![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 10 februari 2021 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 februari 2021 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 februari 2021 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Franken waren voor een flink deel onze eigenste voorvaderen. Maar ik dacht dat het hier in deze draad al een beetje aan het afdwalen was tot de tijd van Napoléon. Door mij ging het nog een beetje verder tot Lodewijk XIV. Nu maak jij een sprong naar de tijd van de binnenvallende Germaanse volkeren. Ik denk dat we best daar ophouden, zoniet zitten we plots aan de inval door de legioenen van Julius Caesar.
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volkomen absurde redenering om maar niet te zeggen een onethische. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 februari 2021 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een rare discussie. De meeste mensen zijn voorstander van hun eigen cultuur overigens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, Gott ist immer mit uns. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 10 februari 2021 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De menselijke geschiedenis is een eeuwige herhaling gebleken. Het ene gebied met zijn inwoners wordt onder de voet gelopen door invallers. Kijk naar de vorming van Europa vroeger. In Afrika is dit nog soms nog zo. Maar ja, wanneer het gaat over onze (zogezegde) zeer verre (geïdealiseerde) voorouders, de Franken, dan hoort men dit niet zo graag. Maar die deden maar 'krek' hetzelfde. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 februari 2021 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() 2° Dat is hetzelfde dan zeggen: Ge hebt er geen moeite mee dat de Franken het land van de Kelten inpikten maar wel, dat de nazi's ons bezetten. Volkomen absurde redenering om maar niet te zeggen een onethische. ![]() 3° Ge jankt hier over de "Hollandse bezetting", maar ge hebt blijkbaar minder moeite met het feit dat de Franken het land binnenvielen van de inheemse Keltische bevolking en dat ze die kust tot Grevelingen en nog veel verder én de binnenlanden in beslag namen. Het zij zo. ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 10 februari 2021 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik oefen nog. ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 10 februari 2021 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat in schril kontrast met de opportunistische graaf de de belangen van zijn eigen troon en dus zijn eigen centen, verkoos boven het belang van zijn onderdanen. Hij was de echte edel-man en niet die waardeloze nietsnut van een graaf... wiens graf ik nog altijd zoek. ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 11 februari 2021 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar doordat dat sowieso onder elke post staat leest niemand dat nog. Ik vrees dat ik met die ideeën tamelijk geïsoleerd sta in de "Vlaamse Beweging" en dat de meeste "flaminganten" niet echt mijn vriendjes zijn. Als ik zie wat Vlaamsgezinden hier schrijven en tot waartoe ze bereid zijn voor de fetish van de onafhankelijkheid, dan rijzen mijn haren pas echt ten bergen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=256798
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 11 februari 2021 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |