Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2008, 00:24   #321
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Zoals jij al zei mensen misbruiken het geloof misbruiken de naam van het geloof.

Zakaat is voor mij als belang als ik er een ander mee help.

is een beetje gek als je geld verdiend en niks geeft aan de overheid en niet deelneemt bij de mensen die het niet makkelijk hebben net als jij en ik.
Het is niet de Zakaat die me stoort. Ik wou dat onze overheid zo zuinig was dat ze maar 10% van ons afpersen. maar zelfs 50% zou ik met plezier afgeven, als de mensen die het geld besteden er vooral goeie dingen mee zouden doen, en niet hun eigen zakken vullen.

Maar als ik aalmoezen wil geven, doe ik dat direct aan een hulpbehoeftige, die het verdient. In dit geval zou je kunnen zeggen, God helpt hen die zichzelf helpen.

Maar ik als als gedoopte en mijn beide communies gedane 3de rangs christen, kom vooral in aanmerking voor de Yizha. En dat stoort me wel.
Een niet in grootorde vastgelegde belasting die het toelaat Dhimies dhimmie te blijven en geen slaaf te worden.
Oud 19 mei 2008, 10:16   #322
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En belgië is dan ook het enige land in de wereld waar de autochtonen kunnen vervolgd worden door de allochtonen onder de slagzin "racist"..
Het CGKR zal dan wel voor genoegdoening zorgen...
als je de wet overtreed moet je de gevolgen voor dragen.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 10:18   #323
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Bekijk bericht
Compleet de verkeerde houding als gewone mensen moeten wijken voor het uitschot. Straf het slachtoffer, beloon het Marokkaans crapuul!
Simplistisch om zo te veralgemenen.

Het is wel zo dat de wet voor iedereen geldt wie men ook is: doet men iets verkeerd dan wordt je daar voor gestraft zoals de wet voorziet.

De wet geldt ook voor jou als je iets verkeerd doet.

Laatst gewijzigd door goodwill : 19 mei 2008 om 10:18.
Oud 19 mei 2008, 12:39   #324
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Simplistisch om zo te veralgemenen.

Het is wel zo dat de wet voor iedereen geldt wie men ook is: doet men iets verkeerd dan wordt je daar voor gestraft zoals de wet voorziet.

De wet geldt ook voor jou als je iets verkeerd doet.
Maar nu zijn we bij het hekele punt nietwaar.
De wet is de wet, maar als mensen die wet gewoon negeren en hun zinnetje doordrijven.
Of nog beter, de wet verachten. En de straffen niet meer zien als een straf.... wat daarmee?
Oud 19 mei 2008, 15:18   #325
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar nu zijn we bij het hekele punt nietwaar.
De wet is de wet, maar als mensen die wet gewoon negeren en hun zinnetje doordrijven.
Of nog beter, de wet verachten. En de straffen niet meer zien als een straf.... wat daarmee?
de strop
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 15:29   #326
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgen Bekijk bericht
de strop
Ik ben tegen de doodstraf.
Oud 19 mei 2008, 15:32   #327
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik ben tegen de doodstraf.
Mja, heel europa wel denk ik.
Oud 19 mei 2008, 15:42   #328
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Circe, ik vind u schrijfsels eigelijk niet zo aangenaam om te lezen, als ze over moslims gaan (wat meestal het geval lijkt te zijn). Allez, ik voel mij nogal aangevallen soms omdat ze dikwijls nogal verbaal agressief zijn (mijn liefje is ne moslim).
Ge schrijft wat ge wilt uiteraard é, just saying...

