![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit letterlijk in mijn gezicht gesmeten gekregen van een allochtoon die met mijn vriendin haar voeten rammelde dat de vlaamse meiskes goeie matrassen waren om op te oefenen tot ze zouden trouwen met eentje uit eigen land... Is onlangs de dochter van dien van het CGKR niet in elkaar geschopt omdat ze een hoer was?? (op haar 16de zwanger) In Brussel worden autochtone vrouwen lastig gevallen omdat ze geen hoofddoek dragen er zullen nog wel voorbeelden zijn neem ik aan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In mijn ogen wel ja. Dat en zich aanpassen aan de WETTELIJKE bepalingen van het land, niet aan de culturele. Citaat:
Opnieuw: u geeft voorbeelden van Amerikaanse cultuur die ons land al volledig heeft gekolonialiseerd (spuw daar liever u w gal op uit). En uw West is the Best visie hangt mijn keel uit. Waarom denkt u dat? En opnieuw: uw visie is zeer eng. Arabieren zijn meer dan uit de woestijn geplukte peten, het zijn mensen. Weet je nog wel, mensen? Mensen zoals u en ik? Wel die mensen hebben hun eigen cultuur en die is inderdaad een verrijking. U doet arabieren af als middeleeuwse boeren, maar vergeet dat zij tot voor 200 jaar een van de grootste en meest beschaafde rijken waren op heel de wereld. Zonder hun invloed: geen wiskunde, zonder hun filosofische inzichten: geen verlichting. Het westen was een boerengat voor de aanraking met de islamitische cultuur. En die aanraking tussen culturen kan vandaag de dag ook nog steeds geen kwaad. Citaat:
Ach u bent zo onverdraagzaam als u groot bent (niet dat ik weet hoe groot u bent, ma bon). Ik zeg nergens dat ik een geïslamiseerd belgië wil, ik wil een multicultureel belgië waar we kunnen leren van mekaar. Maar ik wil zeker ook geen all-western belgië, want dat verengt de gedachten van de mens (u bent er denk ik het levende bewijs van). De westerse 'cultuur' is geen cultuur meer, het is kapitalisme, het is commercie. Voor mij is dit gesprek afgesloten, u hebt bewezen dat u onverdraagzaam bent en bang bent van islamieten. U slaagt er overigens niet in de belgische cultuur écht te definiëren, u zegt alleen wat het niet is. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Schepen
|
![]() tja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en ben ik geen vlaming meer als ik plotsleing al die vorige opgesomde dingen zou doen? geef nu verdomme eens antwoord op de vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
MAAR als het gaat om een meisje dat vanuit Marokko naar hier gehaald wordt en moet trouwen met iemand die ze nog nooit gezien heeft, dan spreken we over iets helemaal anders imo Als de cijfers van Morel correct zijn, dan zitten we met een probleem want steeds meer jongeren (die toch al 2de of 3de generatie zijn) halen hun bruidje uit het land van herkomst en dat is realistisch bekeken niet echt logisch. Is het dan zo racistisch om dat gewoon te zeggen en te eisen dat hier een eind aan gesteld zou worden?? Wij zijn het OCMW van de wereld niet, he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
bronnen ook de voorgaande met hun 'voorbeelden': bronnen ik wil bronnen anders kunt u mij wijsmaken wat u wilt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar staat in het forumreglement dat het moet gaan over wat JIJ bepaalt, Edina? Citaat:
Dat ik met iets ga afkomen dat ik van de VB-webstek plukte? Hoe zou je daarop gereageerd hebben als je zelfs kritiek hebt op het gebruik van een onverdachte bron?
![]() |
![]() |
#289 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Trouwens: ik kan geloven dat mediterraanse types sneller op mediterraanse types vallen ipv op een witte vlaamse boeredochter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 3 feiten zijn algemeen geweten...
hebben op www.vrtnieuws.net gestaan dus niet zeveren dat je bronnen moet hebben, he... wat die ene marokaanse jongen tegen mij zei kan ik u geen bron geven... Alleen mijn andere vriendin en zijn 3 allochtone "neven" waren hiervan getuige... maar ik wil wel even snuffelen op internet naar bronnen |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeveraars en schelders van jouw soort gaan mijn forumvergeetput in. Doei!
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kwam anders van Mieke Vogels en uit hetzelfde artikel als de rest....
![]() |
![]() |
#294 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Waarom is er dan toch nog een stijgende trend in het aantal importbruiden?? Zijn die "nieuwe vlaamse meisjes" te westers geworden?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() zeveraars en schelders ![]() jeezes, weet je wat? als je het antwoord op mijn vraag niet kent hoef je het maar te zeggen hoor. Door nu de discussie af te breken bewijs je alleen maar je eigen ongelijk. Dios mio man |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims Koenraad Elst http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 24 mei 2007 om 17:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Vreemdeling
|
![]() wie zegt er dat er geen moslims zijn die trouwen met moslimas van hier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Vorenus : 24 mei 2007 om 16:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=smiley;2681996][\quote]
Die Arabieren waar u het over hebt waren geen moslims. Het is niet de islam die voor die verrijking heeft gezorgd. Trouwens ik heb kritiek op die ideologie (en terecht) niet op mensen. Die mensen zie ik als slachtoffers van die onverdraagzame ideologie. [\quote] U bewijst hiermee wat u van het onderwerp kent. Ibn Chaldoen was as muslim as the day is long. Net zoals andere arabische genieën die onze cultuur hebben verrijkt (trouwens maakt het uit of het arabieren zijn of moslims? moeten ze niet allemaal terug naar waar ze vandaan komen?) U kent mij duidelijk niet. Zeggen dat ik een islamofiel ben of een anti-westers iemand is zever. Ik ben voorstander van nietzsche's principes: alles is zever, life sucks, we kunnen het maar beter beseffen en er ons over zetten. Dit impliceert ook hetvolgende: alle mensen zijn mensen. Het zijn gewoon mensen, zoals jij en ik. Dus waarom niet gewoon stoppen met neuten over belachelijke details als nen hoofddoek of een kruis of weet ik veel wat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie meer over groepsverkrachtingen wil weten:
http://www.google.com/search?hl=nl&q...gle+zoeken&lr=