![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ging het toch om... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat maakt niet uit. Geen symboliek achter het loket. Punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#305 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
I stand corrected. http://books.google.be/books?id=98Pp...niform&f=false |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is dan ook nooit een probleem geweest, maar om niet de indruk te wekken dat zo'n verbod op levensbeschouwelijke symbolen vooral moslims met hoofddoeken viseert sleurt hij er ambtenaren met VB-symbolen en regenboogshirts (alsof dat een teken van homoseksualiteit is) bij, terwijl hij natuurlijk verdomd goed weet dat er nog nooit één loketbeambte van zijn stad met dergelijke symbolen op het werk is verschenen.
Laatst gewijzigd door Geert C : 2 februari 2013 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook dat maakt niet uit. Neutraliteit is neutraliteit.
Op je werk draag je deftige kledij. Geen symboliek. Citaat:
Neutraliteit is neutraliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
twerpen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 februari 2013 om 20:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja, en De Wever bepaalt in zijn eentje wat al dan niet deftige kledij is ???
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() trolololololooooo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er wordt hier al bijna twintig pagina's lang gesproken over "homokledij" maar er is blijkbaar niemand die kan zeggen wat dat nu juist inhoudt. Laatst gewijzigd door Geert C : 2 februari 2013 om 21:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, " 't is fijn blank te zijn" mag niet van u. Daar klopt iets niet want het zijn beide zaken die men volgens u nu eenmaal heeft maar waarvan het geen probleem is om er voor uit te komen. ik blijf er bij dat neutrale kledij veel handiger is, voor mijn part zelfs een modern postbodepakje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet over "homokledij" - zoiets bestaat niet. Het gaat om alle vormen van aanstootgevende of persoonlijkheid weergevende kleding waar zoiets niet gevraagd wordt, namelijk in een loketsituatie waarin mensen die de stad vertegenwoordigen (en uw officiële documenten tekenen) in aanraking komen met het brede spectrum aan inwoners die de stad rijk is.
Ik versta dus onder de nieuwe regeling dat alle vormen van (hedendaagse) symbolen en mogelijk aanstootgevende tekeningen (zoals een Cannibal Corpse t-shirt) niet door de beugel kunnen. Ik stel me serieuze vragen bij de efficiëntie van de maatregel, gezien ik nog nooit een loketbediende van de Stad heb gezien met zulke symbolen. Degenen die ik al heb gezien, dragen kledij zonder opschriften of tekeningen (zoals in een doorsnee kantoor dus). Los daarvan kunnen we dus stellen: wat niet (meer) kan, is - regenboogvlag - de vlag voor een onafhankelijk Koerdistan - "WWPW" - "Honden zijn stom" - een Cannibal Corpse t-shirt - een afbeelding van Malcolm X Dit zijn allemaal zaken die ik nog nooit in mijn kantooromgeving heb gezien, en daar werken toch honderden mensen.
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is "jullie"?
Ik denk dat u best wel weet dat het niet gaat over roze hemden en dergelijke maar dat het in dit geval gaat over kledij die een link legt naar de holebi-beweging en aanverwanten. Neutrale kledij moet dan ook neutraal zijn, anders gaan we binnenkort een hoop wandelende uithangborden hebben aan de loketten. Trouwens, 't Stad kan dan ineens de sponsoring van allerhande evenementen met een politiek, religieus of drukgroeptintje stopzetten, da's ineens een besparing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Geert C : 2 februari 2013 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kans lijkt me vrij klein dat Bart toevallig over regenboog shirts begint te praten, denk je ook niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer krijg ik eens sp.a-politici die klagen in de krant?
Laatst gewijzigd door lombas : 2 februari 2013 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |