![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3061 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#3062 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Over die zogenaamde 'nieuwe historici' (ik noem het 'geschifte historici') wil ik er best in een aparte topic over uitwijden. Raar volkske wel, die geen enkele klassieke leugen of verdraaiing uit de weg gaan. Ik ken zelfs een bekend voorbeeld van Benny Morris die eerst een leugen poneert en dan gaat 'bewijzen' dat Israël die leugen onder de mat heeft geveegd (zogezegd het bewijs achterover drukken). Niks is te gek voor die 'historici'. Laatst gewijzigd door gilad : 28 juli 2010 om 12:13. Reden: taalfout |
|
|
|
|
|
|
#3063 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3064 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3065 |
|
Parlementslid
|
Encyclopedia of world history, internet,... Er waren al Joodse kolonies en zionistische bewegingen vóór de Holocaust en zelfs voordat Hitler aan de macht kwam (1933)
|
|
|
#3066 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3067 |
|
Parlementslid
|
Van mij zeker?
|
|
|
#3068 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3069 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Aanvankelijk wou Hitler zelfs de joden daarheen sturen, liever dan ze naar Amerika te zien vertrekken. Hij stuurde zelfs afgevaardigden naar Palestina om ter plaatse te gaan zien hoe dit te kunnen bewerkstelligen. Maar die werden door de toenmalige Engelse kolonialen de toegang geweigerd tot het grondgenied en terug gestuurd naar Duitsland. Later kwam Hitler liever met Al Husseini tot een akkoord, die de moslims hun hulp aanbood in ruil voor dat de joden in het midden oosten ook uitgeroeid zouden worden, eens dat Hitler de oorlog gewonnen had. Maar al die " mooie " plannen zijn dus niet gelukt...Het enige dat de Nazi's gelukt hebben, is een uiterst strenge " natuurlijke " selectie van de joden, die maakt dat de nazaten van de overlevenden nu echt van zeer goede biologische kwaliteit zijn. Laatst gewijzigd door den dinges : 28 juli 2010 om 13:03. |
|
|
|
|
|
|
#3070 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Allee, ga maar met de blokskes spelen, de juffrouw deelt straks warme melk uit. Laatst gewijzigd door den dinges : 28 juli 2010 om 13:07. |
|
|
|
|
|
|
#3071 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar haal je al die onzin ...Verzin je dat zelf? Als eens gezien hoe die religeuze Joden er uitzien door inteelt? |
|
|
|
|
|
|
#3072 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#3073 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een vraag stellen != beschuldigen. Voor de Hasbara waarschijnlijk wel... |
|
|
|
|
|
|
#3074 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben er enkel van overtuigd dat je om een kamp als Auschwitz te overleven, je geen doetje moet zijn, geen domoor, geen zwakkeling, eerder het tegenovergestelde, +een flinke dosis geluk. Intelligentie en lichamelijk uithoudingsvermogen, weerstand tegen ziekte's, dat zijn allemaal dingen die je van je ouders meekrijgt... Wat religieuze joden betreft, ik ken er geen persoonlijk, ik ga met die mensen niet om. |
|
|
|
|
|
|
#3075 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat wist ik al wel, maar wilden zij bewust een Joodse staat stichten, of een Joodse vluchthaven?
|
|
|
|
|
|
#3076 |
|
Parlementslid
|
Wat is het verschil?
|
|
|
#3077 |
|
Banneling
|
Ik denk dat Sir Moses Montefiore zowat de eerste zionist is die met het doel van ooit een eigen staat te hebben, gronden aankocht in Jeruzalem (en de omgeving). We spreken dat al in 1840 ruim 100 jaar voor de Holocaust zou beginnen. Diegenen die beweren dat Israël er is gekomen omwille van de Holocaust, zitten er dus 100 jaar naast. De Holocaust heeft wel een en ander in de hoogstre stroomversnelling gezet, maar zonder de Holocaust was de staat Israêl er ook wel gekomen. De eerste alliyah (joodse emigratie naar het thuisland) kwam in 1882 op gang onder impuls van de jodenvervolging in het Rusland van de tsaren.
|
|
|
|
|
|
#3078 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|