![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cos they are fluffy and cute? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan makker... ge zijt hier racistische praat aan het verkopen. En met uw BMW'tje kan je niet bepaald de armoede-kaart trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() Oh ja bij ons geen varken, konijn of paard op de eettafel. De rest zuiver biologisch zodat de dieren een goed leven hebben gehad. Wij eten alleen volwassen dieren. Geen lammetjes of kalfjes. Ik val evenwel geen andere mensen mee lastig met onze levenswijze. Wij dringen niets op.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 26 september 2010 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen... dan heb ik het nog niet over de allochtonen die hier RSZ-geld trekken maar hier verblijven in kotjes van huisjesmelkers. Dat zijn de mensen die je moet aanspreken en motiveren. Iets wat medeforummer djimi elke werkdag doet. En dat is goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk RSZ-geld kan je van België trekken indien je niet in België verblijft en gedomicilieerd bent? Welk RSZ-geld trek je op basis van je nationaliteit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Citaat:
2. In hun land van herkomst is onderkomen veel goedkoper en kunnen ze een zaakje (nen bazaar in de volksmond) opzetten. Intussen hebben ze nog steeds hun domicilie in belgique. Als je me niet gelooft, dan is dat jammer. Maar het gebeurt en mensen die hier jaren RSZ betalen en bij tegenslag niet genoeg verzekeringen hebben die kunnen het schudden. Ik noem zulke dingen fataal voor de welvaart en het welzijn voor wie wel jaren betaald heeft voor dat kleine beetje dat ze zullen krijgen bij ziekte, werkloosheid of pensioen. PS: Ik wens eraan toe te voegen dat dat net de reden is waarom in partijprogramma's steeds vaker het inperken/beperken van de sociale zekerheid voorkomt, iets waar ik niet voor sta. Pak de misbruiken aan, niet de mensen die betaald hebben voor de sociale zekerheid.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 september 2010 om 14:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In welke gevallen uitkering? Geen enkele van deze uitkeringen trek je op basis van je nationaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij; met enkel de Belgische nationaliteit kan dat evengoed doen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen... wel op basis van je belgique kaartje... evenwel na een tijdje (toegave).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op basis van waar je verblijft. (met verblijfsvergunning) Een Belg die in Spanje verblijft heeft hier geen recht op leefloon of werkloosheidsvergoeding. Dan mag je nog duizend keer Belg zijn. Ik bedoel met verblijven, niet tijdelijk zoals een vakantie; wel gedomicilieerd. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 september 2010 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |