Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2007, 16:37   #281
kenzo
Lokaal Raadslid

kenzo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thin White Duke Bekijk bericht
Oh vertel mij dan welk onrecht onze vlaamse meisjes al is aangedaan vantwege de allochtone jongeren! Welk onrecht heeft u al gezien! Ik hang aan uw lippen!
was er onlangs niet aan de kust een hele heisa over een groepje allochtonen die een meisje hadden verkracht en toen riepen dat het niet zo erg was omdat ze een christelijke hoer was of iets in dien trant??

Ik heb ooit letterlijk in mijn gezicht gesmeten gekregen van een allochtoon die met mijn vriendin haar voeten rammelde dat de vlaamse meiskes goeie matrassen waren om op te oefenen tot ze zouden trouwen met eentje uit eigen land...

Is onlangs de dochter van dien van het CGKR niet in elkaar geschopt omdat ze een hoer was?? (op haar 16de zwanger)

In Brussel worden autochtone vrouwen lastig gevallen omdat ze geen hoofddoek dragen

er zullen nog wel voorbeelden zijn neem ik aan...
kenzo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 16:40   #282
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Een van de redenen waarom het NIET lukt kan deze zijn:
duidelijk niet goed op de hoogte van de voorstellen van het VB voor ontwikkelingssamenwerking...
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 16:41   #283
Thin White Duke
Vreemdeling

Thin White Duke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dus volgens u is iedereen die Vlaams praat een Vlaming ? Volgens u is iedereen die hier is geboren maar als een buitenlander is opgevoed een Vlaming ? Iemand die perfect Vlaams spreekt maar volgens zijn eigen identitiet en opvoeding op straat rondloopt met peniskoker is een Vlaming ?
[\quote]

In mijn ogen wel ja. Dat en zich aanpassen aan de WETTELIJKE bepalingen van het land, niet aan de culturele.

Citaat:
Ik kan alleszins wel zeggen wat Vlaams is en wat niet meneer. Indien u dat niet kunt zeggen dan is het reeds ver gekomen. Als ik een restaurant passeer met daarop in koeien van letters geschreven HALAL dan weet ik dat dit niet Vlaams is. Als ik iemand met hoofddoek of hijab of iemand gekleed als een zopas uit de woestijn geplukte 7de eeuwse Bedoeiene dan weet ik dat dit niet Vlaams is meneer en dan weet ik ook dat dit helemaal geen culturele verrijiking of een boost voor onze cultuur is. Enkel iemand die zich aan onze westerse maatschappij heeft aangepast en daaraan ten volle deelneemt (wat ie ook moge geloven of niet) kan zich Vlaming noemen.
[\quote]

Opnieuw: u geeft voorbeelden van Amerikaanse cultuur die ons land al volledig heeft gekolonialiseerd (spuw daar liever u w gal op uit). En uw West is the Best visie hangt mijn keel uit. Waarom denkt u dat?

En opnieuw: uw visie is zeer eng. Arabieren zijn meer dan uit de woestijn geplukte peten, het zijn mensen. Weet je nog wel, mensen? Mensen zoals u en ik? Wel die mensen hebben hun eigen cultuur en die is inderdaad een verrijking. U doet arabieren af als middeleeuwse boeren, maar vergeet dat zij tot voor 200 jaar een van de grootste en meest beschaafde rijken waren op heel de wereld. Zonder hun invloed: geen wiskunde, zonder hun filosofische inzichten: geen verlichting. Het westen was een boerengat voor de aanraking met de islamitische cultuur.
En die aanraking tussen culturen kan vandaag de dag ook nog steeds geen kwaad.

Citaat:
Als u 'o zo verdraagzaam' ervoor pleit om onze maatschappij op uw dooie gemak en met grote voldoening te laten islamiseren, ons land in een Marokko, of in een ander islamitisch land wil laten veranderen (met alle gevolgen vandien) dan hebt u in mensen zoals ik een tegenstander. Mensen zoals jij zouden beter in Marokko of in een ander islamitisch land gaan wonen in plaats van onze westerse cultuur (hetgeen onze voorouders hier hebben opgebouwd) te laten vernietigen. Verdraagzaamheid heeft haar grenzen. Het is helemaal niet verkeerd om onverdraagzaam te zijn voor een onverdraagzame ideologie (islam)
[\quote]

Ach u bent zo onverdraagzaam als u groot bent (niet dat ik weet hoe groot u bent, ma bon). Ik zeg nergens dat ik een geïslamiseerd belgië wil, ik wil een multicultureel belgië waar we kunnen leren van mekaar. Maar ik wil zeker ook geen all-western belgië, want dat verengt de gedachten van de mens (u bent er denk ik het levende bewijs van).
De westerse 'cultuur' is geen cultuur meer, het is kapitalisme, het is commercie.

