![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat van personeel van die sociale woningmaatschappijen. 'n Interim directeur heeft 't me zelfs eens verteld.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht je al een punt hebben dan is dit dat migranten en nakomelingen daarvan oververtegenwoordigd zijn als groep van rechthebbenden en dus meer gebruik kunnen maken van die voorzieningen. Nu persoonlijk vind ik een spreidingsplan goed. Dus niet enkel Belgen, Marokkanen, Turken en Afrikanen die dominant zijn als groep in sociale woningen maar evenwichtige verdeling. Anders krijg je gettovorming met de nodige samenlevingsproblemen waar weer een batterij maatschappelijk werkers tegen aan gegooid worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze zwijgen , het is hun job. Haast geen enkele autochtoon komt nog in aanmerking voor een sociale woning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toch gebeurt 't nog steeds, aan alles zijn achterpoortjes. Net als 't controleren of je de taal kent, en of je wel degelijk "woont/verblijft" in je sociale woning. Ik woon niet eens (meer) in Blg., en ik heb al weet van zoveel misbruik.(mensen die geen 5 woorden Nl's spreken, maandenlange leegstand omdat familie of echtgenoot in thuisland verblijft(ven) waar ze eigendom(men) hebben etc. Stel je voor hoeveel meer misbruik er is dan die gevallen waar ik weet van heb (via contacten in de branche/sociale industrie, mensen die hun job kwijtraken indien ze dit aan de kaak zouden stellen).
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen durven dit niet openbaar maken om hun job niet te verliezen. Bij jou gaat 't over gevallen in 't Leuvense, ik in Limburg. 't Zijn dus geen 'einzelfälle'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de praktijk is dat haast geen Belg met een inkomen van niets nog in aanmerking komt. En wat moeten we nu doen? Met z'en allen 5 jaar langer gaan werken omdat we per se op grote schaal sociale woningen willen zetten voor woestijnvolk dat voor de rest het schijt heeft aan onze maatschappij? ![]() Welk punt hadden we weeral? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ze erkend worden als vluchteling of subsidiair beschermde, dienen zij zelf (natuurlijk met hulp van hun OCMW-assistente) op zoek te gaan naar een woning. Zij mogen niet in de tijdelijke OCMW woning blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is gewoon geen andere woning op de privé markt voor dat volk, dus blijven ze gewoon zitten. Ik heb nog nooit geweten dat ze iemand op straat hebben gezet, want dat zou gegarandeerd in het nieuws komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'n Autochtoon die halsstarrig aanhoudt en dreigt met misbruiken aan de kaak te stellen, 'n sociale woning aanbieden in 'n wijk vol Turken of Marokkanen, in de wetenschap dat die persoon oftewel weigert, oftewel na 'n bepaalde periode van ellende gaat lopen omdat hij weggepest werd. Ik kende 'n jong Italiaans gezin, 2de kindje op komst, na jarenlang op de "wachtlijst" gestaan te hebben (en informatie die ik hen gaf over misbruik, want ik kende degene die de woningen "toezegde"), kregen ze 'n woning op Meulenberg. Ze weigerden met de reden; "Wij zijn fatsoenlijke mensen, wij willen onze kindjes 'n deftige opvoeding geven, en niet tussen krapuul op straat laten rondlopen, je durft er niet eens je vrouw alleen op straat laten tussen licht en donker", hij is nooit meer in aanmerking gekomen. Dat waren Italianen die niet tussen Marokkanen wilden wonen. Of 'n wijk, waar haast nog uitsluitend autochtonen wonen, die zijn er nog, weinig, maar toch. Systematisch elk huis dat vrijkomt vol te proppen met allochtonen/vluchtelingen, liefst mohamedanen, zodat stilaan èlke wijk 'n ghetto wordt. Fameus "spreidingsplan", klinkt allemaal mooi op papier.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 1 september 2016 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 1 september 2016 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Franske is een sukkelaar en wat gehandicapt. En nu sinds een jaar uiteindelijk. Franske is ongeveer 500 keer "gepasseerd". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() Hier nog zo'n incident die onze Westerse levensstijl belagen.
Ze komen gluren en beginnen dan nog wat tam tam te maken omdat ze niet willen oprotten. Deze stijgende incidenten komen toevallig bij deze massa migratie kijken. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ktstrand.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indertijd is dit gegeven al uitgebreid bediscussieerd in deze draad: http://forum.politics.be/showthread.php?t=231067 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik uw bijdrage naar het einde lees, lijkt het er wel op dat het moederschap en de zorg voor het gezin verafschuwt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Profiteurs van ons systeem zijn het ,en straks nemen ze het stuur over eens ze in het parlement gaan zitten , dan gaan ze ons helemaal beroven en ons uitbuiten die buitenlandse parasieten. Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 2 september 2016 om 05:26. |
||
![]() |
![]() |