![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3361 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Past maar op, voorzichtig zijn he duveltje! Straks steken ze een aidsnaald in u ofzo
![]() |
#3362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo ver laat ik het echt waar niet meer komen,van mijn lijf blijven ze af,als ze willen gebruiken doen ze maar,liefst met grote hoeveelheden,dan zijn wij er vanaf !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3363 |
Burger
|
![]() Niet zo oververhit doen. Je pleit voor een hardere aanpak, maar je wilt wel dat ze zoveel mogelijk drugs gaan nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3364 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3366 |
Minister-President
|
![]() Eventjes een belangrijke update:
Soep met ravioli (gehakt+garnalen, al heb ik die laatsten niet gevonden), ei, Chinese groene kool en Chinese witte kool. Ik denk dat ik die mensen een van de komende dagen met kleinkunstmuziek en een berg walnoten ga laten kennismaken. (M'n grootvader had er een hele winkelzak van meegegeven. Die mens is ook veel te goed.)
![]() |
#3367 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() gehakt met garnalen????????????????????????? Wat een wansmakelijke combi moet me dat zijn!
![]() |
#3368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3369 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn buurvrouw gooit af en toe dingen bijeen die ikzelf nooit bijeen zo gooien. Maar totnogtoe is dat nooit tegengevallen. Hoewel niemand hier ooit kip zal bakken in cola, schijnt dat een delicatesse te zijn. Misschien moet ik dat morgen maar eens proberen met wat kippevleugeltjes.
![]() |
![]() |
#3370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb wel eens kip in 'ongesuikerde' chocoladesaus gegeten in een latijns amerikaans restaurant .....dat was best lekker . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3372 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het kan idd niet slecht zijn.
![]() |
![]() |
#3373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om het begrip "VB" maar om de vele duizenden mensen die vroeger, nu en straks in die of een andere partij hun ongenoegen willen laten horen over bepaalde toestanden! Die zijn niet afgenomen met dat nutteloze schijnproces, integendeel misschien! Heeft nog meer ergernis opgebracht tegen dat linkse manipulatief gedoe... Maar die vele duizenden, onlangs nog 25% van het Vlaamse kiezerscorps, die moeten het zwijgen worden opgelegd, daar gaat het over zeker? Of dat zal lukken of integendeel nog zal toenemen, dat is de vraag, nietwaar? Wij moeten misschien over de "Taliban" en de "moslim-gedachtenpolitie" beginnen bij jullie vermelding van het "VB"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar dat de laatste tijd de conclusie is dat "de multicul mislukt is"! Misschien moeten we tussen die twee zinnetjes een "maar" inlassen en eindigen met "en daar zal iets moeten worden aan gedaan!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is niet overal ambras met Polen, Chinezen, Portugezen, Russen enz maar wèl met moslism! Overal dan nog! Hoe verklaar je dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee idd , het voorgerecht toen was avocado met garnaal en een sausje op basis van lemoen .... ik heb toen goed gegeten . De wijn uit het latijns amerikaanse is ook wreed goed . Laatst gewijzigd door Wisord : 11 november 2010 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is wel overal ambras met de overheid en hun leger blauwe ridders hoe verklaar je dat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3378 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb immers de indruk dat je niet echt antwoordt op iets dat er in staat. Citaat:
Citaat:
De uitspraak van Filip de Winter "Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee een terugkeercontract dateert van 2005. http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter#Citaten Toevallig na de veroordeling. Niet omdat er zich toen een probleem voordeed. Je mag altijd het tegengestelde aantonen. Laatst gewijzigd door artisjok : 11 november 2010 om 19:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3379 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hoewel ik mijn dochter nooit kip in cola zou laten eten, veel te ongezond zo ![]()
![]() |
![]() |
#3380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |