![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Van den Bossche gaan? | |||
Ja want ze is dom en onbekwaam |
![]() ![]() ![]() |
87 | 69,60% |
Ja want ze is misschien niet dom, maar ze liegt wel |
![]() ![]() ![]() |
21 | 16,80% |
Neen, dit is een storm in een glas heel dure mazout |
![]() ![]() ![]() |
14 | 11,20% |
- |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,40% |
Aantal stemmers: 125. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() niet enkel liegen doet da wijf & bedriegen ze maakt mensen wat wijs door middel van vlaamse relaties uit te buiten die NIET correct zijn.
Vdab/rva/VLAAMS PARLEMENT/OMBUDSDIENSTN/OCMW'S zin er ENKEL voor corrupte wijven en venten die krijgen bijna gratis sociale woning en werk RECHT . Kortom arme mensen worden UITGEBUIT |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere Knacklezer weet perfect wie ik bedoel. Koen Meulenare heeft het een jaar lang gehad over Den Baard, hij bedoelde daar niemand minder dan Johan Vandenlanotte mee.
![]() |
#283 |
Minister-President
|
![]() Wie naar Verhofstadt luistert en hem gelooft , vindt alles beter geworden!!
Wacht maar tot de verkiezingen komen en de VLD niet meer in de regering zit: er zullen serieuze lijken uit de kast vallen (er zullen waarschijnlijk alleen nog lijken inzitten) De ontnuchtering die de CD en V kreeg toen ze de " Vlaamse schatkist" te zien kreeg, zal klein bier zijn tegenover de "Belgische schatkist!!!! Laatst gewijzigd door omaplop : 26 januari 2006 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze begint de streken te krijgen van guynokkio
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() guyke doet niet als liegen
freya niets anders dan bedriegen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Minister-President
|
![]() Eh, die jongere heeft daarmee de allochtone gemeenschap in Molenbeek gestigmatiseerd. Alsof de autochtonen zo nog niet bang genoeg waren in Brussel. Trouwens, wanneer het Vlaams blok zegt dat die allochtonen daar vaker crimineel zijn dan autochtone jongeren, worden ze veroordeeld wegens racisme en zijn de politiek correcten verontwaardigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vandaag in de standaard online: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dat zo goed als alle allochtonen (die tot de islam behoren) gevaarlijk zijn ? ![]() Sterk ! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Gouverneur
|
![]() Over de stookoliekorting repte Verhofstadt met geen woord. Hij weerlegde de kritiek op de begroting en herhaalde dat ons land al zeven jaar op rij een begroting in evenwicht heeft.
Ik vermoed dat Verhofstadt ons aller Freya heeft laten vallen. Het is overigens de PS die de tekst van het contract heeft laten lekken naar de pers, en dit om Reynders te nekken. De kans bestaat er dat na de gemeenteraadsverkiezingen ons aller geliefde Freya misschien terug naar Gent gaat. Voor een job waar je alleen maar moet kunnen optellen en aftrekken. Laatst gewijzigd door PieterP : 27 januari 2006 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom moet je zoiets eigenlijk laten lekken ??? Heeft de oppositie dan niet de kans en het recht om dergelijke teksten vrijelijk in te kijken ?? Laatst gewijzigd door Bolter : 27 januari 2006 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Minister-President
|
![]() Nee, nee. Ik heb dat niet op de webstek van het Vlaams belang gezien. Ik heb dat gezien in het nieuws. Van VTM of van VRT, dat weet ik niet meer. 't Was in ieder geval op T.V.
|
![]() |
![]() |