Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2010, 17:40   #3361
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Na drie keren overvallen te zijn door die zotten op het einde van de Paardenmarkt,weet ik wat mij te doen staat,de eerste drugskloot die mij aanraakt zal dat nooit meer vergeten achter vandaag !!!!!!!!
Past maar op, voorzichtig zijn he duveltje! Straks steken ze een aidsnaald in u ofzo
Oud 11 november 2010, 17:43   #3362
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Past maar op, voorzichtig zijn he duveltje! Straks steken ze een aidsnaald in u ofzo
Zo ver laat ik het echt waar niet meer komen,van mijn lijf blijven ze af,als ze willen gebruiken doen ze maar,liefst met grote hoeveelheden,dan zijn wij er vanaf !!!
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 17:47   #3363
Eendensoep
Burger

Eendensoep's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo ver laat ik het echt waar niet meer komen,van mijn lijf blijven ze af,als ze willen gebruiken doen ze maar,liefst met grote hoeveelheden,dan zijn wij er vanaf !!!
Niet zo oververhit doen. Je pleit voor een hardere aanpak, maar je wilt wel dat ze zoveel mogelijk drugs gaan nemen.
Eendensoep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 17:47   #3364
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Oud 11 november 2010, 17:48   #3365
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Oud 11 november 2010, 17:51   #3366
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Ik krijg er regelmatig eten van, en zij van mij.
Eventjes een belangrijke update:

Soep met ravioli (gehakt+garnalen, al heb ik die laatsten niet gevonden), ei, Chinese groene kool en Chinese witte kool.

Ik denk dat ik die mensen een van de komende dagen met kleinkunstmuziek en een berg walnoten ga laten kennismaken. (M'n grootvader had er een hele winkelzak van meegegeven. Die mens is ook veel te goed.)
Oud 11 november 2010, 17:54   #3367
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

gehakt met garnalen????????????????????????? Wat een wansmakelijke combi moet me dat zijn!
Oud 11 november 2010, 18:04   #3368
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
gehakt met garnalen????????????????????????? Wat een wansmakelijke combi moet me dat zijn!

idd .... difuckingsgusting.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 18:10   #3369
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar aangezien ik de garnalen niet gevonden heb (of de smaak ervan opgegaan is in de rest van de soep), was het zeker niet slecht.

Mijn buurvrouw gooit af en toe dingen bijeen die ikzelf nooit bijeen zo gooien. Maar totnogtoe is dat nooit tegengevallen. Hoewel niemand hier ooit kip zal bakken in cola, schijnt dat een delicatesse te zijn. Misschien moet ik dat morgen maar eens proberen met wat kippevleugeltjes.
Oud 11 november 2010, 18:13   #3370
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar aangezien ik de garnalen niet gevonden heb (of de smaak ervan opgegaan is in de rest van de soep), was het zeker niet slecht.

Mijn buurvrouw gooit af en toe dingen bijeen die ikzelf nooit bijeen zo gooien. Maar totnogtoe is dat nooit tegengevallen. Hoewel niemand hier ooit kip zal bakken in cola, schijnt dat een delicatesse te zijn. Misschien moet ik dat morgen maar eens proberen met wat kippevleugeltjes.

Ik heb wel eens kip in 'ongesuikerde' chocoladesaus gegeten in een latijns amerikaans restaurant .....dat was best lekker .
Oud 11 november 2010, 18:16   #3371
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

In http://www.sprite.nl/koken heb ik al eens gezien in komen eten
Oud 11 november 2010, 18:18   #3372
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik heb wel eens kip in 'ongesuikerde' chocoladesaus gegeten in een latijns amerikaans restaurant .....dat was best lekker .
* googelt even op kip+chocoladesaus *

Het kan idd niet slecht zijn.
Oud 11 november 2010, 18:32   #3373
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat ene De Winter al dan niet heeft gezegd, wat voor een invloed heeft het VB, dat aan handen en voeten gebonden ligt, nog?
Het gaat niet om het begrip "VB" maar om de vele duizenden mensen die vroeger, nu en straks in die of een andere partij hun ongenoegen willen laten horen over bepaalde toestanden! Die zijn niet afgenomen met dat nutteloze schijnproces, integendeel misschien! Heeft nog meer ergernis opgebracht tegen dat linkse manipulatief gedoe...
Maar die vele duizenden, onlangs nog 25% van het Vlaamse kiezerscorps, die moeten het zwijgen worden opgelegd, daar gaat het over zeker?
Of dat zal lukken of integendeel nog zal toenemen, dat is de vraag, nietwaar?
Wij moeten misschien over de "Taliban" en de "moslim-gedachtenpolitie" beginnen bij jullie vermelding van het "VB"?
andev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 18:36   #3374
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iedereen heeft nog altijd de vrijheid te kiezen welke visie hij/zij correct acht.

Zelfs Filip De Winter ziet onderwijl in dat die multi-culturele samenleving een feit is.
http://aff.skynetblogs.be/archive/20...standpunt.html
Jullie staan om de haverklap klaar om er ons op te wijzen dat "de multiculsamenleving een feit is"!
Raar dat de laatste tijd de conclusie is dat "de multicul mislukt is"!
Misschien moeten we tussen die twee zinnetjes een "maar" inlassen en eindigen met "en daar zal iets moeten worden aan gedaan!"
Oud 11 november 2010, 18:45   #3375
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan daar toch over praten zonder medeforummers op reis te sturen.
Het voortdurend op reis sturen blokkeert eerder de discussie.

