![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
maar dan wordt mijne man zot, geloof ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
|
![]() ik heb onlangs gehoord dat melk eigenlijk niet goed zou zijn voor katten. Iemand hier die weet of dat waar is?
Je zou het anders niet zeggen, onze buren geven hun katten dagelijks melk, en die dieren vragen niet liever.
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Minister
|
![]() Citaat:
blijkbaar klopt dit dus niet helemaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
|
![]() melk is harstikke slecht voor katten, die krijgen daar euh... buikloop van. Racekak zeg maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
|
![]() Citaat:
Krijgen er acute dia-reeksjes van. Mijn kat (nu 20 en in topform) krijgt het nooit. Een buurvrouwtje wilde heel lief zijn en lokte de kat stiekem. Wanneer ik thuiskwam en het hele huis stonk naar beige drek, wist ik dat ze melk gegeven had ![]() Ik geef het nooit. Kijk hoe enorm een kalf is, hoe wil je dat zo'n klein kattemaagje dat gaat verteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
|
![]() Raar hé, en toch drinken ze zo graag een kommetje melk.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 21 december 2007 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb katten die melk lusten en er ook geen last van hebben, diegenen die er wel last van hebben blijven er uit zichzelf af. Uiteindelijk is het een kat of drie hier die melk drinkt. De liefhebbers komen het ook vragen op het afgesproken uur, ongeveer een half uur nadat ik wakker ben.
Eén uitzondering en das Snufke, die drinkt alleen maar chocomelk, liefst Cècèmel. De theorie is dat katten niet tegen de lactose in de melk kunnen, daarom ook dat er kattenmelk bestaat waar die lactose werd uitgehaald. Ik vind dat veel te duur, die beesten blijven zelf van hetgeen hen ziek maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, ik ga melk niet verdedigen. Rond mijn 4 jaar kreeg ik het plots niet meer binnen. Een allergie zou ik het niet noemen, want ik kreeg geen pukkels of begon niet rood te worden e.d., maar ik kreeg het gewoon mijn keel niet meer door. De weeë smaak en geur ervan doen me gewoon overgeven. Later als puber toch nog eens geprobeerd om een slokje melk te drinken en ik heb dat slokje van de keukenkasten kunnen afkuisen. Die ene slok melk bleef in mijn keel steken en zat daar te wachten tot ik misschien eens wou ademen, wat niet lang op zich liet wachten. And yet... Ik ben dol op kaas. ![]() Melk en zuivelproducten, het blijven hoofdbrekers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb tot mijn 12-13 zéker 1 liter melk per dag gedronken, nu krijg ik het niet meer binnen.
Waarom weet ik niet, maar het resultaat mag er zijn ![]() r
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Snufke lust ook graag chocolade, wat naar het schijnt ook niet goed is voor katten?! Minouch en Twister zijn beiden liefhebbers van pikant: curry, paprika, peper, sterke smaken en geuren, enkel die twee lusten het. Ik heb er één die nu ziek is door te ontwormen, Ursula, ze ligt al een week in de zetel zonder bijna te bewegen, ik ben dat gewoon bij haar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 22 december 2007 om 13:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
|
![]() Citaat:
Dat dieet is best wel goed geaccepteerd en naar ik weet is daar geen probleem over gemaakt. Maar het viel me wel op. In Europa zou zo'n verschil in dieet (Caucasian/African American) niet bepaald goed onthaald worden. Het is trouwens een heel interessant gegeven. Die heeft ook onderzoek naar melkproducten en bloedgroep gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al vanaf 1967.
http://www.youtube.com/watch?v=B7YeZcscOkA