Voor mij is dit gesprek afgesloten, u hebt bewezen dat u onverdraagzaam bent en bang bent van islamieten. U slaagt er overigens niet in de belgische cultuur écht te definiëren, u zegt alleen wat het niet is.
Thin White Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 16:41   #284
E
Schepen

Standaard

tja
E is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 16:45   #285
Thin White Duke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Je vroeg me te definiëren wat ik als Vlaamse cultuur zie.

Jij bent vrij om naar 'plotseling' naar Arabische muziek te luisteren, alleen nog Arabische keuken eten en Arabische tv kijken. Jij gaat dat toch niet als Vlaamse cultuur definiëren?
Dat zeg ik niet: jij zegt dat vlaamse cultuur dragen een deel is van het vlaming zijn (enkele posts hiervoor), wel zeg mij dan: wat is de vlaamse cultuur?
en ben ik geen vlaming meer als ik plotsleing al die vorige opgesomde dingen zou doen?

geef nu verdomme eens antwoord op de vraag.
Oud 24 mei 2007, 16:46   #286
kenzo
Lokaal Raadslid

kenzo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij moogt da vinden. Ik ben gewoon blij dat gij het land niet leidt of de liefde zou een moeilijke periode doorgaan me u. Als nen Europeaan dan verliefd zou worden op ne niet-Europeaan zou da nie mogen. Jawadde, da zijn extreme standpunten zenne.
Opnieuw: u veralgemeent zeer erg.
Als en ik zeg duidelijk ALS die jongen idd op jaarlijkse vakantie naar om maar te zeggen Marokko gaat en daar de liefde van zijn leven tegenkomt, wie zijn wij dan idd om hier iets op te zeggen...
MAAR als het gaat om een meisje dat vanuit Marokko naar hier gehaald wordt en moet trouwen met iemand die ze nog nooit gezien heeft, dan spreken we over iets helemaal anders imo

Als de cijfers van Morel correct zijn, dan zitten we met een probleem want steeds meer jongeren (die toch al 2de of 3de generatie zijn) halen hun bruidje uit het land van herkomst en dat is realistisch bekeken niet echt logisch.

Is het dan zo racistisch om dat gewoon te zeggen en te eisen dat hier een eind aan gesteld zou worden?? Wij zijn het OCMW van de wereld niet, he...
Oud 24 mei 2007, 16:46   #287
Thin White Duke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenzo Bekijk bericht
was er onlangs niet aan de kust een hele heisa over een groepje allochtonen die een meisje hadden verkracht en toen riepen dat het niet zo erg was omdat ze een christelijke hoer was of iets in dien trant??

Ik heb ooit letterlijk in mijn gezicht gesmeten gekregen van een allochtoon die met mijn vriendin haar voeten rammelde dat de vlaamse meiskes goeie matrassen waren om op te oefenen tot ze zouden trouwen met eentje uit eigen land...

Is onlangs de dochter van dien van het CGKR niet in elkaar geschopt omdat ze een hoer was?? (op haar 16de zwanger)

In Brussel worden autochtone vrouwen lastig gevallen omdat ze geen hoofddoek dragen

er zullen nog wel voorbeelden zijn neem ik aan...
bronnen alstublieft
bronnen
ook de voorgaande met hun 'voorbeelden': bronnen
ik wil bronnen
anders kunt u mij wijsmaken wat u wilt
Oud 24 mei 2007, 16:48   #288
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
En je punt is? Tekstjes kopiëren kan iedereen. Heb ik ergens ontkend dat er soms problemen zijn dan?
Ik wilde enkel bewijzen wat ik heb gezegd en dat jij in twijfel trok.

Citaat:
Je schijnt niet te snappen dat de discussie gaat over hoe die zaken moeten aangepakt worden.
Oh ja?
Waar staat in het forumreglement dat het moet gaan over wat JIJ bepaalt, Edina?

Citaat:
edit: ook wel grappig om te zien hoe Mieke Vogels ineens verandert in een referentie omdat ze een keer iets zegt dat in je kraam past..
Wat verwacht je eigenlijk?
Dat ik met iets ga afkomen dat ik van de VB-webstek plukte?
Hoe zou je daarop gereageerd hebben als je zelfs kritiek hebt op het gebruik van een onverdachte bron?
Oud 24 mei 2007, 16:49   #289
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Natuurlijk hoeven het niet enkel de vrouwen zijn die hun job moeten opzeggen omdat jij vindt dat we anders onze ouderlingen "dumpen": ook mannen kunnen hun job opzeggen natuurlijk.

