![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "dan kan zelfs ik u niet meer verder helpen, jammer!"
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
|
![]() Citaat:
Ik hou u gewoon een spiegel voor alice. Don't complain if you don't like what you see. *edit; suqar en Artisjok waren me voor.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 16 augustus 2010 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit van Alboreto, de man die er een hobby van maakt anderen zonder aanleiding van van alles en nog wat te beschuldigen. De hypocrisie ten top!
![]() |
#306 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is je punt eigenlijk? Denk je daarmee iets te kunnen ontkrachten van dit? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan vindt hij het nodig iemand anders een spiegel voor te houden? Nogmaals : het toppunt van hypocrisie.
![]() |
![]() |
#308 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dit geheel ter zijde wens ik u allen een fijne nacht. salaam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slaapwel.
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U houdt helemaal niets voor en dat weet u best. Dit is een discussieforum waarbij de mening van forummers zoals Arti en Sugar lijnrecht tegenover de mijne staat, op hun mening of het ontbreken hieraan kan ik dus commentaar leveren, maar persoonlijk worden is iets anders en heeft ook een andere doelstelling. Misschien moet je eens zelf ik je spiegel kijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat zou dan "moreel hoogstaand" zijn die moslimclub hier? Wat een giller! Maar kom Marie, laten we er maar een spelletje van maken aangezien wij volgens moslim alter ego's zijn en dit een bewijs is van "psychische trekjes van moslimbashers! ![]() Laatst gewijzigd door alice : 16 augustus 2010 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jouw weergave ervan is niet het toppunt van waarheidsgetrouwheid. Waarvan beschuldig jij anderen zoal? Het is nog steeds duister waarop dit gebaseerd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat vind jij van zo'n schrijfsels? ....Zoals je wellicht weet is zo'n reactie als wat ik citeerde niet uniek. Ik kan nog wem wat gelijkaardige voorbeelden geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wanneer jij mensen zoals Taouil een voorbeeld noemt dan verklaar je jezelf toch akkoord met zijn opvattingen, die zijn fundamentalistisch en gericht op een conflictmodel met deze samenleving, wees nu dan ook een groot meisje en kom niet je beklag doen wanneer je op een forum op je mening wordt aangesproken, dat is niet gelijk aan een oordeel over jou als persoon,maar wel op wat je zelf schrijft als zijde jou opvattingen en mening! Waar schreef je ook alweer iets over het breken van vingers? Voor mij ben jij inderdaad een fundamentaliste, dat mag je wezen maar dan niet zeuren wanneer je op je uitlatingen aangesproken wordt! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||||||
|
![]() Citaat:
Wat die tik betreft? Ik herinner me nog heel goed wat ik zei: 1 tik in mijn richting en ik breek zn vinger. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 augustus 2010 om 13:08. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Dat betwijfel ik niet.
Citaat:
Deze discussie heb je ook gevolgd : Heb jij misschien enig idee waarop deze beschuldiging gebaseerd is? Laatst gewijzigd door artisjok : 17 augustus 2010 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man is een aanhanger van het Wahabietisch/salafistisch gedachtengoed,en voorstander van de letterlijke interpretatie van de islam wat gewoon fundamentalisme is, met radicale kantjes. Ik vind hem helemaal geen voorbeeld,integendeel, dat veel liever Mohammed Chakkar, daar was ik het ook niet steeds mee eens maar de mens is tenminste eerlijk! Ik heb geen goesting al jou post na te pluizen maar je hebt wel beweerd dat jij vond dat je je man later moest gehoorzamen, blij te lezen dat je dit nu nuanceerd! Ook heb jij wel verdedigd dat het vanuit islam mannen is toegestaan vrouwen te corrigeren, voor jou was dit echter een corrigende tik wat met de tekst uit de Koran bedoeld werd wanneer het ging over het slaan van vrouwen.Denk je daar nu ook anders over? Ben al blij dat je niet meer vind dat vrouwen hun man moeten gehoorzamen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
|
![]() Citaat:
![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 17 augustus 2010 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |