Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 augustus 2010, 20:14   #301
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Nee hoor, het is wel degelijk gedrag, maar ik begrijp dat ge dat bij uzelf niet zo makkelijk ziet.
(Ja ik kan ook trollen, ziet ge?)
Het is niets meer dan jij oordeel over mij, persoonlijk dus.
Wil je daar echt mee verder gaan?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2010, 20:15   #302
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

"dan kan zelfs ik u niet meer verder helpen, jammer!"

Oud 16 augustus 2010, 20:15   #303
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Citaat:
....
Wat verstaat gij daar niet aan? Even jip en jannekevoorbeeld( begin dit leuk te vinden!)
......
Zo, nu begrijp je het vast!
Nu nog zeggen dat je dit niet doet is krankzinnig en tja..dan kan zelfs ik u niet meer verder helpen, jammer!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2010, 20:33   #304
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net zoals gij persoonlijk oordeelt over de anderen op dit forum.
Ik hou u gewoon een spiegel voor alice.
Don't complain if you don't like what you see.

*edit; suqar en Artisjok waren me voor.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 16 augustus 2010 om 20:33.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2010, 20:55   #305
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit van Alboreto, de man die er een hobby van maakt anderen zonder aanleiding van van alles en nog wat te beschuldigen. De hypocrisie ten top!
Oud 16 augustus 2010, 21:26   #306
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dit van Alboreto, de man die er een hobby van maakt anderen zonder aanleiding van van alles en nog wat te beschuldigen. De hypocrisie ten top!
Marie; je stelling is nu toch ook niet het toppunt van waarheidsgetrouwheid.

Wat is je punt eigenlijk?
Denk je daarmee iets te kunnen ontkrachten van dit?

Citaat:
Citaat:
...
Wat verstaat gij daar niet aan? Even jip en jannekevoorbeeld( begin dit leuk te vinden!)
.....
Nu nog zeggen dat je dit niet doet is krankzinnig en tja..dan kan zelfs ik u niet meer verder helpen, jammer!
Oud 16 augustus 2010, 21:35   #307
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Marie; je stelling is nu toch ook niet het toppunt van waarheidsgetrouwheid.

Wat is je punt eigenlijk?
Denk je daarmee iets te kunnen ontkrachten van dit?
Al vergeten dat Alboreto bij hoog en bij laag mij ervan beschuldigde vluchtelingen te willen doodschieten? En dat hij die beschuldiging nog steeds niet ingetrokken heeft?
En dan vindt hij het nodig iemand anders een spiegel voor te houden?
Nogmaals : het toppunt van hypocrisie.
Oud 16 augustus 2010, 21:57   #308
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al vergeten dat Alboreto bij hoog en bij laag mij ervan beschuldigde vluchtelingen te willen doodschieten? En dat hij die beschuldiging nog steeds niet ingetrokken heeft?
weet je wat ik gek vind is dat marie altijd in dezelfde discussies voortkomt als alice. Het lijkt sterk op een dubbel nick, niet dat het me kan schelen maar wel opvallend hou de meeste hier met psychische trekjes ook islambashers zijn.
dit geheel ter zijde wens ik u allen een fijne nacht.
salaam
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2010, 22:02   #309
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
weet je wat ik gek vind is dat marie altijd in dezelfde discussies voortkomt als alice. Het lijkt sterk op een dubbel nick, niet dat het me kan schelen maar wel opvallend hou de meeste hier met psychische trekjes ook islambashers zijn.
dit geheel ter zijde wens ik u allen een fijne nacht.
salaam
U trekt nogal gemakkelijk conclusies, hoor. U zit toch ook in de meeste discussies als Suqar en Artisjok? En zelfs ... als ik en Alice! Misschien bent u een alter ego van ... kies zelf maar.
Slaapwel.
Oud 16 augustus 2010, 22:29   #310
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

U houdt helemaal niets voor en dat weet u best. Dit is een discussieforum waarbij de mening van forummers zoals Arti en Sugar lijnrecht tegenover de mijne staat, op hun mening of het ontbreken hieraan kan ik dus commentaar leveren, maar persoonlijk worden is iets anders en heeft ook een andere doelstelling. Misschien moet je eens zelf ik je spiegel kijken?
Oud 16 augustus 2010, 22:33   #311
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U trekt nogal gemakkelijk conclusies, hoor. U zit toch ook in de meeste discussies als Suqar en Artisjok? En zelfs ... als ik en Alice! Misschien bent u een alter ego van ... kies zelf maar.
Slaapwel.
Nou ja, te gek voor woorden en zoals steeds achterbaks en beledigend!
En dat zou dan "moreel hoogstaand" zijn die moslimclub hier? Wat een giller!
Maar kom Marie, laten we er maar een spelletje van maken aangezien wij volgens moslim alter ego's zijn en dit een bewijs is van "psychische trekjes van moslimbashers!