Hoe zie jij trouwens het "verzorgen" van bejaarde ouders als men beiden hele dagen buitenshuis werkt? Het inhuren van een privé-verpleegster of zo?
Ach Circe, er zijn zoveel mogelijkheden. Niemand hoeft ontslag te nemen. Je kan deeltijds gaan werken, tijdskrediet opnemen, beroep doen op thuisverpleging, je ouders kunnen naar een serviceflat gaan of naar een bejaardentehuis. Mij maakt het niet uit hoor... behalve dan als mensen gedumpt worden in een bejaardentehuis en er niet meer naar hen wordt omgekeken door hun familie. En dat gebeurt wel degelijk ook.

Citaat:
Het "klinkt" toch zo netjes poco om onmiddellijk te vertellen dat "wij" onze ouderlingen "dumpen" terwijl die brave allootjes toch zo goed voor hen zorgen !

Een deel van mijn familieleden zijn werkzaam in zowel verpleging als bejaardenzorg. Misschien wordt het even tijd dat jij eens binnenskamers gaat kijken bij onze allochtoontjes die hun ouderlingen niét dumpen! Je weetwel: de hoogstaande cultuur waar wij nog een poepje aan kunnen ruiken! Ik vrees dat je even anders zal piepen.
Jij hebt een probleem met zwartwit denken. Ik niet. Nergens maar dan ook nergens heb ik beweerd dat allochtonen per definitie goed voor hun ouders zorgen. Ik twijfel er dus niet aan dat er bij allochtonen ook wantoestanden voorkomen. Het enige dat ik opmerkte is dat het niet abnormaal is om voor je ouders te willen zorgen. Op welke manier dan ook.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 16:50   #290
Thin White Duke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Als en ik zeg duidelijk ALS die jongen idd op jaarlijkse vakantie naar om maar te zeggen Marokko gaat en daar de liefde van zijn leven tegenkomt, wie zijn wij dan idd om hier iets op te zeggen...
MAAR als het gaat om een meisje dat vanuit Marokko naar hier gehaald wordt en moet trouwen met iemand die ze nog nooit gezien heeft, dan spreken we over iets helemaal anders imo

Als de cijfers van Morel correct zijn, dan zitten we met een probleem want steeds meer jongeren (die toch al 2de of 3de generatie zijn) halen hun bruidje uit het land van herkomst en dat is realistisch bekeken niet echt logisch.

Is het dan zo racistisch om dat gewoon te zeggen en te eisen dat hier een eind aan gesteld zou worden?? Wij zijn het OCMW van de wereld niet, he...
En hoe kan zij bewijzen dat het allemaal zulke gevallen zijn? Er zullen er wel tussen zitten, maar hoe gaat zij bewijzen dat dat bij al die mensen het geval is?

Trouwens: ik kan geloven dat mediterraanse types sneller op mediterraanse types vallen ipv op een witte vlaamse boeredochter
Oud 24 mei 2007, 16:51   #291
kenzo
Lokaal Raadslid

kenzo's schermafbeelding

Standaard

3 feiten zijn algemeen geweten...
hebben op www.vrtnieuws.net gestaan

dus niet zeveren dat je bronnen moet hebben, he...

wat die ene marokaanse jongen tegen mij zei kan ik u geen bron geven... Alleen mijn andere vriendin en zijn 3 allochtone "neven" waren hiervan getuige...

maar ik wil wel even snuffelen op internet naar bronnen
Oud 24 mei 2007, 16:51   #292
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zeg ik niet: jij zegt dat vlaamse cultuur dragen een deel is van het vlaming zijn (enkele posts hiervoor), wel zeg mij dan: wat is de vlaamse cultuur?
en ben ik geen vlaming meer als ik plotsleing al die vorige opgesomde dingen zou doen?

geef nu verdomme eens antwoord op de vraag.
Loop jij naar de hel, 'verdomme'!
Zeveraars en schelders van jouw soort gaan mijn forumvergeetput in.
Doei!
Oud 24 mei 2007, 16:52   #293
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
duidelijk niet goed op de hoogte van de voorstellen van het VB voor ontwikkelingssamenwerking...

