![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij vertrek je vanuit een onbestaande onrechtvaardigheid, om deze vervolgens te bestrijden. Ik beweer niet dat er geen gavallen zijn waarbij mensen gediscrimineerd worden op basis van afkomst, maar we mogen dat niet veralgemenen. Meer nog, maatregelen treffen alsof dat algemeen zou zijn. Dat is verkeerd. Bij de gevallen waar dergelijke discriminatie weldegelijk wordt vastgesteld, moet de rechter uitspraak doen. Daartoe zijn de nodige wetten beschikbaar. Maar we moeten ons beleid, meer bepaald ons aanwervingsbeleid, niet laten bepalen door mensen die de wet overtreden. Er mag geen enkele vorm van dicriminatie zijn. Geen positieve en geen negatieve. Mensen moeten beoordeeld worden naat hun bekwaamheid en geschiktheid. Niet naar hun afkomst. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik in America zou gaan wonen moet ik ook niet verbaasd zijn dat ik als buitenlander misschien iets moeilijker aan de bak raak dan mensen van de streek. Dat is heel normaal en dat is ook niet echt misdadig. In België echter is dat wel een misdrijf. En misdrijven worden door de rechter bestraft. Maar het is al te kras om mensen te veroordelen voor het feit dat zij mensen zouden discrimineren op basis van afkomst, om als soort van vergeldingsmaatregel, net hetzelfde te doen in omgekeerde richting. Voor mij bewijst dat enkel het falen van het vreemdelingenbeleid en levert ze het bewijs dat het niet werkt. En of dergelijke maatregelen de integratie bevorderen? Daar geloof ik niks van. Want inderdaad is positieve discriminatie voor de ene bevolkinsgroep is weldegelijk negatief voor de andere. De meeste mensen hebben helemaal niks tegen vreemdelingen. Zeker niet als ze er geen last van hebben. Maar ze hebben er ook niks voor. Ze zijn ook geen voorstander om zoveel mogelijk vreemdelingen te helpen, noch om ze kwaad te doen. Daarom dat 'positieve discriminatie' heel negatief werkt, zelfs op dat deel van de bevolking die nog min of meer neutraal stond tegenover het vreemdelingenbeleid. Want ze worden gedwongen om 'voor' te zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wist niet dat Nynorsk = Mechels Stadsbestuur ?????. Verder heb jij blijkbaar niet goed gelezen, want ik ga volledig akkoord met de verdeling zoals door jou voorgesteld. Had ik zelf al in het groot en breed uitgelegd aan Rafke, want die begreep het anders niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juli 2007 om 16:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de meeste bedrijven worden de studentenjobs voorbehouden aan de kinderen of familieleden van de werknemers. Vroeger bleek dat geen discriminatie van de kinderen van de niet-werknemers te zijn, tegenwoordig wèl (als men tenminste een beschermd kenmerk heeft, witte kinderen van niet-werknemers hebben dat nog steeds niet).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je je arme oude moeder een frank geeft doe je Bill Gates tekort: je had beter een "flight simulator" gekocht van microsoft. Daarenboven discrimineerde je je zoon die een flight simulator meer nodig heeft dan je wel denkt! Indien je een goede daad stelt discrimineer je allen die je niet dezelfde goede daad bewijst. Je bent eigenlijk een schurk wanneer je iets doet dat niet voor iedereen geldt: je bent dan een massaal crapuul dat discrimineert. Sorry dat ik zo dom ben, anders had ik het eerder ingezien ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang we gaan blijven lullen over racisme, en denken dat de hoofdoorzaak daar ligt, denk ik dat het nog lang gaat duren, vooraleer het probleem zal opgelost geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Je opstellen als een irritante waarheids negationist is leuk. Ik hou van forumzotten. Ik aanbid ze. Maar de manier waarop je constant probeert het evidente te ontkennen is niet langer goddelijk. Het ontbreekt me aan superlatieven om je inzicht te loven, je kennis der dingen te prijzen. Ik stel derhalve vast dat je in je grote kennis der dingen een nieuw pad hebt gevonden: - Kinderen die te weinig eten hebben vervolgen hun ouders - Mensen die onterecht zijn ontslagen vervolgen (zonder hulp van ezels zoals vakbonden) zelf hun werkgever: met de duurste advocaten. - Alle allochtonen die ooit zijn gediscrimineerd huren detectives in om hun claims te bewijzen, die gedurende maanden de discriminerenden volgen om aan bewijslast te komen en voeren dan processen met Vermassen als raadsman. Dan sturen ze de rekening naar jou! Is dat niet een propere en redelijke oplossing van alle problemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Weg "bemin uw naaste zoals uzelf", weg sollidariteit: eigen volk eerst! Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 juli 2007 om 18:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, probeer maar eens als semi nederlands sprekende Pool geen werk in de bouw te vinden...
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
Daar moest jij naartoe! Vir Blankes enkel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
Zij zijn gebaseerd op vastststellingen: er zijn relatief VEEL te weinig allochtonen die een kans krijgen. Indien je steeds de waarheid, de gemeten feiten gaat vervangen door loze beweringen dan komen we nergens hé schat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uebermenschen en de untermenschen? De gelovigen mohammedanen en de ongelovige minder-dan-varkens christen en joden (en de atheisten en polytheisten worden gewoon zo'n 30 cm korter gemaakt.) JIJ bent daar toch voorstander van feremans? Let trouwens op wat je tegen me zegt in het vervolg: MIJNE pa was een afrikaan. Ik heb dus een beschermd kenmerk! Even stilgestaan bij het feit dat MIJNE pa zijn familie door de moslims als slaaf werden afgevoerd, dat MIJN culturele genegenheid niet bepaald ligt bij een ideologie die apartheid, slavernij, castratie, verkrachting en overheersing in zijn vaandel heeft? En pas op wat je zegt! Ik ga naar Youssef hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juli 2007 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
|
![]() Citaat:
Moeten we daar nu in geloven, of gewoon lachen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar de ontelbare processen tegen racisme zeker? Heb jij dan geen greintje voeling met de realiteit? Weet je feremans, dat het uw burgerplicht is om racisme aan te geven als je deze bemerkt? Ik vraag me af hoeveel jij er al hebt aangegeven gezien je overal racisme ziet. Hoeveel racisten heb je al gepakt met uw waarheid en uw gemeten feiten? Consequent als je bent moeten dat er dit jaar alleen al zeker 50 zijn. Is het niet? Of gaat het toch over loze beweringen? Aiaiaiai toch. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juli 2007 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De manier waarop de slogan vertaald wordt alsof er totaal niks voor een ander zou zijn, DAT is fout. En waarom denk je dat ELKE grondwet van ELKE natie in de wereld eerst preekt over het EIGEN volk en de anderen als VREEMDELINGEN beschouwt en zo dienaangaande ook MINDER RECHTEN toekent op hun grondgebied? Ook DAT is eigen volk eerst. Het mooiste principe in de wereld. Je mag het alleen niet demoniseren, maar de realiteit ervan leren inzien. Ik weet dat jij het VB haat, maar "eigen volk eerst"? Dat is puur normaal voor elke mens ter wereld.
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
Jij noemt vreemdelingen, maar bedoel je daar, zoals de blokkers, alle mensen mee die ooit in het buitenland woonden en hier kwamen wonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
|
![]() Citaat:
Ontken je nu ook al dat er racisme bestaat, sinds jaren? Ontken je dat er hier een partij met bijna één miljoen stemmers bestaat die ronduit xenofoob is? Over welke realiteit heb je het toch? Die in je hoofdje? |
|
![]() |
![]() |