Laatst gewijzigd door alice : 16 augustus 2010 om 22:35.
Oud 16 augustus 2010, 22:41   #312
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
U houdt helemaal niets voor en dat weet u best. Dit is een discussieforum waarbij de mening van forummers zoals Arti en Sugar lijnrecht tegenover de mijne staat, op hun mening of het ontbreken hieraan kan ik dus commentaar leveren, maar persoonlijk worden is iets anders en heeft ook een andere doelstelling. Misschien moet je eens zelf ik je spiegel kijken?
U wordt vooral niet persoonlijk, ook zo een giller. Meid, als ik uw reacties zo lees over mij dan krijg ik kippenvel. U denkt dat ik mn man zou gehoorzamen wanneer die knippert met zn vingers, ik weiger me aan te passen aan de maatschappij, ik ben een extremist samen met de mannen van JVI en Taouil en ik zou er niets tegen hebben dat mn man me in een hoekje zou kloppen. Welke doelstelling hebben dit soort verzinsel eigenlijk?
Oud 17 augustus 2010, 05:32   #313
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb de discussie waar jij op doelt gevolgd en ze ligt nog vers in mijn geheugen.
Jouw weergave ervan is niet het toppunt van waarheidsgetrouwheid.

Waarvan beschuldig jij anderen zoal?
Citaat:
Maar gaat u rustig verder met uw getheoriseer over mythes, racistische uitlatingen enzovoort. Zolang ù niet verkracht wordt, is er duidelijk geen vuiltje aan de lucht.
Het is nog steeds duister waarop dit gebaseerd is.
Oud 17 augustus 2010, 05:39   #314
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is inderdaad een discussieforum. Bij voorkeur geef je "commentaar" op een mening.

Wat vind jij van zo'n schrijfsels?
....
......
Zoals je wellicht weet is zo'n reactie als wat ik citeerde niet uniek. Ik kan nog wem wat gelijkaardige voorbeelden geven.
Oud 17 augustus 2010, 09:50   #315
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
U wordt vooral niet persoonlijk, ook zo een giller. Meid, als ik uw reacties zo lees over mij dan krijg ik kippenvel. U denkt dat ik mn man zou gehoorzamen wanneer die knippert met zn vingers, ik weiger me aan te passen aan de maatschappij, ik ben een extremist samen met de mannen van JVI en Taouil en ik zou er niets tegen hebben dat mn man me in een hoekje zou kloppen. Welke doelstelling hebben dit soort verzinsel eigenlijk?
Sorry, maar je wordt wel geconfronteerd met jou eigen uitspraken. Je schreef zelf dat je vond dat jij je man zou moeten gehoorzamen wanneer hij je iets beveeld en jij verdedigde het geven van een tik aan een vrouw als "correctie".
En wanneer jij mensen zoals Taouil een voorbeeld noemt dan verklaar je jezelf toch akkoord met zijn opvattingen, die zijn fundamentalistisch en gericht op een conflictmodel met deze samenleving, wees nu dan ook een groot meisje en kom niet je beklag doen wanneer je op een forum op je mening wordt aangesproken, dat is niet gelijk aan een oordeel over jou als persoon,maar wel op wat je zelf schrijft als zijde jou opvattingen en mening!
Waar schreef je ook alweer iets over het breken van vingers?
Voor mij ben jij inderdaad een fundamentaliste, dat mag je wezen maar dan niet zeuren wanneer je op je uitlatingen aangesproken wordt!
Oud 17 augustus 2010, 09:52   #316
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb die discussie gevolgd en dat was inderdaad zo.
Oud 17 augustus 2010, 13:05   #317
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Sorry, maar je wordt wel geconfronteerd met jou eigen uitspraken. Je schreef zelf dat je vond dat jij je man zou moeten gehoorzamen wanneer hij je iets beveeld en jij verdedigde het geven van een tik aan een vrouw als "correctie".
Dat is niet wat ik gezegd heb, dat is wat u ervan gemaakt hebt. Ik ben geen hond en dat woordje "gehoorzamen" klinkt zo walgelijk en slaafs. Binnen een huwelijk dient men overleg te plegen en als de vrouw met een meest juiste oplossing komt dan dient die gevolgd te worden. Komt de man af met een meest juiste oplossing dan dient die op zijn beurt ook gevolgd te worden. U hebt me duidelijk verkeerd begrepen.

Wat die tik betreft? Ik herinner me nog heel goed wat ik zei: 1 tik in mijn richting en ik breek zn vinger.

Citaat:
En wanneer jij mensen zoals Taouil een voorbeeld noemt dan verklaar je jezelf toch akkoord met zijn opvattingen, die zijn fundamentalistisch en gericht op een conflictmodel met deze samenleving,
Wie zegt dat ik op alle punten achter Taouil sta? Ik heb respect voor die man en als er iemand is waar we een voorbeeld aan 'zouden kunnen' nemen dan is het Taouil wel. Maar daarvoor moet u hem persoonlijk kennen, u kent Taouil helemaal niet. U gaat af op hetgeen VTM je voorschotelt.

