![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
|
![]() Citaat:
Tenzij u mij eens de inval van Vlaanderen door de Walen komt aantonen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze in de fout zijn gegaan, dat ze de Vlaamse zaak ronduit hebben verraden. Daar heb ik het over. Laatst gewijzigd door system : 22 april 2007 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
|
![]() Iemand die beweert dat de Vlaamse Beweging geen nationalistische beweging was is natuurlijk een leugenaar of volslagen onwetend. U slaagt er echter steeds vaker in om die beide eigenschappen te combineren, dus ik weet niet wat in dit geval de doorslag gaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat de Belgische staat collaboreerde stoort u niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Dat stoort me evenzeer. De vraag is natuurlijk: wie was de Belgische staat in deze periode. De secretarissen-generaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
|
![]() Citaat:
En wat vind u van de Belgische regering die op 10 mei 1940 even snel de Grondwet verkrachtte en honderden Belgen en niet-Belgen (die geen enkel misdrijf gepleegd hadden) liet oppakken en uitleverde aan het Franse leger, waarbij sommigen onder hen vermoord werden (bv. in Abbeville)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U antwoordde niet op mijn vraag: wie was België in die tijd? De Secretarissen-generaal.?En zo ja wie benoemde de Secretarissen-Generaal? Ja de historie van Abbeville met Joris van Severen en anderen. Natuurlijk was dit fout. Dat is toch evident zeker. Laatst gewijzigd door system : 22 april 2007 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
|
![]() Citaat:
Mijn redenering was dat wij NOOIT door de Walen zijn bezet... Dat er hier nationalisten rondlopen heb ik opgemerkt. Dat ze, zoals jij, de geschiedenis vervalsen als de beesten en dan handige trucen uithalen om rond de pot te draaien dat bewijs je zelf weergaloos. Dat hoef ik, beste Jozef, hier zelf niet meer te bewijzen. En nu dus: de inval en de bezetting van Vlaanderen door de Walen: Hop met de geit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
|
![]() Citaat:
Idem dito uiteraard voor de leiding van de Nationale Bank, de Rijkswacht, enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een "volk"dat zich zelf onderdrukt, dwz: de bourgeoisie onderdrukt de andere mensen, en de onderdrukten die daar tegen in verzet gaan..dat noem ik inderdaad geen nationalistische beweging, maar sociale strijd... Je ziet overigens hoe zot de "volksgedachte" is indien je gaat kijken wat dat in de realiteit voorstelt. Je ziet dat de in jouw ogen verderfelijke linksen in hun analyse heel wat realistischer zijn dan "volk-volk-volk" roepende nationalistische vangers! Dit nu gaan voorstellen als onderdrukking door de Walen is grotesk. De Walen zaten niet hier maar in Wallonië en waren evenmin bezig met het onderdrukken van Vlamen als van Luxemburgers. Mag ik er op wijzen dat de Vlaamse grote bedrijven niet zo tuk zijn op een splitsing van ons land, omdat zij, die een groot deel van hun investeringen in Wallonie en Brussel hebben gëdaan, bang zijn van de verhoogde belastingsdruk die ze in deze nieuwe staten zouden dienen te betalen? Enkel degenen die enkel in Vlaanderen hun duiten investeerden worden geil van een (rechtse!) Vlaamse staat. Maar blijkbaar zijn die in de minderheid: ons land zou immer AL LANG gesplitst zijn moest dit anders liggen... Laatst gewijzigd door ericferemans : 22 april 2007 om 22:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
|
![]() Als ik heel de hetze hier bekijk, in combinatie net alle anti-wetten van de "verdraagzamen", moet ik tot de onthutsende conclusie komen dat Hitler inderdaad de enige dictator is die 62 jaar na zijn dood nog macht heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
|
![]() Citaat:
De nalopers van fascistoïde partijen bestaan nog overal in Europa. En in Frankrijk hebben ze vandaag de DOEF gekregen die onze blokkertjes in juni ook te wachten staat! Wacht maar tot in JUNI! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
... met Duitse steun werd hij tot gouverneur van Limburg en secretaris-generaal van Binnenlandse Zaken en Volksgezondheid benoemd. Laatst gewijzigd door system : 22 april 2007 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Loteling niet gezien ??? een humane sociale sympathieke waal ? ![]() VAN CAU ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
|
![]() [quote]
Werden die mensen door WALEN onderdrukt? Of door Aalsterse liberalen en katholieken???? Deze spraken Frans. Daarom ben je nog geen Waal hoor ! Zoals ik al stelde: Vlaanderen is wel degelijk bezet door franstaligen: VLAMINGEN die frans spraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de PS is er dan zo ééntje... en de Spiritisten zijn de meehuilende wolven ? anderen het zwijgen opleggen ? met alle mogelijke middelen ? Sarkozy eindigt met zijn Karcher met meer dan 5 % voorsprong op de rest...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |