![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus ik stel u opnieuw de vaag waarop u niet antwoordde: Een dier de keel oversnijden omdat het zou moeten van een ingebeeld opperwezen, is dat niet aberrant? Hebt u dan een passend bijvoeglijk naamwoord? Citaat:
Citaat:
, dan ga ik ervan uit dat u gelooft dat er een oude is geweest. Citaat:
Citaat:
Het recht om tradities zuiver te houden is geen absoluut recht. Als ze in strijd zijn met andere rechten moeten ze maar aangepast worden. Het opperwezen dat deze traditie eist zal dat niet erg vinden. Aangezien dat opperwezen niet bestaat. Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | ||||
|
![]() Citaat:
Nu is het mogelijk dat u onder "aberrant" begrijpt "idioot, absurd". Dat is dan bijzonder subjectief natuurlijk. Ik zeg ook dan van niet, u van wel, ik weer van niet, u van wel, etc. Bijzonder saai allemaal. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 16 augustus 2015 om 22:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel, dat is het jaar waar onder invloed van Weyts men consequent wat gaat doen aan al dat dierenleed en tot het besluit komt dat er niets anders op zal zitten dan allen verplicht vegetariër te worden, uiteraard jacht en visvangst verbiedt, en vervolgens alle dieren gaat steriliseren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard kan men dat niet. Het niet-bestaan van iets kan niet op sluitende wijze bewezen worden. Je kunt dit dan ook niet als een valabel argument inroepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feitelijk is een discussie over het bestaan van God/het bovennatuurlijke volslagen onzinnig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
U moet toch al door hebben dat gelijk hebben of ongelijk hebben niets te maken heeft met meerderheid of minderheid. Toen Copernicus stelde dat de aarde rond de zon draaide, was hij de enige mens ter wereld die dat dacht. En hij had gelijk. En nogmaals, ik heb het niet over religie en atheïsme op zich, maar over vreemde gebruiken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
het is evident dat ze dat niet willen en opkomen voor het recht om hun traditie zo puur mogelijk gestand te doen. Uiteindelijk is dat net zoveel onderdeel van het democratische proces als het gegeven dat de uitkomst van dat proces voor iedereen bindend is. De eerste zin begrijp ik, en ik leg u uit dat dat recht niet absoluut is. Die 2e zin is eigenlijk onbegrijpbaar. Maar als u zegt dat het voor iedereen bindend is, dan besluit ik daaruit dat het een absoluut recht is. Omdat het nu 2015 is. Volgend jaar zal ik 2016 gebruiken in argumentaties waar ik probeer uit te leggen dat iets 'niet meer van deze tijd is'. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is hier een democratie.
Ieder heeft zijn zegje gedaan, en nu is het tijd dat het parlement de zaak beslist. Van mijn kant zal ik wel trachten (trachten) te zorgen dat intern mijn partij aan de juiste kant van het zeel getrokken wordt. En dan kunnen de islammers en de joden knarsetandend er zich bij neerleggen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Minister-President
|
![]() ik dacht dat joden rationeel en pragmatisch denkende mensen waren. Ik kan mij vergissen.
Dat dieren moeten lijden voor wat hersenspinsels van sekte-idioten, nee, dat kan niet meer anno 2015. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tuurlijk kan dat gewoon in 2015, maar dan gewoon in hun eigen landen en niet in katholiek Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |||||||
|
![]() Dat kunt u dus niet bewijzen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
U doet het uitschijnen alsof we dat democratische proces gerust kunnen overslaan, want u hebt naar eigen zeggen "het gelijk aan uw kant". Zo werkt het niet. Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat soort lui is dan ook voor niet de minste rede vatbaar.
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 17 augustus 2015 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Staatssecretaris
|
![]() In de tv uitzending is mij volgende uitspraak van de joodse woordvoerder bij gebleven.
"Zonder de joodse gemeenschap zou België niet eens bestaan " Wat een degoutant volkje. Bartje , dat je dit in uw eigen Stad toelaat van zulke uitspraken. Als U dit andersom zegt kan je op het matje komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |||||||||
|
![]() Nee, en toch heb ik gelijk.
Er zijn ook mensen die geloven in astrologie en ik kan niet bewijzen dat ze ongelijk hebben. En toch ... iedereen die gelooft in astrologie is oerdom. Zelfs al zijn ze met miljarden. 1 voor 1 zijn ze dom. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Blijkbaar verschuilt u zich graag achter aantallen en getallen, om een bepaalde opinie waardevol te vinden. Ik ben het daar dus niet mee eens. Heel veel mensen geloven niet in de evolutietheorie. Het is belangrijk dat die mensen weten dat ze ongelijk hebben. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar het gelijk heb ik natuurlijk wel aan mijn kant, dat is evident. En volgend jaar in 2016, en dan ook is het offeren van dieren om een ingebeeld opperwezen te behagen volkomen stupied. Ik vind dat erg voor die beesten. En nee, dat is ook geen emo praat. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |||||||||