Het kwam anders van Mieke Vogels en uit hetzelfde artikel als de rest....
Oud 24 mei 2007, 16:53   #294
kenzo
Lokaal Raadslid

kenzo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hoe kan zij bewijzen dat het allemaal zulke gevallen zijn? Er zullen er wel tussen zitten, maar hoe gaat zij bewijzen dat dat bij al die mensen het geval is?

Trouwens: ik kan geloven dat mediterraanse types sneller op mediterraanse types vallen ipv op een witte vlaamse boeredochter
lopen hier niet genoeg "nieuwe vlaamse meisjes" rond? Als ik rondkijk zitten daar toch ook ferme mokskes bij....
Waarom is er dan toch nog een stijgende trend in het aantal importbruiden??
Zijn die "nieuwe vlaamse meisjes" te westers geworden??
Oud 24 mei 2007, 16:54   #295
Thin White Duke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Loop jij naar de hel, 'verdomme'!
Zeveraars en schelders van jouw soort gaan mijn forumvergeetput in.
Doei!
haha zo is het natuurlijk ook opgelost! Sterk.

zeveraars en schelders allochtonen zijn hier al door velen door het slijk getrokken als het vuil van de straat en dan ben ik de schelder!

jeezes, weet je wat? als je het antwoord op mijn vraag niet kent hoef je het maar te zeggen hoor. Door nu de discussie af te breken bewijs je alleen maar je eigen ongelijk.

Dios mio man
Oud 24 mei 2007, 16:54   #296
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[\quote]

In mijn ogen wel ja. Dat en zich aanpassen aan de WETTELIJKE bepalingen van het land, niet aan de culturele.
Dan moeten diegenen ook niet gaan verwachten dat zij als Vlamingen zullen worden bekeken. Zij zullen dan altijd als 'vreemden' 'allochtonen' 'nieuwe Vlamingen' of hoe men het ook wil noemen worden bekeken. En vergeet ook niet dat men wetten kan veranderen en nieuwe (sharia)wetten kan invoeren eens die in uw ogen zeer goed geintegreerde nieuwe Vlamingen voldoende groot in aantal zijn geworden.

Citaat:
Opnieuw: u geeft voorbeelden van Amerikaanse cultuur die ons land al volledig heeft gekolonialiseerd (spuw daar liever u w gal op uit). En uw West is the Best visie hangt mijn keel uit. Waarom denkt u dat?
Geef mij maar de Westerse cultuur ipv de islamitische. U ziet trouwens niet in dat door verdraagzamen zoals u men ons land aan het koloniseren is. Informeer u eens wat over de islam. En kijk dan verder dan de gesuikerde versie ervan.

Citaat:
En opnieuw: uw visie is zeer eng. Arabieren zijn meer dan uit de woestijn geplukte peten, het zijn mensen. Weet je nog wel, mensen? Mensen zoals u en ik? Wel die mensen hebben hun eigen cultuur en die is inderdaad een verrijking. U doet arabieren af als middeleeuwse boeren, maar vergeet dat zij tot voor 200 jaar een van de grootste en meest beschaafde rijken waren op heel de wereld. Zonder hun invloed: geen wiskunde, zonder hun filosofische inzichten: geen verlichting. Het westen was een boerengat voor de aanraking met de islamitische cultuur.
En die aanraking tussen culturen kan vandaag de dag ook nog steeds geen kwaad.
Die Arabieren waar u het over hebt waren geen moslims. Het is niet de islam die voor die verrijking heeft gezorgd. Trouwens ik heb kritiek op die ideologie (en terecht) niet op mensen. Die mensen zie ik als slachtoffers van die onverdraagzame ideologie.

Citaat:
Ach u bent zo onverdraagzaam als u groot bent (niet dat ik weet hoe groot u bent, ma bon). Ik zeg nergens dat ik een geïslamiseerd belgië wil, ik wil een multicultureel belgië waar we kunnen leren van mekaar. Maar ik wil zeker ook geen all-western belgië, want dat verengt de gedachten van de mens (u bent er denk ik het levende bewijs van).
De westerse 'cultuur' is geen cultuur meer, het is kapitalisme, het is commercie.
U bent duidelijk een linkse kwiet zoals te verwachten was en te zien aan uw uitspraak. "Onze cultuur is niks anders dan kapitalisme." Islamofielen zoals jij zijn nog erger dan de islampromotors. Als u voor multicultuur bent waarom zit u dan de multicultuurvernietigende islam te verdedigen ?

