Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 november 2013, 11:32   #301
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Op forum.axishistory zeggen ze '39.
Het betreft blijkbaar het verschil tussen datum van aanvraag en datum van uitgave van de partijkaart.
Oud 15 november 2013, 13:41   #302
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat een onzin! Salafisten zijn onder moslims een snel groeiende groep,goed georganiseerd met een duidelijk, en vooral superieuze identiteit voor moslimjongeren die toch al...
Dat is het probleem van mensen als jij: zij DENKEN het te weten en zitten er altijd helemaal naast. Salafisten zijn zeeeeer strenge mensen die zwaaaar racistisch zijn tegen wie niet gelovig is. Geloof me, met die mensen kan niemand in de moslimgemeenschap opschieten.
Ze dragen vaak van die belachelijke Afghanistangewaden en hebben een enorme baard, en spreken met moeilijke woorden (zijn steeds bezig met lezen). De eerste keer dat ik ze ontmoette waren ze op straat bezig mensen te lokken naar een moskee die ze gestart hadden met eigen middelen. Ze zijn zeer plakkerig net als de Jehova getuigen, en sindsdien meden de Marokkaanse jongeren hen. Het kostte ons altijd 10 minuten voordat we ervan af waren. Zo praatzien zijn ze.

Kortom, het zijn zeer onplezierige mensen die je lastigvallen op straat, die de Koran helemaal anders uitleggen (met nadruk op geweld), en die niet meer in een normale maatschappij kunnen overleven. Dus ze brengen ons helemaal niets bij.
Oud 15 november 2013, 14:36   #303
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat een onzin! Salafisten zijn onder moslims een snel groeiende groep,goed georganiseerd met een duidelijk, en vooral superieuze identiteit voor moslimjongeren die toch al tussen wal en schip zitten omdat hun ouders nog nooit hebben nagedacht over de verwachtingen van de samenleving buiten de voordeur.
Het Vlaams belang is bij mijn weten een politieke partij waarop burgens mogen en kunnen stemmen,dat hun stem dan niet geldt is hoe dan ook verkrachting van de democratie, en u vergelijkt dit met Salafisten?
Uw andere vergelijking is al even dom, wat de agenda is van onze Abou, weet u evenmin als anderen, dat zal de toekomst wel uitwijzen.
Klopt. En niet alleen salafisten zijn een probleem maar elke moslim (soenniet, sjiiet of andere kwiet) die de sharia wel ziet zitten. Abou jhjah bvb is als goede moslim tegen discriminatie van moslims maar niet tegen discriminatie van niet-moslims door moslims aangezien die de sharia wel ziet zitten.
Oud 15 november 2013, 14:38   #304
six
Banneling

Standaard

Smiley,

Vergis ik mij of ben je een vrouw?
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 14:39   #305
smiley

Standaard

Citaat:
Smiley,

Vergis ik mij of ben je een vrouw?
Ik ben van de mannelijke soort binnen het blanke ras

Laatst gewijzigd door smiley : 15 november 2013 om 14:41.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 14:40   #306
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Dat is het probleem van mensen als jij: zij DENKEN het te weten en zitten er altijd helemaal naast. Salafisten zijn zeeeeer strenge mensen die zwaaaar racistisch zijn tegen wie niet gelovig is. Geloof me, met die mensen kan niemand in de moslimgemeenschap opschieten.
Ze dragen vaak van die belachelijke Afghanistangewaden en hebben een enorme baard, en spreken met moeilijke woorden (zijn steeds bezig met lezen). De eerste keer dat ik ze ontmoette waren ze op straat bezig mensen te lokken naar een moskee die ze gestart hadden met eigen middelen. Ze zijn zeer plakkerig net als de Jehova getuigen, en sindsdien meden de Marokkaanse jongeren hen. Het kostte ons altijd 10 minuten voordat we ervan af waren. Zo praatzien zijn ze.

Kortom, het zijn zeer onplezierige mensen die je lastigvallen op straat, die de Koran helemaal anders uitleggen (met nadruk op geweld), en die niet meer in een normale maatschappij kunnen overleven. Dus ze brengen ons helemaal niets bij.
De Getuigen van Jehova vallen geen kat lastig.
Oud 15 november 2013, 14:40   #307
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Wel hun eigen kinderen.
Oud 15 november 2013, 14:44   #308
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel hun eigen kinderen.
Maakt dat uit?

Er zijn maar zeer weinig mensen die de rug kunnen keren naar de sekte waarin ze geboren zijn.

Die kinderen waren dus waarschijnlijke toekomstige overtuigende Jehova getuigen geworden.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 14:45   #309
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze bellen hier aan en nodigen mij telkens uit voor bijeenkomsten om over Jezus te praten. Eerst kwam er 1 persoon en dit al 2 jaar aan een stuk, vorige maand 4 mensen ineens en altijd in het weekend.

Ze stellen zich wel niet voor als Jehova getuigen, maar als Christenen. Dat moet ik er wel bij vermelden.
Oud 15 november 2013, 14:46   #310
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Maakt dat uit?

Er zijn maar zeer weinig mensen die de rug kunnen keren naar de sekte waarin ze geboren zijn.

Die kinderen waren dus waarschijnlijke toekomstige overtuigende Jehova getuigen geworden.
Klopt.

Maar je hebt verlaters.
En als er dan eentje een auto-ongeluk tegenkomt waarin het veel bloed verliest sterft het want zij mogen geen bloedtransfusies aanvaarden.
Oud 15 november 2013, 14:50   #311
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt.