(geldt eigelijk voor een hoop mensen hier)
Dat zal haar schuld niet wezen als dat u niet genegen is. Trouwens, de feiten z�*jn niet altijd aangenaam om te lezen...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 15:48   #329
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Dat zal haar schuld niet wezen als dat u niet genegen is. Trouwens, de feiten z�*jn niet altijd aangenaam om te lezen...
Ik heb niets tegen feiten, het is gewoon de platte manier waarop die verkondigd worden.
Oud 19 mei 2008, 15:49   #330
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hmm, dit klinkt een beetje als een complottheorie. Ik denk dat de 'lastige hangjongeren' net degenen zijn die zich relatief weinig van hun geloof aantrekken (en stelen, drinken, drugs etc). Het is wel waar dat een aantal zich van tijd tot tijd laten ophitsen door hun geloof of door een of andere imam. Maar is dat niet eerder bij de groep waarvoor elke rede tot relletjes een goede rede is?
Juist. ik heb het hier al eens aangehaald en kreeg meteen de wind van voren. Die 'lastige hangjongeren', of in mijn eigen woorden, allochtoon uitschot, heeft geen uitstaans met moslimfundamentalisme. Het is wel een kweekvijver.
Soit. Als jouw vriend een gemodereerde moslim is die zich aanpast aan onze maatschappij en cultuur, dan is er geen probleem, nee? Je bent hopelijk intelligent en assertief genoeg om te weten wanneer het fout gaat en je plots zaken krijgt opgelegd waarin je je als Westerse vrouw niet goed bij voelt. In dat geval: buitensjotten die handel.
Oud 19 mei 2008, 15:52   #331
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik heb niets tegen feiten, het is gewoon de platte manier waarop die verkondigd worden.
dat vind ik eigenlijk minder erg.

maar daarentegen diegenen die zwart-wit blijven denken en zonder enige nuance en reflectie (= verstand gebruiken) van alles verkondigen, dat is een andere zaak.

btw we horen niets meer van circe.

Laatst gewijzigd door goodwill : 19 mei 2008 om 15:53.
Oud 19 mei 2008, 16:02   #332
undiscovered
Gouverneur

undiscovered's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, mijn punt is duidelijk. Uw soort religieuze koekjes belief ik niet, zelfs al is het het meest heerlijke ding in het universum.
Dan moet je niet gaan oordelen over dat gene wat je niet hebt meegemaakt. praat uit ervaring.

Citaat:
Als het alleen de belastingen zouden zijn, ok (en dat ze die eindelijk eens goed gaan besteden). maar daarbovenop die Yizha, dat vind ik er teveel aan voor me.
Zakaat betekend letterlijk aalmoes, en de Sharia maakt er van 10% van de persoonlijke inkomsten, gegeven aan de lokale Iman, die dat ingezamelde geld/goederen dan kan gebruiken om de echt arme moslims mee te helpen.
Wat is Yizha?

Ik moedig zakaat alleen maar aan.

Zakaat is de bijdrage in natura of geld, die een bemiddelde moeslim ieder jaar aan de armen moet uitdelen.
De moraal, die deze instelling inhoudt is dat je niet zelfzuchtig moet zijn en teveel waarde hecht aan aardse bezittingen, maar dat je altijd klaar moet zijn om je broeders en zusters te helpen met alle middelen die jou ter beschikking staan.
Zakaat is een verplichting voor alle moslims die een heel jaar lang in het bezit zijn van goud met een minimum gewicht van 87.37 gram, of zilver met een minimum gewicht van 611.62 gram.
Jaarlijks moet men van de totale waarde dat men bezit 2,5 % afdragen.
Zakaat wordt niet alleen op goud en zilver geheven maar ook op geld, kamelen, vee, geiten en alle handelswaar.
Zakaat moet bepaald worden naar de netto-balans van de waarde van de handelswaar aan het einde van het jaar.

hier staat wat meer over zakaat:

Citaat:
HOEVEEL ZAKAAT AFDRAGEN
Hieronder wordt aangegeven welke zaken onder de zakaat verplichting vallen (dit is een hulp voor de berekening, in de Heilige Quran staan alle regels en uitzonderingen exact beschreven).

