![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk, af en toe verschijnt hier iemand met een duidelijk standpunt
![]() |
#282 |
Minister
|
![]() Ik denk wel dat die man een racist is, jammer, maar hele deze zaak zegt ook veel over de waanzin om iets wat in het hart en de geest van een mens leeft te willen uitroeien. Het is zoals de gedwongen bekeringen tijdens de inquisitie. Men dient hier de goede zaak niet, integendeel. Daarom: Het centrum voor haat en racismebevordering moet opgedoekt worden.
Mijn voorstel: ik verplicht die werkgever om deze man voor een proefperiode van een maand in dienst te nemen. Hij moet voor deze werknemer dan geen sociale lasten betalen. Na die proefperiode beslist die werkgever of hij de man wil houden. Te simplistisch? Racisme moet m.a.w. uit het strafrecht. Wel moeten bovenvermelde maatregelen getroffen kunnen worden. Laatst gewijzigd door Duym : 8 juni 2007 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() blijkbaar niet e dab, edina is dan ook heel wat 'slimmer' dan een 'salonprogressief' volgens mij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
|
![]() Ik heb je er al eens op gewezen dat dat een totaal belachelijke en op niets gebaseerde veronderstelling van je was. Toch geen last van vooroordelen bankier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet niet wat blijkbaar niet, en ik heb Edina geen salonprogressief genoemd.
![]() |
#286 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, ik baseer me louter op ervaring.
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de eigenaar zijn hond "in de hand heeft", kan dat geen probleem zijn.
![]() |
#288 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
|
![]() Citaat:
Eerlijk: heb jij graag dat alles en iedereen zomaar aan jou ligt te pallepoten? Ik geloof van niet. Wij hebben allemaal onze voorkeur welke intimiteiten we accepteren en welke niet. Waarom zou een hond dan anders moeten zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De belastingwetgeving, om te beginnen.
![]() |
#292 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je die twee combineert om bepaalde zaken te regelen komen daaruit niet al te veel slimme zaken voort. Edina is het typevoorbeeld van een zweeppersoon, iemand die de aandacht op pijnpunten kan vestigen. Wanneer dergelijke personen verantwoordelijkheid krijgen, zit je binnen de kortste keren in een conflictmodel omdat aan de andere kant al even emotionele mensen overtuigd zijn van hun gelijk. Kortom, een model van doven. Daarom hekel ik zowel wat men 'links' als 'rechts' noemt. Tegenwoordig bevinden we ons in dit land in het centrum van zo'n conflictmodel waarvoor zowel het zogenaamde 'links' als 'rechts' verantwoordelijk zijn. En weet je, Steven, ik houd 'links' meer verantwoordelijk voor deze duale maatschappelijke polaristatie omdat men aan die zijde voortdurend zonder schroom beweert 'intellectueel' te zijn. Als mijn twee gasten -weeral eens - in een oorverdovende ruzie zijn verwikkeld, zeg ik meestal tegen de oudste om zijn verstand te gebruiken. Over het algemeen doet hij dat ook en zijn ze er binnen de kortste keren uit. Hoeveel keer ik ook al heb gevraagd aan linkse intellectuelen om hun verstand te gebruiken, een einde aan het geraas komt er niet? Dus 'slim'? Natuurlijk, maar op welk leeftijdsniveau moet ik dat 'slim' dan wel situeren.
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() De vraag is simpel.
Hond behouden en geen zwarten in dienst nemen of Hond wegdoen en zwarten in dienst nemen. Kiezen tussen de liefde voor uw hond of de zoveelste werknemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hond beter opvoeden is ook een optie.
![]() |
#297 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag mij trouwens af wat die hond doet als ze daar aan 't lassen zijn met zwarte maskers op en zware handschoenen...
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
|
![]() Citaat:
2) je kent niets van honden en nog minder van de wet hierontrend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() hahaha die linkie winkies seg , Dewinter start campagne met hond "hier waak ik " en ja ....nog geen drie dagen later zijn er al racistische honden gesignaleerd hahahahahaha wij lagen plat van het lachen op het werk zeker toen we hoorden dat het van de rode migrantenvakbond kwam ...pffff zouden die nu écht denken dat een zinnig mens zo'n ineengestoken verhaaltje slikt?
Voor wie nemen die ons nu eigenlijk bij den vrt seg?Ale na de ineengestoken remery zaak en van belingen ,nu den racistische hond. Lijkt echt op nazi propagande ,sossen zijn wel sterk in het ineensteken van zo een vuile spelletjes,wel erg dat de media dit meespeelt.
![]() |
#300 |
|
![]() Ik denk niet dat die hond letterlijk tussen de lassers loopt. Dat zou gevaarlijk zijn voor het dier.
|
![]() |
![]() |