![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Privé is privé en dus niet betaald met overheidsgeld. - Op bewijzen die onrechtmatig zijn verkregen kan een rechter je niet veroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() - Privé is privé ..en daar doen jullie niet moeilijk over ? vreemd... - ik heb het over het (online ) plaatsen van beelden van 'verdachten' door privé personen...momenteel krijgen die daar geen vrijspraak voor, de plaatser daarentegen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 Nutteloos zijn 2 kunnen (en worden) misbruikt worden. Maw, ik heb al je argumenten weerlegd. Again. Laatst gewijzigd door Cdude : 28 juni 2010 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Drogreden..in de realiteit kan je niet vragen om de camera's uit te schakelen tijdens jouw bezoek...in de realiteit zijn er bv. quasi geen tankstations meer zonder camera's..ga je dan met de fiets ? Het is altijd betaald door jou ( en mij) ofwel in de hoedanigheid van klant ofwel als belastingsbetaler.. als het geen zak uitmaakt of je wel of niet camera's hebt, zowel preventief of als correctioneel hulpmiddel waarom hebben duizenden zaken / bedrijven dan hun geld wegggesmeten ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 28 juni 2010 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is geen misbruik van de overheid maar iemand die toegang had tot het systeem. Dit is makelijk te verhinderen door het te beveiligen tot unauthorized users, net zoals dat met gevoelige info gaat binnen bedrijven. Nogmaals, alles kan misbruikt worden...alles afschaffen?
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige die dus negeert ben jij, want je antwoord niet op mijn opmerking hier. Waarom kom je zelf af met dingen over kleedkamers en roep je hier dat het gaat om camera`s buiten?
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er worden nl niet MEER misdaden opgelost dan voorheen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drogreden..in de realiteit kan je niet vragen om de camera's uit te schakelen tijdens jouw bezoek...in de realiteit zijn er bv. quasi geen tankstations meer zonder camera's..ga je dan met de fiets ? Het is altijd betaald door jou ( en mij) ofwel in de hoedanigheid van klant ofwel als belastingsbetaler.. als het geen zak uitmaakt of je wel of niet camera's hebt, zowel preventief of als correctioneel hulpmiddel waarom hebben duizenden zaken / bedrijven dan hun geld wegggesmeten ?[/quote] Het maakt wel uit, alleen heeft hij door zijn gehaaste copy/paste werk niet gelzen wat het artikel precies wil zeggen. Het werkt niet tegen terrorisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() Drogreden..in de realiteit kan je niet vragen om de camera's uit te schakelen tijdens jouw bezoek...in de realiteit zijn er bv. quasi geen tankstations meer zonder camera's..ga je dan met de fiets ? Het is altijd betaald door jou ( en mij) ofwel in de hoedanigheid van klant ofwel als belastingsbetaler.. als het geen zak uitmaakt of je wel of niet camera's hebt, zowel preventief of als correctioneel hulpmiddel waarom hebben duizenden zaken / bedrijven dan hun geld wegggesmeten ?[/quote]"Mijn bezoek" dus ik kan verkiezen er niet op bezoek te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar ja, nu ga je het weer over een andere boeg gooien en probeer je je gehaast copy/paste werk zonder het zelf goed te lezen te verdoezelen. ![]() Ik wil wel eens zien wat er gebeurt als jij alles afschaft...de economie stort volledig in en zal dus meer kosten meebrengen dan jouw 22 miljard.
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Criminele feiten gaan al jaren de hoogte in, dit is geen meteen gevolg van de camera`s.
Zijn al deze feiten gepleegd op plaatsen waar camera`s hangen? Beweren dat camera`s criminelen niet afschrikken is ronduit belachelijk, de bivakmutsen zijn dus omdat criminelen meer en meer modebewust worden? Camera`s kunnen bv ook gebruikt worden om verloren kinderen, dementerende mensen op te zoeken... Zelfs al zou het niet preventief werken, oplossen van feiten kan je al helemaal niet ontkennen. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 28 juni 2010 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Er worden niet meer misdaden opgelost, integendeel. - Er worden niet minder misdaden gepleegd, integendeel. Vraagstelling : - Wat is het nut van de camera's, bovenstaande feiten in acht genomen. |
|
![]() |
![]() |