1. Goud
Indien men gedurende het hele jaar in het bezit is van minimaal 84 gram goud van 18 karaat betale men 2.5% van de waarde aan zakaat

2. Zilver
Indien men gedurende het hele jaar in het bezit is van minimaal 612 gram zilver betale men 2.5% van de waarde aan zakaat

3. Goud+Zilver
Indien men niet op 84 gram goud of 612 gram zilver komt, telt men het gewicht van beide delen op (goud+zilver). Is het gewicht 84 gram of meer, betale men 2.5% van de totale waarde aan zakaat

4. Meer zilver dan goud
Maar het kan zijn dat men meer zilver heeft dan goud. Nu kan het beetje goud dat er is het gewicht van 612 gram zilver doen bereiken of overstijgen

5. Spaargeld
Vertegenwoordigt het spaargeld minimaal de waarde van respectievelijk 84 gram goud of 612 gram zilver, dan is men hierover 2.5% zakaat verschuldigd.

6. Landbouwproducten, handelsgoederen, bodemschatten etc.
Men betaald ook zakaat op landbouwproducten, handelsgoederen, grondstoffen en op opbrengsten van fondsen, terwijl op oude bodemschatten voor 1/5 deel in aanmerking komen. (zie voor exacte beschrijving in de Heilige Quran)

7. Dieren
Ook dieren worden belast; kamelen, geiten, schapen, runderen etc. (zie voor exacte beschrijving in de Heilige Quran)

AAN WIE ZAKAAT AFDRAGEN?
De zakaat mag NIET overhandigd worden aan een persoon die hierop geen aanspraak maakt. De gever die zakaat afdraagd aan een persoon die zelf zakaat plichtig is, wordt beschouwd als een die geen zakaat heeft afgedragen!

Soerah At Taubah, ayah 60: De zakaat is slechts voor de armen en de behoeftigen, en degenen die het innen, en degenen wier harten gemaakt worden om tot liefde voor de Islam te neigen en het vrijkopen van de slaven en de schuldenaars op Allah's weg en de reiziger

Zakaat mag afgedragen worden aan personen uit een van de onderstaande acht groepen:

1. De Foeqara
De armen die niet in de eerste levensbehoefte kunnen voorzien, noch voor het gezin. De zogeheten kroost bezitters: zij hebben alleen kinderen. Zij zijn echter onschuldig en kunnen derhalve niet boven bestaansminimum uitkomen.

2. De Masaakien
Het gaat om behoeftigen, om armoedige gezinnen, bijvoorbeeld waar gebrek heerst aan het nodige. De masaakien moge een beroep doen op de Bait oel Maal (openbare middelen); doch in het algemeen van toepassing het principe dat iemand die voor een dag genoeg voedsel heeft NIET de hand direkt mag opsteken; de Masaakien is nog armer dan de Foeqara

3. De Aamielien
Het zijn zakaat inners. Deze beamten komen wij in Islamitische landen tegen. Zij gaan huis aan huis om zakaat te innen en hebben veelal aanspraak op hun rechtens toekomende deel

4. De Moeallafatie Qoeloeb
Dit zijn nieuwe bekeerlingen.

5. Fie Rieqaab
De zakaat opbrengst mag aangewend worden om slaven die de Islam hebben omhelsd vrij te kopen

6. De Ghaariemiena
Een groepering die zwaar in de schulden zijn gekomen, door de onvoorziene omstandigheden en bij wie mogelijkheden zich niet voordoen om uit de narigheid te raken

7. Fie Sabie-liellaah
Op de weg van Allah. In de eerste instantie heeft men uit de heilige oorlog (Djiehad) te kunnen voeren o.a. voor militaire uitrusting, voedsel voorraden en verder voor alle benodigheden die noodzakelijk zijn. Bovendien mogen studenten die een Islamitische studie volgen worden gesteund met zakaat giften en ook armen die de Hadj-plicht niet vol-voerden mogen ongevraagd iets tegemoed zien

8. Wab Nies Sabiel
De reiziger. Er kunnen tijdens de reis eventualiteiten voorkomen waardoor zelfs een gefortuneerde reiziger het nodige ontbeert. Hij verliest ogenblikkelijk alles wat hij had meegenomen om de reis te kunnen maken, en is dan eigenlijk onder normale omstandigheden zakaat-plichtig. Op dat moment maakt de "Wab Nies Sabiel" aanspraak op zakaat-opbrengsten

In het algemeen geldt, dat de meest behoeftigen het eerst in aanmerking komen.

