![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoofddoekjes hier, hoofddoekjes daar ,hoofddoekjes overal !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Schepen
|
![]() Cellulitis benen vind ik juist mooi. Aanvaardt nu 's dat vrouwen dikkere billen krijgen en je zal je beter voelen
![]() |
#303 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ge iets gemist hebt. Een detailke, 2 in feite.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 mei 2014 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik volg nog les in Holland.
![]() |
#307 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is meestal een goede test in hoeverre er uitzonderingen worden toegestaan aan gelovigen ![]() Laatst gewijzigd door Klein Licht : 27 mei 2014 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2014 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Minister-President
|
![]() Het gedachtegoed is niet in strijd met onze wetgeving, het in de praktijk brengen wel. Dat is trouwens ook het geval voor de meeste andere religies, de moslims blijken echter meestal net wat achterlijker in de toepassing van hun boek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen alvast stellen dat de ideologie zeer laakbaar is, en net als de neo-nazi's die niks verkeerds doen door hun kledij zolang ze hun gedachtengoed maar niet in praktijk brengen, ook enkel een laakbare ideologie hebben. Ik neem aan dat extreem links dan ook gaat pleiten om in neo-nazi-kledij aan de loketten in Antwerpen te zitten? Of zouden die mensen zelfs niet in aanmerking komen voor een job en bijgevolg hopeloos gediscrimineerd worden tot ze hun kledij aanvaardbaar maken? Ik wacht op een snikhete zomer zodat de hoofddoekjes die in het strijkatelier hun hoofddoek niet kunnen afzetten het dan ook lekker warm kunnen krijgen. (meer dan waarschijnlijk gaan ze dan op verlof in heimweeland waarna ze pas na twee maanden terugkomen wegens "ziekte" getekend door achterneef Mohammed die een certificaat van dokter heeft gepikt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2014 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef mannen dus één hint naar iets dat tussen twee borsten zou kunnen hangen en al de rest van de informatie is verdwenen.
Stom dat ik van dit verschijnsel nooit meer gebruik heb gemaakt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zonder uitzonderingen in de wetgeving lijkt mij zoiets uitgesloten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het platte land? (sorry, dichterlijke vrijheid...)
![]() |
![]() |
#316 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
PS "Onze" mariabeeldjes schijnen tot het cultureel erfgoed te behoren. Van mij mogen ze de container ingekieperd worden. Hoe dan ook, postuurkes erbij slepen om het provocerend uniform van de veroveringszuchtige islam te vergoeilijken, is wel heel erg idioot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga mezelf nog maar eens quoten, en eraan toevoegen dat ik LES GEEF aan jongeren tussen de 15 en de 20 jaar:
Citaat:
Mag ik nu ter ere van Moeder Aarde poedelnaakt, met een fiere erectie en eventueel een pluim op m'n hoed of in m'n kont voor de klas staan? ![]() Gelden "tolerantie" en "diversiteit" ook voor mij (en mijn geloofsgenoten)? ![]() Edit: Moeder Aarde verplicht mij niet tot fanatisme. Ik kan er dus best mee leven dat ik OP M'N WERK een zeker 'fatsoen' ( ![]() Dat ik ook op straat rekening moet houden met de lange tenen, gevoelige zieltjes en kwetsbare oogjes van Jan en Alleman staat mij al véél minder aan, maar zoals reeds gezegd: ik ben niet verplicht tot fanatisme, en opportunisme is geen misdaad.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 mei 2014 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Toffe religie, de religie van de 'hoofddoekjes'. |
|
![]() |
![]() |