![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is het cordon sanitair verdraagzaam? | |||
Het cordon sanitair is verdraagzaam |
![]() ![]() ![]() |
31 | 29,25% |
Het cordon sanitair is onverdraagzaam |
![]() ![]() ![]() |
75 | 70,75% |
Aantal stemmers: 106. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar postings geleden stelde ik ook al de vraag: geef eens een paar voorbeelden van mensenrechten waar het VB zo tegen is... maar je krijgt daar alleen zeer onduidelijke nietszeggende antwoorden over. Het VB is "racistisch" en zo, dat kennen we...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nee, ze kunnen het niet. Waar staat dat het VB racistisch is? Waar staat dat het VB extreem is? Ik heb nog altijd geen passende uitleg gehoord. Overigens ben ik van mening dat de regerende partijen zodanig naar links opschuiven dat alles wat rechts is als extremisme wordt ervaren. En nee, ik heb hier ook geen uitleg of link ter duiding. Het is enkel een subjectief gevoel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() Nah...verdraagzaamheid...volgens mij is het iets dat totaal wereldvreemd is, iets dat niet bestaat...een utopie!
De mens is niet verdraagzaam en zal dit ook nooit worden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hier is een concert voor verdraagzaamheid gehouden tegen de onverdraagzamen ,is dat dan verdraagzaamheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#288 |
Burgemeester
|
![]() De onverdraagzaamheid wordt mijnsinziens vooral verzoorzaakt door partijen zoals de SPA.
Door de ene monocultuur (allochtone) voor te trekken op de andere monocultuur (autochtone). Men is zodanig bezig met het naar de zin maken van die eersten dat men vergeet dat de tweeden dezelfde rechten moeten krijgen. Ik begin het beu te raken dat je als autochtoon moet inleveren tegenover allochtonen. Maakt dat mij onverdraagzaam? |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Parlementslid
|
![]() @Feremans
@Filosoof ericFeremans stelde : Citaat:
Persoonlijk ken ik twee dergelijke woorden : - Veremans en : - Vilosoof
![]() |
![]() |
#291 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Walen Soenieten Sjiïeten Walhabieten Soenies Italianen Spanjaarden Duitsers Nederlanders Turken Oesbekistanen Tjetjenen Het zijn volgens hem de énén. Ge moet het kunnen hé, zo slim zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
Doe zo voort, professor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Natuurlijk: sommigen ontkennen beiden. Jij bent een schoon voorbeeld. Ik zal er een paar tekeningetjes bijzetten: Citaat:
![]() Nadat zijn leger kapot ging zetten Hitler de jeugd in ... Citaat:
![]() "standaard" executie, uitgevoerd door een Jonge Nazi (photo Johnn Erickson) Citaat:
![]() Dronken Nazi jongeren verminkten het lijk van deze jonge vrouw Citaat:
![]() De eenmaking der jeugd beschreven in een dagboek Citaat:
![]() Zij zijn natuurlijk nooit bedrogen... |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
|
![]() Dat was wel een zeer geslaagde post van Feremans.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 24 oktober 2006 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
|
![]() Citaat:
Dank je voor je eerlijkheid. Zie foto's... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, maar tevergeefs, vrees ik... Erlich is nu eenmaal de mening toegedaan dat AH een 'groot politicus' (sic) was die 'veel goeds' (sic) voor het Duitse volk heeft gedaan....
![]() |
#297 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik bedoelde dan met andere woorden dat tegenwoordig bijna iedere andere monocultuur dan de autochtone wordt voorgetrokken. Ik heb nog nooit iemand over dezelfde kam geschoren en dat was ook hier mijn bedoeling niet.
![]() |
![]() |
#299 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich Laatst gewijzigd door k9 : 25 oktober 2006 om 07:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een voorbeeldje van ongelijke behandeling? Ik geef er twee. Wij (autochtone bevolking) hebben bijvoorbeeld niet het recht om er meerdere nationaliteiten op na te houden. Evenmin hebben wij het recht om kinderbijslag te trekken voor kinderen die wij in het buitenland zouden hebben... Paulus. |
|
![]() |
![]() |