Citaat:
Zolang U maar accepteerd dat ik uw geloof niet zal aanhangen. En me niet Koransgewijs ertoe gaat dwingen.

Ik zeg toch ook: Lakoum dinoukom walliya dien: Jij jou geloof wij het onze. dus waar maak jij je dan nog druk om? dit zelf staat omschreven in soera: Al-kafiroen.

Citaat:
En als ik extra risico's uit wil bannen voor het een echt probleem word, is dat dan fout?

problemen moet je voorkomen zeg ik altijd.

Citaat:
het nu? 75% van de conflicthaarden op deze aardkloot zijn direct gemixt met de Islam. niet slecht voor 25% van de wereldbevolking.

Deze begrijp ik niet zo, wat bedoel je hier precies mee?

Citaat:
Oh jawel hoor. Hoofdstuk Genesis van het oude testament.
vrij vertaald.
Adam was geschapen in het evenbeeld van god. Uit klei en water opgetroken en leven ingeblazen door de goddelijke almacht, en gegeven de macht over alle levende wezens.
Ken je ook het verhaal van Hawaa (Eva)

Citaat:
En Allah creerde Adam, 60 cubits groot. Mits omrekenen van klassieke bronnen, zoals het oude testament, komt men tot de conclusie dat 2 cubits 1 yard is, en 1 yard is .9144 meter.
60 cubits=30yard=27,432 meter hoog.
Idealerwijze weegt een goed gespierde man van gemiddelde lengte 75kg.(100kg is niet abnormaal voor zeer gespierde mannen), wat die 27.432m hoge Adam de vrolijke 30 ton zou laten wegen. Evenveel als het grootste zoogdier dat nu rondsparteld, de Blauwe Vinvis.
Tjah in die tijd waren mensen groot. Nu zitten we allemaal onder de 2 Meter

Citaat:
Tof he, een religieuze biblitheek in huis. Hoe ik die arme boeken zo corrumpeer.

Ik denk niet eens dat je het begrijpt. Iedereen kan een boek aanschaffen maar het gaat om de begrip
Oud 19 mei 2008, 16:03   #333
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik wou juist zeggen, ik zie echt niet in wat hier mis mee is. In tegendeel.
Gelukkig maar
Oud 19 mei 2008, 16:05   #334
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het is niet de Zakaat die me stoort. Ik wou dat onze overheid zo zuinig was dat ze maar 10% van ons afpersen. maar zelfs 50% zou ik met plezier afgeven, als de mensen die het geld besteden er vooral goeie dingen mee zouden doen, en niet hun eigen zakken vullen.

Maar als ik aalmoezen wil geven, doe ik dat direct aan een hulpbehoeftige, die het verdient. In dit geval zou je kunnen zeggen, God helpt hen die zichzelf helpen.

Maar ik als als gedoopte en mijn beide communies gedane 3de rangs christen, kom vooral in aanmerking voor de Yizha. En dat stoort me wel.
Een niet in grootorde vastgelegde belasting die het toelaat Dhimies dhimmie te blijven en geen slaaf te worden.