Citaat:
Voor mij is dit gesprek afgesloten, u hebt bewezen dat u onverdraagzaam bent en bang bent van islamieten. U slaagt er overigens niet in de belgische cultuur écht te definiëren, u zegt alleen wat het niet is.
U zou beter ook eens wat onverdraagzamer zijn tegenover de onverdraagzame islam. U als verdraagzame bent trouwens zeer onverdraagzaam tegenover het kapitalisme en de Amerikaanse cultuur.

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims

Koenraad Elst
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 24 mei 2007 om 17:01.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 16:55   #297
Thin White Duke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
lopen hier niet genoeg "nieuwe vlaamse meisjes" rond? Als ik rondkijk zitten daar toch ook ferme mokskes bij....
Waarom is er dan toch nog een stijgende trend in het aantal importbruiden??
Zijn die "nieuwe vlaamse meisjes" te westers geworden??
wie zegt er dat er geen moslims zijn die trouwen met moslimas van hier?
Oud 24 mei 2007, 16:57   #298
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bronnen alstublieft
bronnen
ook de voorgaande met hun 'voorbeelden': bronnen
ik wil bronnen
anders kunt u mij wijsmaken wat u wilt
Citaat:
De jeugdrechter in Brugge heeft drie broers uit Middelkerke geplaatst die een 13-jarige meisje uit hun buurt meermaals hebben verkracht. De jongens zijn 15, 16 en 17 jaar oud. De feiten kwamen aan het licht toen de moeder van het slachtoffer onraad rook. Zij verwittigde de politie. Die pakte de drie boers op en stelde ze ter beschikking van de jeugdrechter. De oudste is naar de jeugdgevangenis in Everberg gebracht. De 15- en 16-jarige verblijven in de jeugdinstelling in Ruiselede. (belga) </STRONG></EM></U></I></B>
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_413305.html

Citaat:

Blokwatch en Marokkanen

De 16-jarige Jasmijn Coeman, dochter van Blokwatcher Patrick Coeman, durfde maandag niet terug naar haar school, het SIHA in de Antwerpse Eikenstraat. Het zes maanden zwangere meisje werd ruim een week geleden op de speelplaats van de school aangevallen door een groepje Marokkaanse leerlingen, van wie er twee haar een trap en een klap in de buik gaven, terwijl anderen haar uitscholden en haar bekogelden met drankblikjes en sigarettenpeuken.

Het Centrum voor Leerlingenbegeleiding (CLB) liet het gezin Coeman vrijdag weten dat men de veiligheid van Jasmijn niet voor honderd procent, zelfs niet voor negentig procent kon garanderen, zo meldde een verontwaardigde Patrick Coeman gisteren. "Ze stelden andere scholen voor. Maar op één daarvan is driekwart van de leerlingen van Marokkaanse afkomst. En voor de andere alternatieven moet Jasmijn minstens twee uur reizen met de bus. Bovendien: moeten wij, én de school, toegeven aan de terreur van die jonge gastjes? Want het gaat om een groep Marokkanen uit het eerste jaar." (...)

Gazet van Antwerpen, 10 oktober 2006
http://lvb.net/item/3627

Laatst gewijzigd door Vorenus : 24 mei 2007 om 16:57.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 17:00   #299
Thin White Duke
Vreemdeling

Standaard

[quote=smiley;2681996][\quote]
Die Arabieren waar u het over hebt waren geen moslims. Het is niet de islam die voor die verrijking heeft gezorgd. Trouwens ik heb kritiek op die ideologie (en terecht) niet op mensen. Die mensen zie ik als slachtoffers van die onverdraagzame ideologie. [\quote]

U bewijst hiermee wat u van het onderwerp kent. Ibn Chaldoen was as muslim as the day is long. Net zoals andere arabische genieën die onze cultuur hebben verrijkt (trouwens maakt het uit of het arabieren zijn of moslims? moeten ze niet allemaal terug naar waar ze vandaan komen?)

U kent mij duidelijk niet. Zeggen dat ik een islamofiel ben of een anti-westers iemand is zever. Ik ben voorstander van nietzsche's principes: alles is zever, life sucks, we kunnen het maar beter beseffen en er ons over zetten.

Dit impliceert ook hetvolgende: alle mensen zijn mensen. Het zijn gewoon mensen, zoals jij en ik. Dus waarom niet gewoon stoppen met neuten over belachelijke details als nen hoofddoek of een kruis of weet ik veel wat.
Oud 24 mei 2007, 17:01   #300
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Voor wie meer over groepsverkrachtingen wil weten:

http://www.google.com/search?hl=nl&q...gle+zoeken&lr=
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be