![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is zelfs het voorstel ( later ingediend ) van fdw er niet eens doorgekomen. Dus dat betekent dat de consensus ( 2 tegen 1 ) er geen graten in zag "ostentatief dragen van religieuze en politieke symbolen ( voor bezoekers )" expliciet te verbieden of niet zijn ingegaan op misleidende vraagstellingen. Maar goed ook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lap,'k heb weer de kans gemist mijn klep te houden...
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie weet...
Maar bij mij zou dat eerder het omgekeerde betekenen daar ik helemaal niet kon aarden in die omgeving. Heeft natuurlijk weinig te zien met de algemene denkwijze maar eerder met het strenge (bijna militaire) regime |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben eens benieuwd. Desnoods draag ik er nog een kruiske bij ook.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Europees Commissaris
|
![]() Vermits Dewinter in zijn voorstel een specifieke uitzondering maakte voor bv. "religieuze gewaden van popes en priesters", zal dat ook wel mogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een halfdood Jesuke aan een gouden kruiske genageld en dan ook nog opgehangen met een ketting, wiebelend in de spleet tussen twee tietekes/tieten. Puur en onverholen sadisme! Kan je je het beeld voorstellen? ...Yikkes!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 mei 2014 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dus , uw verhaal is gezellig en politiek correct bij een kopje thee, maar slaat nergens op. Je ziet een duidelijke verstrenging in de kleding van moslima's, waar het vroeger over een hoofddoekje ging, worden nu ook nek, schouders bedekt, en is het gezicht de volle maan tussen de doeken. Ook de rest van de kleding is meestal gericht op islamitische regelgeving. " Westerse kleding met hoofddoekje" zijn een uitzondering geworden. De dames willen niet functioneren zonder hoofddoek, eisen dit te dragen steeds en overal, en houden er totaal geen rekening mee dat het gedachtengoed wat hen dus opdraagt dit steeds en overal te dragen, in strijd is met onze wetgeving. De hoofddoek staat voor onderscheid, tussen gelovigen en ongelovigen en dat moet overal toegepast worden, tenminste voor een gedeelte moslims. Want vooral Turkse dames dragen er soms gewoon geen, en ook afghaanse, Iraanse vrouwen die hier terecht komen laten ze snel achterwege. Het is vooral die moslima die haar overtuiging boven de samenleving zet, die weigert zonder hoofddoek te functioneren, dat ligt niet aan " ons" maar aan hen die geen balans willen vinden btussen obvertuiging en deze samenleving. Maar miauwt u vooral verder... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, Ok, zoals Brel zou zeggen: Vous me prenez par les sentiments...
Maar 'k ben blij dat mijn beeldspraak jullie ook deed dromen. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 mei 2014 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste 2de antwoord, ...na die andere fotokes, he!