![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Een zwangere dochter van een Blokwatcher die vlak voor de verkiezingen in de media komt, dat is natuurlijk belangrijker voor u, omdat u dan weer met de vinger kan wijzen naar "de islam"...
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
(En trouwens, niemand beweert dat het woord "islam" letterlijk "vrede" betekent. Wanneer men zegt "islam = vrede" bedoelt men dat deze religie over het algemeen oproept tot vrede.)
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Stefanie
![]() Kijk, die moslims beginnen nu al zwangere schoolmeisjes te schoppen. Of ze vallen mensen aan omdat ze overdag eten. Dat zegt genoeg. Trouwens, waarom zou ik niet in democratie mogen geloven? ![]() Ik zeg alleen maar dat ik een democratie wil met alles erop en d'r aan. Bij democratie hoort een open debat en vrije meningsuiting. Alle meningen mogen dus verkondigd worden. Daar geloof ik in, maar blijkbaar ligt dat moeilijk? Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 oktober 2006 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
#305 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#308 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#309 |
Minister-President
|
![]() ![]() Die Christenen werden gedood, daar in Rome. En zij mochten niet liegen en veinzen, zoals de moslims. 'n Groot verschil dus. Trouwens, ik geloof dat er in de bijbel ergens 'n citaat staat over de scheiding tussen kerk en staat. Zij kenden dat dus wel degelijk. |
![]() |
![]() |
#310 |
Minister-President
|
![]() Trouwens, er bestaat helemaal niet zoiets als Christelijk recht of Christelijke rechtbanken. Dat bestaat helemaal niet. En ge moet mij niet wijsmaken dat het wél bestond toen de Christenen moesten onderduiken en werden uitgemoord. De eerste Christenen kenden dus helemaal geen sjaria.
|
![]() |
![]() |
#311 |
Schepen
|
![]() Wel van racistisch geweld. Als een moslim zo'n moordtocht zou uitvoeren, dan zou het Vlaams Belang meteen een verband met "de islam" zoeken, dat is nu net mijn hele punt.
#312 |
Banneling
|
![]() Ik neem aan dat Annemans met harde bewijzen van fraude naar de rechtbank gestapt is (of vergat hij dat soms?)
![]() Ja, 't is me wat..mijn grootvader begint ook Alzheimer te krijgen denk ik. ![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon een slogan. Net zoals men op betogingen rondloopt met (even willekeurig wat voorbeelden): "Bush = Hitler" of "kapitalisme = fascisme". Neem jij dat letterlijk? ![]()
![]() |
#314 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ten tweede ging het in het geval van dat meisje om religieus geïnspireerd geweld. Ten derde ging het in het geval van dat meisje om vreemdelingen die naar hier komen en autochtonen schoppen. Hans bleef in zijn eigen land. |
|
![]() |
![]() |
#315 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
aub. Mensen hebben ook gevoelens. |
|
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() Rare logica hanteren sommigen hier .
Ik heb net een onderwerp gemaakt over het feit dat zelfs de Nederlandse regering het electronisch stemmen niet veilig vindt. Laatst gewijzigd door Kaffer : 12 oktober 2006 om 23:19. |
![]() |
![]() |
#317 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'n Moslim die crimineel is, is steeds zogezegd het slachtoffer van racisme en discriminatie. Omgekeerd worden de Vlamingen wel de hele tijd gestigmatiseerd en beledigd. Ik ben het dus kotsbeu om door de politiek correcte racisten gestigmatiseerd en uitgescholden te worden, enkel en alleen maar omdat ik Vlaamse ben. |
|
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe lang rekte het VuilB de procedure niet?? |
|
![]() |
![]() |
#319 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#320 |
Minister-President
|
![]() Trouwens, over wetenschap gesproken. Dat rapport van de VN van vier jaar geleden toont duidelijk aan dat moslimwereld flink achterop hinkt op wetenschappelijk gebied. Het westen heeft dus een ruime voorsprong op dit gebied ten opzichte van de moslims. En de VN gaat dat toch niet zeggen als 't niet waar is?
|
![]() |