![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2981 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je mensen op basis van wetenschap bepaalde rechten wil ontzeggen, dan zie ik dat onderzoek wel graag. Je vergelijking met de empirische vaststelling dat het regent slaat trouwens nergens op, maar misschien had je dat zelf al door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2982 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik heb geen gepubliceerd onderzoek nodig om te wéten dat er toch een zeker verschil is tussen een bewering als "Kijk, het regent buiten" en "Homo-koppels zouden eigenlijk geen kinderen mogen adopteren". Het verschil komt tot uiting in het gebruik van een hulpwerkwoord als 'mogen'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2984 |
|
![]() Ik zal je zelfs meer zeggen, Gaby Stroecken is helemaal geen wetenschapster, die haar uitspraken fundeert op enig onderzoek. Daarom zijn haar ideeën in geen enkel wetenschappelijke publicatie geraakt: omdat ze gebakken lucht verkoopt. Ik geloof de talrijke onderzoeken die door wetenschappers zijn uitgevoerd in het buitenland iedere dag boven het gebazel van iemand die beweert dat kinderen alleen een band kunnen voelen met de moeder en die geld probeert te verdienen met prenatale psychologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2985 |
Minister-President
|
![]() Zouden homoseksuelen goede ouders zijn? JA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp natuurlijk dat dit voor jou nogal moeilijk ligt, gezien je een andere mening hebt dan haar. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2987 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2988 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2989 | |
|
![]() Citaat:
Ze lopen zo vaak met vuile handen rond van al die olie, ongetwijfeld moeten kindjes op school spotten als ze zien dat hun pleegvader heelder dagen met zijn handen in de viezigheid zit. En zijn die bloedjes van kindjes al niet aan zoveel andere identiteitscrisissen blootgesteld dat ze daar nog eens onder moeten lijden ? Wetenschappelijk bestaat er geen bewijs dat kindjes die opgevoed worden door garagisten evenveel kansen krijgen in het leven en geen zware trauma's doormaken. Neen, ik vind dan ook dat we absoluut die kindjes niet mogen gebruiken als proefkonijn. Vanaf nu komen garagisten dus niet meer in aanmerking om kindjes op te voeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2990 |
|
![]() Dat heeft er niets mee te maken. Ik maak de afweging: enerzijds zijn er longitudinale onderzoeken die de test van de peer-review doorstaan waaruit blijkt dat kinderen die door homoseksuele paren daar geen enkel nadeel van ondervinden. Aan de andere kant hebben we een mevrouw die orakelt dat homoseksuele koppels geen kinderen kunnen opvoeden. De keuze is dan snel gemaakt. Maar ik ben redelijk, hoor: als mevrouw Stroecken een onderzoekje in elkaar steekt waarbij de ontwikkeling van kinderen die door resp. heteroseksuele en homoseksuele koppels vergeleken wordt (en zo moeilijk is dat niet), dan wil ik mijn mening gerust herzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2991 | |
|
![]() Citaat:
Wie weet hoe de bliksem ontstaat hoeft niet meer te geloven in een simplistisch verhaaltje over een god die met zijn hamer het doet donderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2992 |
Minister-President
|
![]() Wie gelooft er dat verhaal zeg. Iedereen weet dat Zeus de bliksem werpt vanuit zijn hand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2993 | |
|
![]() Citaat:
Dus jouw god kan maar één spelletje spelen : verstoppertje. Godsdienst blijft toch iets kinderlijks... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2994 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2995 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2996 | |
|
![]() Citaat:
Dus je kunt dan ook niet testen op geneesmiddelen. Ja, want elke mens is anders, dat je er dan 1000 in één groep steekt en 1000 in een andere speelt geen rol, want je kunt nooit met zekerheid zeggen hoe elke individuele patiënt zou geredeneerd hebben op placebo of echt geneesmiddel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2998 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2999 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms wordt gevraagd aan gevangenen of zij voor proefkonijn willen dienen bij wetenschappelijk onderzoek in ruil voor strafvermindering. Er wordt dan gekeken hoe gelijkaardige cellen reageren zij het bij verschillende mensen. Nog specifieker is bijvoorbeeld het testen van een haargroeimiddel waarbij slechts één helft van het hoofd wordt ingesmeerd met het middel. Paulus. |
|
![]() |
![]() |