![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch weet ik dat er al bij particulieren is binnengevallen geweest die cd's kopieerden, en dan hebben ze ook meteen alle illegale software aangeslagen en beboet. Dus die kans is ook niet nul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien particulieren waarvan men wist dat ze massaal illegale copies verkocht. Dit doe ik niet, dus voor mij blijft ie 0. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Europees Commissaris
|
![]() Vandaag heeft MS weer een aantal updates vrijgegeven stel dat je nu geen updates kon afhalen, dan was je computer voor de volgende exploits onveilig:
http://www.microsoft.com/technet/sec.../MS05-018.mspx http://www.microsoft.com/technet/sec.../MS05-019.mspx http://www.microsoft.com/technet/sec.../MS05-016.mspx en ook eentje voor IE: http://www.microsoft.com/technet/sec.../MS05-020.mspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus ik moest dat maar ruiken? Je hebt altijd tegen mij gezegd dat ik moest lezen WAT ER STAAT. Wel, dat staat er, dus ik heb je vraag beantwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, je weet het nu dus probeer nu nog eens een vb te geven...en dus NIET iets wat niet meer van toepassing is. Laatst gewijzigd door illwill : 13 april 2005 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Europees Commissaris
|
![]() aangezien jij al die implemtaties geen louche zaken vindt... tja.
Als dat echt niet louche zou zijn, zouden ze er niet veroordeelt geweest zijn. Voor het implemteren van IE zijn ze al in 1999 of dergelijk veroordeelt geweest, en nog blijven die mannen doorgaan. Blijft het feit dat hun HTML-code niet standaard is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mannen blijven doorgaan met wat? Moet hun HTML-code standaard zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze blijven doorgaan met implementeren van hun software. In XP zat standaard WMP, MSN en IE. Ja, hun HTML-code moeten standaardscodes zijn. Dit is nog een louche manier van "zaken doen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat zou jij er van vinden als je jaren aan een softwarepakket hebt gewerkt en ziet hoe mensen het gewoon kopiëren zonder dat je er geld voor krijgt? Zo'n instelling vind ik echt wel enorm egoïstisch en mag voor mijn part even streng gestraft worden als eender welke diefstal. Dat neemt wel niet weg dat sommige software te duur is, zeker voor studenten. Op dat vlak is Macromedia wel goed bezig door bvb. Coldfusion gratis ter beschikking te stellen om te draaien voor één verbinding. Dus je kan dat gratis gebruiken om Coldfusion te leren en te testen. Voor ASP.NET daarentegen mag je diep in je zakken tasten. Gelukkig heb ik het gratis omdat m'n school ervoor betaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Waar staat dit dat het MOET? Is hier een wet voor dan ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt nog nooit 1 cdeetje gecopieerd of gedownload zeker. Laat me niet lachen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb wel degelijk een geweten maar ik zal er geen minuut van wakker liggen dat ik windows gratis heb verkregen en dat de rijkste man ter wereld een beetje verlies hierdoor maakt. Daar heeft ie iets te veel geld voor in mijn ogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. OK, bij wet moeten ze dat niet doen. Het blijft een oneerlijke (dus louche) manier van zakendoen naar mijn mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Concurrentie uitschakelen of het moeilijk maken is nu juist waar het in de economie om draaid é, je bedrijf zal niet lang bestaan met jou aan het hoofd. lol Dat is jou mening dat het oneerlijk is, in mijn ogen doet elk bedrijf en persoon wat hij wil met zijn eigen producten daar hebben ze het volste recht in en maar goed dat het zo is. Laatst gewijzigd door illwill : 14 april 2005 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |