spuwen hier allemaal vuur,je hebt zelf voor de eikels gestemd die het pensioensysteem gemaakt hebben ,de jaloesie druipt er af
|
![]() |
![]() |