![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Islamitische feestdag invoeren? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
29 | 17,68% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
126 | 76,83% |
misschien |
![]() ![]() ![]() |
9 | 5,49% |
Aantal stemmers: 164. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Helemaal niet maar als je het voor één bevolkingsgroep doet moet je dat voor iedereen doen, anders ben je niet consequent. (con·se·quent bn, bw 1 (van handelingen) uit het voorafgaande logisch voortvloeiend 2 (van personen) handelend overeenkomstig denkwijze, toezegging of genomen beslissing )
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat genoeg woordenschat, schat? Laatst gewijzigd door eno2 : 16 september 2008 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() Ik sta open voor veel variante oplossingen voor dit probleem, omdat ik mijn mening nog niet helemaal gevormd heb, luister ik nog naar vele voorstellen.
Dat is niet onconsekwent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() Maar dat van dan maar beter naar de thuisgronden van de Islam te vertrekken, voor wie islamitische feestdagen hier overweegt, dat is van een consekwente brutaliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Kan wel zijn maar waarom sleep je de islam als voorbeeld aan? Waarom vraag je niet naar boedhistische verlofdagen? Soms wordt dat islam gepamper wel iets te veel!
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zeg en moeten wij westerlingen ook aanpassen aan de gewoontes tijdens die feestdagen?
![]() |
![]() |
#310 |
Gouverneur
|
![]() Moet jij je verplicht aanpassen aan de gewoontes tijdens Pasen en Pinksteren?
![]() |
#311 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Helaas denkt blijkbaar niet iedereen in dezelfde vorm van vrijheid: http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...-ramadan.dhtml
![]() |
![]() |
#312 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() Over mijn dood lijk, zeggen de bisschoppen en hun slippendragers, die dikwijlspolitiek niet geheel onmachtig zijn..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Neenee. Als 't op uw pas staat is 't goed. Kwestie dat de stalinisten weten wie naar welk kamp moet gestuurd worden.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() De helft van de threads hier bestaat uit gefulmineer tegen de Islam en:of de vreemdelingen, of gaat over een Islamprobleem.
Moeten die threads niet naar vreemdelingenpolitiek afgevoerd worden? Acht draden op de eerste bladzijde zijn moslim-gerelateerde topics... |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Copy-paiste for the win! Zei Eno2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wil U er een vreemdelingenprobleem van maken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat wij een feestdag zouden krijgen in Marokko?
![]() |