![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lastig toch, dat gebrek aan beginselvastheid van een ex. Limburger, hé?
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welke partij zitten er geen hele hoofden vol haar in de boter? Van Hecke stelde zich dus niet opnieuw kandidaat. Hij deed dus wat ik al eerder zei. Wat het beste was voor zijn partij.
![]() |
![]() |
#303 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En gij wilt mij de les spellen, wat gaan we hier nog allemaal lezen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#305 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'Mensen die zichzelf 'Zijne Heerlijkheid' noemen...houden er nooit geheime enz' Wat een ondragelijke lichtheid! Dan heb ik nog liever een gezonde scheldpartij.
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ik duizend keer meer respect heb voor de Bruggelingen Frank van Hecke en Luc Broes als voor Lucien Decoorne. De eerste twee zijn voor mij voorname mensen ook al zijn het VB-ers. Over de derde, die ook ooit lid was van dezelfde partij, moet ik zwijgen omdat hij me geen strafpunten waard is.
![]() |
#307 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die willen enkel weten wie de brandstichters van één huis zijn omdat zij hen als hun persoonlijke vijanden zien. Beschouwen ze de brandstichters van hele landen echter als hun vrienden, dan moet dat door vriend en vijand vergeven en vergeten worden.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 januari 2008 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De Duitsers hebben simpelweg hun Flamenpolitiek van WO I herhaald in WO II en die was even succesvol om de doodeenvoudige reden dat de vlaming nog steeds een tweederangsburger was. Nu dat gezegd zijnde: ik vind het simpelweg absurd dat een vlaams nationalist zich steevast moet verdedigen voor een collaboratie die 1. alle omstandigheden in acht genomen nog uiterst beperkt was. % gezien was de collaboratie in VL niet eens erg hoog. IIRC waren er in verhouding tot de bevolking zelfs meer waalse dan vlaamse Waffen SS'ers. 2. gepleegd werd door mensen waar ik absoluut niks mee te maken heb. Ik ben niet 'fier' op vlaamse collaboratie tijdens WO II, maar ik ga ook niet elke oostfronter gelijkschakelen met een nazi of crimineel. Ik geloof dat er veel van hen (vlamingen zowel als walen, fransen, noren, denen,...) eerbare mensen waren die niet beseften welk crimineel regime zij ermee ondersteunden en dat ook redelijkerwijs niet konden weten. Bedenk u maar eens even wat voor informatie je had in die tijd om op voort te gaan: - internet: oops - tv: oops - radio: als je al een niet propagandakanaal kon beluisteren dan ging het daarin heus niet over concentratiekampen hoor. - de gazet: same as radio Ofdat die mensen hun uiteindelijke motivatie nu vlaams nationalisme, pure zin voor avontuur, economische noodzaak, overtuigd door meneer pastoor om tegen de bolsjewieken te gaan vechten, usw was, ik denk dat het overgrote deel van hen eerder onder 1 van bovenstaande categorieën valt dan onder 'overtuigd dat hij als deel van het Herrenras minderwaardige rassen moest onderwerpen / uitroeien'. Mijn mensbeeld is te positief om anders aan te nemen.Dus 'neen' ik ben niet speciaal trots op oostfronters, maar 'ja' ik vind dat er niks aan is waar ik me voor moet schamen en ik geloof ook dat er veel oostfronters zijn die zich ook absoluut nergens voor hoeven te schamen (of die oostfronter in kwestie nu een vlaming, waal of fransman is maakt daarbij niet uit). Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 16 januari 2008 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanhecke snuit zijn neus: draad op p.be
Valkeniers moet naar het toilet: draad op p.be *zucht* |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#312 |
|
![]() Maurits Coppieters en Norbert De Batselier, ook al zwarten ?!
![]()
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U kunt misschien uzelf iets wijsmaken, maar mij niet. Laatst gewijzigd door system : 16 januari 2008 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#316 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() er gaat een groot conspiracy theorist aan system verloren hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik wel doe: ik klaag de eenzijdigheid aan en de dubbele standaard.
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach.... Zolang jij zélf maar beginselvast aan je eenzijdige haatbeeld uit vorige eeuw blijft vasthangen ben je beter af zonder onbeginselvaste Limburgers zoals ik.
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ofwel zegt men: ik was toen jong, ik heb een jeugdfout gemaakt en achteraf bekeken, had ik dat niet moeten doen. Maar dat hoort men nooit. Integendeel, men gaat nog vaak verbroederen en Duitse kampfliederen zingen uit heimwee naar vervlogen tijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht intussen op gevoelens van schaamte en/of excuses van de hoogste des lands voor de denkfouten van Leopold II en III.