Hier staat toch niets dat bijdraagt tot een discussie.

Leg gerust uit waarom het onmogelijk is dat 170 nationaliteiten kunnen samenleven; wat er niet werkt aan dit samenleven.
Het is blijkbaar al decennia gelukt om met heel veel andere nationaliteiten te werken. Enkel of vooral met moslims lukt dit zoveel minder of niet!
Er is niet overal ambras met Polen, Chinezen, Portugezen, Russen enz maar wèl met moslism! Overal dan nog!
Hoe verklaar je dat?
Oud 11 november 2010, 18:47   #3376
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
* googelt even op kip+chocoladesaus *

Het kan idd niet slecht zijn.

Nee idd , het voorgerecht toen was avocado met garnaal en een sausje op basis van lemoen .... ik heb toen goed gegeten . De wijn uit het latijns amerikaanse is ook wreed goed .

Laatst gewijzigd door Wisord : 11 november 2010 om 19:03.
Oud 11 november 2010, 18:48   #3377
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het is blijkbaar al decennia gelukt om met heel veel andere nationaliteiten te werken. Enkel of vooral met moslims lukt dit zoveel minder of niet!
Er is niet overal ambras met Polen, Chinezen, Portugezen, Russen enz maar wèl met moslism! Overal dan nog!
Hoe verklaar je dat?

Er is wel overal ambras met de overheid en hun leger blauwe ridders hoe verklaar je dat ?
Oud 11 november 2010, 19:01   #3378
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat ene De Winter al dan niet heeft gezegd, wat voor een invloed heeft het VB, dat aan handen en voeten gebonden ligt, nog?
Het gaat niet om het begrip "VB" maar om de vele duizenden mensen die vroeger, nu en straks in die of een andere partij hun ongenoegen willen laten horen over bepaalde toestanden! Die zijn niet afgenomen met dat nutteloze schijnproces, integendeel misschien! Heeft nog meer ergernis opgebracht tegen dat linkse manipulatief gedoe...
Maar die vele duizenden, onlangs nog 25% van het Vlaamse kiezerscorps, die moeten het zwijgen worden opgelegd, daar gaat het over zeker?
Of dat zal lukken of integendeel nog zal toenemen, dat is de vraag, nietwaar?
Wij moeten misschien over de "Taliban" en de "moslim-gedachtenpolitie" beginnen bij jullie vermelding van het "VB"?
Lees jij de post waarop jij antwoordt?
Ik heb immers de indruk dat je niet echt antwoordt op iets dat er in staat.

Citaat:
De eerlijkheid gebiedt eveneens te melden, dat het al jaar en dag toegestaan is om op school en op het werk de hoofddoek te dragen.

Tot mensen, die uiterlijkheden belangrijker vindt dan het inhoudelijke, daar aanstoot aan nemen; een hetze beginnen en voor een verbod ijveren.
Elke reactie tegen dit verbod is een reactie tegen het belangrijker vinden van uiterlijke kenmerken.
Citaat:
Wat ben jij toch een komediante en leugenaarster, voortdurend er op uit om de mensen te doen zeggen wat ze niet gezegd hebben!!!!
De reactie tegen de kopvodden kwam er vanaf het ogenblik dat deze heren en dames daar zelf problemen zijn gaan over maken! Door oa vrouwen/meisjes lastig te vallen die dat niet dragen enz!
Stel nu maar weer 150 vragen over waar dit , dat en wat anders staat!
Wat is jouw mening over "de multicul is een mislukking"???
Dat wij dan maar ons land moeten verlaten zeker?
In april 2004 wordt het VB veroordeeld voor racisme; in november bevestigt het Hof van Cassatie de veroordeling van het Vlaams Blok als racistische partij; met als resultaat dat ze in haar discours "vreemdeling" vervangt door "moslim".
De uitspraak van Filip de Winter "Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee een terugkeercontract dateert van 2005.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter#Citaten

Toevallig na de veroordeling. Niet omdat er zich toen een probleem voordeed.

Je mag altijd het tegengestelde aantonen.

Laatst gewijzigd door artisjok : 11 november 2010 om 19:01.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2010, 19:24   #3379
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

daar moeten we eens een draadje over openen he :i:
hoewel ik mijn dochter nooit kip in cola zou laten eten, veel te ongezond zo
Oud 11 november 2010, 19:26   #3380
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees jij de post waarop jij antwoordt?
Ik heb immers de indruk dat je niet echt antwoordt op iets dat er in staat.

In april 2004 wordt het VB veroordeeld voor racisme; in november bevestigt het Hof van Cassatie de veroordeling van het Vlaams Blok als racistische partij; met als resultaat dat ze in haar discours "vreemdeling" vervangt door "moslim".
De uitspraak van Filip de Winter "Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee een terugkeercontract dateert van 2005.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter#Citaten

Toevallig na de veroordeling. Niet omdat er zich toen een probleem voordeed.

Je mag altijd het tegengestelde aantonen.
Mocht je lezen wat je zelf aan mekaar breidt zou je zien dat Andev zegt dat de onvrede onder de bevolking over de huidige gang van zaken zich hoe dan ook zal vertalen naar hun politieke keuze,uw gezeur over het Vlaams belang is totaal naast de kwestie, ga liever eens zelf in op argumenten die anderen voor voren brengen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be