![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3001 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eerder denken dat jouw rèppertjes dan pech hebben, vet pech seg!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3002 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3003 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3004 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien wil ik je niet bang maken, 't is nl. een grote zwarte hond die haar 'vrouwtje' erg goed beschermt. ![]() Niet dat ik dat nodig heb, want ik ben niet bang, niet voor jouw rèppertjes, niet voor de duivel zelf, bovendien heet ze Shaytan, kan je je de consternatie voorstellen als ik haar roep? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3005 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard mag "bloedlust" niet vrij gepredikt worden. Oproepen tot geweld in dan ook verboden, dacht ik toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3006 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3007 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3008 |
Minister-President
|
![]() Vandaar ook dat ik er zelf niet tevreden over ben.
![]() |
#3009 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3010 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3011 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hoofdzaken die ze voorstellen komen zo wel in het nieuws, er is geen enkele partij waar je akkoord kunt gaan met alles wat ze voorschotelen, maar nu en dan zijn er bijzondere problemen en de partijen die daar het meest willen aan doen die vallen dan eventjes op! Altijd voor dezelfde partijen stemmen is ook idioot, wat sommigen nochtans gans hun leven doen! Veel VB-stemmers die wensten dat er iets aan de overrompelende multicul werd gedaan hebben wellicht daarvoor op het VB gestemd, niet omdat ze "amnestie voor collaborateurs enz "vroegen! Schakel het VB uit en al die mensen gaan grotendeels naar een andere partij waar ze vragen om rekening te houden met hun eisen! Indien de NVA niets, maar dan ook niets doet aan multiculprobleem zal ze dat ook gewaar worden... Misschien een cordon rond gans Vlaanderen zetten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3012 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3013 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat thuisonderwijs dient hoofdzakelijk voor kinderen die vanwege ziekte, handicap enz de normale schoolgang niet aankunnen... en niet omdat sommigen per se een hoofddoekje op willen waar dat niet mag! Je kunt toch een groot stuk van ons onderwijslandschap niet vervangen door groepjes "thuisonderwijs"! Op kosten van de belastingbetaler misschien? Dat "thuisonderwijs" is gewoon een bestaande mogelijkheid, maar één die amper voor een paar % de oplossing kan zijn. In het belang van de kinderen laat je je kinderen gewoon naar school gaan samen met de anderen, onder dezelfde voorwaarden als de anderen. Als "godsdienst" daar bij moet betrokken worden zit je met een probleem. Maar een probleem waar we ons niets moeten van aantrekken. Los het dan op zoals de Joden, maar daartoe zijn jullie om meerdere redenen niet toe in staat waarschijnlijk. Niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3014 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de organisatie van de rest heb ik inderdaad ook mijn twijfels. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3015 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Behalve de "VB-cultuur" ken ik niet direct nog culturen die niet wensen samen te leven. Je weet wel die cultuur van eigen volk eerst en uitsluiten van anderen, van oproepen tot haat en racisme,.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3016 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar roept het VB op tot haat ? We zijn uiteraard tegen een politiek van positieve discriminatie. Als Jan beter is dan Mo , dan is het Jan. Problemen mee ? Laatst gewijzigd door Pericles : 10 november 2010 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3017 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De leonardbashing draad..geen dank.. ![]() |
|
![]() |
![]() |