Ik kan geen oordeel geven aangezien ik niet weet wat Yizha is.

maar terverduidelijking zakaat is slechts om armen en bevoegten te helpen en daar sta ik alleen maar achter.
Oud 19 mei 2008, 16:07   #335
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Het is geen feit het is een mening. weet wat een verschil is tussen objectief en subjectief
Oud 19 mei 2008, 16:17   #336
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
Dan moet je niet gaan oordelen over dat gene wat je niet hebt meegemaakt. Praat uit ervaring.
Ik praat vanuit kennis.... maar tja, geschiedenis is niet belangrijk, de fouten uit het verleden moeten genegeerd worden en daardoor herhaald en herhaald en herhaald....

Citaat:
Wat is Yizha?
De niet nader bepaalde belasting die Dhimmies moeten betalen aan hun Moslim heer.

Citaat:
Ik moedig zakaat alleen maar aan.
Je hebt het niet aan te moedigen, het is 1 van de 5 pijlers van de islam.

Citaat:
Zakaat is de bijdrage in natura of geld, die een bemiddelde moeslim ieder jaar aan de armen moet uitdelen.
De moraal, die deze instelling inhoudt is dat je niet zelfzuchtig moet zijn en teveel waarde hecht aan aardse bezittingen, maar dat je altijd klaar moet zijn om je broeders en zusters te helpen met alle middelen die jou ter beschikking staan.
Zakaat is een verplichting voor alle moslims die een heel jaar lang in het bezit zijn van goud met een minimum gewicht van 87.37 gram, of zilver met een minimum gewicht van 611.62 gram.
Jaarlijks moet men van de totale waarde dat men bezit 2,5 % afdragen.
Zakaat wordt niet alleen op goud en zilver geheven maar ook op geld, kamelen, vee, geiten en alle handelswaar.
Zakaat moet bepaald worden naar de netto-balans van de waarde van de handelswaar aan het einde van het jaar.
Oh, men moet betalen op kapitaal. Tof, een reden te meer om niet te sparen dan. Maar kom, het hangt dus weerom af van welke verzen je hierin volgt.

Citaat:
Ik zeg toch ook: Lakoum dinoukom walliya dien: Jij jou geloof wij het onze. dus waar maak jij je dan nog druk om? dit zelf staat omschreven in soera: Al-kafiroen.
Tot je bij het onthoofden en vingerafhakken van ongelovigen komt, wat ook een vers is, en wel meer dan 1

Citaat:
problemen moet je voorkomen zeg ik altijd.
Monotheïsten raus dus?

Citaat:
"Conflicthaarden"Deze begrijp ik niet zo, wat bedoel je hier precies mee?
Voorbeeldjes. Somalië/Darfur.
Tjetjenië.
Irak- waar moslims meer elkaar uitmoorden dan eigenlijk gezamelijk de buitenlandse bezetter buiten te flikkeren.
Moet ik doorgaan?
Citaat:
Ken je ook het verhaal van Hawaa (Eva)
Welke van de versies. De leukste vind ik die van de uiteindelijk opstandige engel Lilith, de ongenaamde en verstoten vrouw die net als adam uit modder en goddelijke almacht was gemaakt en dan uiteindelijk Eva, geschapen uit de rib van Adam.

Citaat:
Tjah in die tijd waren mensen groot. Nu zitten we allemaal onder de 2 Meter
Goed om weten dat U zover nadenkt. Gelukkig dat ik de evolutieleer een beetje volg. Een Adam van 27m hoog en 30 ton kan gewoon niet. tenzij Allah er een superman van gemaakt heeft met een totaal ander systeem van bloedcirculatie (een cascade van harten en aderen uit dunwandige staalpijp misschien om die 2 bar druk te halen).