Maar je hebt verlaters.
En als er dan eentje een auto-ongeluk tegenkomt waarin het veel bloed verliest sterft het want zij mogen geen bloedtransfusies aanvaarden.
Ik weet dat, maar ik vraag mij dus af hoe erg dat daadwerkelijk is.

Er zijn inderdaad verlaters maar die zijn op een hand te tellen. De meeste kinderen worden dus overtuigende Jehova getuigen.

Ik denk persoonlijk dat wij deze mensen gewoon hun gang moeten laten gaan. Zolang ze niet een serieus probleem vormen voor de maatschappelijke-ontwikkeling zie ik niet in waarom wij het deze sekte lastig moeten maken.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 14:59   #312
smiley

Standaard

Jehova getuigen 1 of 2x per jaar aan de deur bellen vriendelijk folderke aannemen en goeiendag zeggen en daar blijft het dan ook bij. Wil zeggen.

Geen stratenafbraak, geen afkloppen van buschauffeurs, treinbegeleiders of politieagenten, geen lastig vallen van homos, ongehoofddoekte of alleen lopende vrouwen in zwembaden of op straat. Geen pro hoofddoekbetogingen voor de schoolpoort, geen sharia, geen eigen ondemocratische en tegen de mensenrechten indruisende rechtspraak willen oprichten, geen onverdoofd slachten, geen bom en andere aanslagen te vrezen enz enz. Zoiets als Jihad is de jehovas immers vreemd http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=12

Laatst gewijzigd door smiley : 15 november 2013 om 15:00.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 15:02   #313
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze bellen hier aan en nodigen mij telkens uit voor bijeenkomsten om over Jezus te praten. Eerst kwam er 1 persoon en dit al 2 jaar aan een stuk, vorige maand 4 mensen ineens en altijd in het weekend.

Ze stellen zich wel niet voor als Jehova getuigen, maar als Christenen. Dat moet ik er wel bij vermelden.
Wauw. Agressief. Ja, je geraakt er niet van af hé.
Oud 15 november 2013, 15:04   #314
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het zijn dan ook Cristenen.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 16:30   #315
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wauw. Agressief. Ja, je geraakt er niet van af hé.
Ze zijn plakkerig, ook al weten ze dat je geen interesse hebt. Je geraakt er niet gemakkelijk vanaf, neen. Nu al met 4 tegelijk. Bij 5 bel ik de politie.
Oud 15 november 2013, 16:31   #316
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Het zijn dan ook Cristenen.
Jehovah zijn toch ook Christenen.

Laatst gewijzigd door nickb : 15 november 2013 om 16:31.
nickb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 17:11   #317
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zijn plakkerig, ook al weten ze dat je geen interesse hebt. Je geraakt er niet gemakkelijk vanaf, neen. Nu al met 4 tegelijk. Bij 5 bel ik de politie.
komt de politie wèl als een moslim klaagt dat ze met 5 dhimmies iets komen vragen? Ik heb gehoord dat een gewone aboriginal dat niet gedaan krijgt, ook al komen er acht marokkanen tegelijk vragen over "er ietske scheelt".

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 17:45   #318
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Jehova getuigen 1 of 2x per jaar aan de deur bellen vriendelijk folderke aannemen en goeiendag zeggen en daar blijft het dan ook bij. Wil zeggen.

Geen stratenafbraak, geen afkloppen van buschauffeurs, treinbegeleiders of politieagenten, geen lastig vallen van homos, ongehoofddoekte of alleen lopende vrouwen in zwembaden of op straat. Geen pro hoofddoekbetogingen voor de schoolpoort, geen sharia, geen eigen ondemocratische en tegen de mensenrechten indruisende rechtspraak willen oprichten, geen onverdoofd slachten, geen bom en andere aanslagen te vrezen enz enz. Zoiets als Jihad is de jehovas immers vreemd http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=12
2 !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 21:10   #319
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En Mueller? Die hebben ze nooit gevonden.
Blijkbaar werd hij begraven in een massagraf op een joods kerkhof. Waarschijnlijk zelfmoord gepleegd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heinric..._%28Gestapo%29
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 15 november 2013 om 21:11.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 23:30   #320
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Salafisten zijn een kleine minderheid. Ze zijn nergens gewenst door hun extreem gedrag. Zoals iedereen wel weet is het resultaat van extreem gedrag dat niemand met de extremisten wenst samen te werken.

Een goede voorbeeld is het Vlaams Belang. Na meer dan dertig jaar zijn ze nog geen stapje verder.
Een andere voorbeeld is Abou Jahjah, uiteindelijk vertrokken en teruggekomen als een gematigd mens (hij weet dat zijn andere ik bij niemand werkt).
Het feit dat Vlaams Belang uitgesloten wordt, heeft enkel met het eigenbelang van de politiekers te maken. Toen het VB zo sterk opkwam, hadden spa, ovld, groen en cd&v schrik om hun leuke jobkes te verliezen. Het VB demoniseren en in een cordon plaatsen was hun levensverzekering en zij konden rustig verder hun zakken vullen en onzin uitkramen. Zij trokken vervolgens de kaart van de immigranten om hun stemmen binnen te halen. Hierbij verloochenden zij hun eigen bevolking. Hetzelfde gebeurt nu met NVA. Rond deze partij zouden ze ook graag een cordon sanitaire bouwen. Ze durven blijkbaar niet.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 november 2013 om 23:31.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be