![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik beweer dat nabestaanden van Holocaust-slachtoffers gekwetst worden door negationisten reageert een extreemrechts VB-vehikel als volgt :
Citaat:
![]() ![]() Tevens is het wel merkwaardig (niet dat het mij verwondert, maar soit...) dat vooral xtreemrechts het recht opeist om de moord op zes miljoen mensen te mogen ontkennen. Voor zover er nog enig "masker" te bespeuren is, zijn ze nu wel volledig afgevallen. Het sterkt me tevens dat het VB NOOIT, maar dan ook NOOIT enige macht mag en zal uitoefenen in dit land. Over mijn lijk !! (ook al zou dat voor velen geen probleem zijn).
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u doet, is louter denken vanuit uw eigen vooropgestelde mening. Niet op basis van de documenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leer u eerst informeren. Vel pas dan een oordeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gevoelerigheid als een criterium wordt in de geschiedschrijving, dan zijn we toch wel heel ver van huis afgedreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
al wie de suprematie van een volkgroep voorstaat is niet beter dan wat zij waren... als u dat niet aanvarrd zijn uw mooie theorieën over bescherming van het leven dat God geschapen heeft, eigenlijk grote hypocrisie... (cf sommige topics over afbreken zwangerschappen, stamcellengebruik van foetusen, etc... ik hoop dat ik u verkeerd begrepen heb... want anders begrijp ik veel tussenkomsten van u op dit forum niet meer...
![]() |
![]() |
#287 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt eigenlijk alles. Het staat er overigens LETTERLIJK, hoor: Citaat:
De andere citaten die ik heb gegeven laten er verder geen twijfel over bestaan hoeveel overlevenden er in deze "Endlösung" moeten zijn. De Endlösung ging wel degelijk over het doden (of "laten sterven") van bijna alle Joden (op de uitgesloten categoriëen na, die ook in het verslag vermeld worden). En nu mag jij gerust opnieuw zeggen dat het er niet staat, dat ik geen Duits begrijp, enz ... Een alternatieve verklaring voor wat de aangehalde citaten uit het verslag betekenen heb je daarmee niet gegeven. (Misschien de link nogmaals geven.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 november 2006 om 16:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Der allfällig endlich verbleibende Restbestand wird, da es sich bei diesem zweifellos um den widerstandsfähigsten Teil handelt, entsprechend behandelt werden müssen, da dieser, eine natürliche Auslese darstellend, bei Freilassung als Keimzelle eines neuen jüdischen Aufbaues anzusprechen ist. (Siehe die Erfahrung der Geschichte.) Wat staat er volgens u in de tweede alinea? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#290 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen zegt dat heel veel over zijn argumentarium, het toont ook meteen mooi aan hoe hol heel die retoriek over het kwetsen van mensen eigenlijk is. (Niet dat ik me gekwetst voel hoor, maar ik zie niet waarom dit voor Pietje wel kan daar waar hij onbewezen schade en beledigingen aanhaalt om de negationismewet te verdedigen.) Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik daarentegen heb ik met een citaat van Goebbels kunnen aantonen dat de definitieve oplossing een vaste stek in het Oosten was. U heeft op geen enkele wijze en op geen enkel moment hier op willen ingaan. Dat zegt meer dan genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je een link geven naar waar dat antwoord staat?
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 november 2006 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uit uw dagboekje van Goebbels, vertaal dat in een moeite even mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() http://www.verzet.org/content/view/491/52/1/1/
Nederlandstalige tekst waarbij de Duitse originele tekst erbij staat als file. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Tja, als b.v. een mafiosi stelt 'I gave him concrete shoes', dan kan dat hoogstens duiden op betonnen pantoffels. Zie jij ergens het woord 'murder' staan ? Of "he's sleeping with the fishes", dan wijst dat op een zeer eigenaardige slaapactiviteit of, overdrachtelijk, ongeoorloofde seksuele betrekkingen met dieren. Misschien betekent het nog iets anders, maar dat kunnen we niet achterhalen uit de context. Maar dat heeft zeker niets met moord te maken, absoluut niets. Er zijn m.i. betere argumenten om de negationismewet een misbaksel en een flutwet te vinden dan dit soort ranzigheid. Want het feit dat u met wetenschappelijk onverdroten ijver elk verband tracht uit te sluiten, en toch mag verder posten op dit forum betekent eigenlijk dat dit dus niets te maken heeft met de negationismewet (of u had al een klacht aan uw broek hangen). Dus blijft u uw mening verder uiten. Ik sta voor 100% achter uw recht daartoe. Wees echter ook niet verbaasd dat vele mensen hun neus sterk optrekken telkens een van uw postings in deze draad hun gezichtsveld passeert.
![]() |
![]() |
#299 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#300 |
Minister