Citaat:
wees nu dan ook een groot meisje en kom niet je beklag doen wanneer je op een forum op je mening wordt aangesproken, dat is niet gelijk aan een oordeel over jou als persoon,maar wel op wat je zelf schrijft als zijde jou opvattingen en mening!
U mag me zeker en vast aanspreken maar kom me aub niet verwijten van alles en nog wat. U zegt het goed, het gaat hier om 'mijn mening' en daar heb jij u niet in te mengen. Ik accepteer het feit dat u uw eigen mening hebt, doe jij dat dan ook eens.
Citaat:
Waar schreef je ook alweer iets over het breken van vingers?
In die topic waar jij beweerde dat ik 'een tik' zou toelaten.
Citaat:
Voor mij ben jij inderdaad een fundamentaliste, dat mag je wezen maar dan niet zeuren wanneer je op je uitlatingen aangesproken wordt!
Oke, als ik dat mag wezen dan zijn wij uitgesproken.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 augustus 2010 om 13:08.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2010, 17:13   #318
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb die discussie gevolgd
Dat betwijfel ik niet.
Citaat:
en dat was inderdaad zo.
Dat betwijfel ik wel.

Deze discussie heb je ook gevolgd :
Citaat:
Maar gaat u rustig verder met uw getheoriseer over mythes, racistische uitlatingen enzovoort. Zolang ù niet verkracht wordt, is er duidelijk geen vuiltje aan de lucht.
Heb jij misschien enig idee waarop deze beschuldiging gebaseerd is?

Laatst gewijzigd door artisjok : 17 augustus 2010 om 17:21.
Oud 17 augustus 2010, 18:00   #319
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Dat is niet wat ik gezegd heb, dat is wat u ervan gemaakt hebt. Ik ben geen hond en dat woordje "gehoorzamen" klinkt zo walgelijk en slaafs. Binnen een huwelijk dient men overleg te plegen en als de vrouw met een meest juiste oplossing komt dan dient die gevolgd te worden. Komt de man af met een meest juiste oplossing dan dient die op zijn beurt ook gevolgd te worden. U hebt me duidelijk verkeerd begrepen.

Wat die tik betreft? Ik herinner me nog heel goed wat ik zei: 1 tik in mijn richting en ik breek zn vinger.

Wie zegt dat ik op alle punten achter Taouil sta? Ik heb respect voor die man en als er iemand is waar we een voorbeeld aan 'zouden kunnen' nemen dan is het Taouil wel. Maar daarvoor moet u hem persoonlijk kennen, u kent Taouil helemaal niet. U gaat af op hetgeen VTM je voorschotelt.

U mag me zeker en vast aanspreken maar kom me aub niet verwijten van alles en nog wat. U zegt het goed, het gaat hier om 'mijn mening' en daar heb jij u niet in te mengen. Ik accepteer het feit dat u uw eigen mening hebt, doe jij dat dan ook eens.

In die topic waar jij beweerde dat ik 'een tik' zou toelaten.

Oke, als ik dat mag wezen dan zijn wij uitgesproken.
Sugar, ik ken Taouil persoonlijk, dus kan ik ook oordelen over het gedachtengoed van die man, een vrome kwezelaar die aanzet tot conflict en dit brengt als "opkomen voor de rechten van moslims".
De man is een aanhanger van het Wahabietisch/salafistisch gedachtengoed,en voorstander van de letterlijke interpretatie van de islam wat gewoon fundamentalisme is, met radicale kantjes.
Ik vind hem helemaal geen voorbeeld,integendeel, dat veel liever Mohammed Chakkar, daar was ik het ook niet steeds mee eens maar de mens is tenminste eerlijk!

Ik heb geen goesting al jou post na te pluizen maar je hebt wel beweerd dat jij vond dat je je man later moest gehoorzamen, blij te lezen dat je dit nu nuanceerd!
Ook heb jij wel verdedigd dat het vanuit islam mannen is toegestaan vrouwen te corrigeren, voor jou was dit echter een corrigende tik wat met de tekst uit de Koran bedoeld werd wanneer het ging over het slaan van vrouwen.Denk je daar nu ook anders over?
Ben al blij dat je niet meer vind dat vrouwen hun man moeten gehoorzamen!
Oud 17 augustus 2010, 18:04   #320
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... blij te lezen dat je dit nu nuanceerd!...
Ben al blij dat je niet meer vind dat vrouwen hun man moeten gehoorzamen!
Het is een vervelend trekje van u dat ge de mensen eerst (bewust of onbewust laat ik in het midden) verkeerd verstaat en als ge het dan na veel uitleg toch begrijpt dat ge het dan verkoopt als dat de andere zijn of haar mening heeft veranderd.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 17 augustus 2010 om 18:04.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be