Citaat:
Ik denk niet eens dat je het begrijpt. Iedereen kan een boek aanschaffen maar het gaat om de begrip
En zo is het cirkeltje rond. Als iemand uw mening niet toegenegen is, is die iemand of een leugenaar of te dom om zelfs simpele dingen te begrijpen.
Oud 19 mei 2008, 16:26   #337
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Ik wist dat die vraag ging komen
Ik heb enkel een gouden armband gevraagd die ik meteen na ons huwelijk heb 'gekregen'. Je vraagt gewoon wat je wil, een kip, €100.000,... maakt niet uit of zoals in het krantenknipsel dat ik postte: 120.000 rozen. Ik heb principieel niets tegen een bruidsschat, in ons geval is het gewoon een stukje cultuur waar ik aan meegedaan heb. Niks aan.
En hoe lang zijt gij al getrouwd? Hebt ge kinderen?
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 17:08   #338
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Om jou eens even wat duidelijk te maken, het zijn maar een klein groep jongeren die dit accident verrichten, en ik ben het er mee eens dat er hard mag worden opgetreden tegen deze kleine groep.

maar dat betekend niet dat er maar een kleine groep met een buitenlandse komaf de schuldige hier voor is. Ook jou soortgenoten bakken er heel wat van.

wees gewoon eens een keer eerlijk. mensen als jij zijn ook niet bepaald lieverdjes.

Wat ben jij een dwaas geval zeg. Doe uw ogen eens open !!!! Al die nieuwe belgen weigeren hun jongens op te voeden. Die komen terecht op de straat en maken het ons autochtone meisjes heel lastig. Ze misbruiken hun godsdienst. immers de islam vind alle ongelovigen vrouwen hoeren. Dus ze mogen ons alles aandoen.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 17:13   #339
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
En om een schepje boven op te doen, ik zal hier blijven en ik zal mensen hier naar toe halen.

Het vreet je zo erg op dat er moslims in Belgie wonen.

Ik hou niet van de islam cultuur met hun onderdrukking van de vrouw. Je mag nog veel van je grote broertjes laten komen. Ik heb geen angst meer - ik heb steeds iets in mijn zak om me te beschermen. De islam vriendjes roepen steeds wij worden baas in belgie. Awel probeer maar. Ik garandeer je dat er oorlog van zal komen. en dat willen jullie. De islam heeft als plicht ongelovigen te kelen.
Oud 19 mei 2008, 17:16   #340
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is voor moslims toegestaan om niet-moslima's te huwen, terwijl het moslima's alleen toegestaan is met moslims te trouwen. Dit wordt regelmatig aangehaald als discriminatie en één van de pijlers van onderdrukking van moslima's en meten met 2 maten.

1.) Het is moslims niet toegestaan om een niet-moslima te huwen behalve Christenen en Joden (Mensen van het Boek) en verder van geen enkel andere godsdienst. Dit vanwege het feit dat de heilige geschriften van de Christenen en Joden grote delen aan overlevering bevatten, ondanks dat deze teksten vervormd en veranderd zijn. Daarom is het ter ere van deze openbaringen, toegestaan hun vrouwen te huwen. Echter, de voorwaarde van kuisheid wordt toegevoegd aan deze toestemming, vanuit de Qor-aan. Aldus kan alleen een vrouw die of maagd is, of gescheiden is, of weduwe is, gehuwd worden. Dit betekent dat het algemeen veel voorkomend gebruik van moslims uit het Oosten tot aan Europa en Amerika, waarbij vrouwen met blauwe ogen en blond haar vanuit disco's als echtgenoten worden genomen, niet toegestaan is. Het vinden van kuise vrouwen in het Westen is moeilijker dan het vinden van een speld in een hooiberg. Rond de tienertijd wordt maagdelijkheid eerder gezien als een abnormaliteit dan als een deugdzaamheid.

2.) De reden om het toe te staan aan de man en niet aan de vrouw, is om haar godsdienst te beschermen. Wanneer een moslim zijn christelijke vrouw verzoekt om geen alcohol of varkensvlees in huis te halen en dat ze geen korte rokken moet dragen of zijn vrienden mag kussen, kan zij daarmee instemmen zonder dat dit van invloed is op haar godsdienstige leerstellingen. Maar wanneer een christelijke man zijn islamitische vrouw verzoekt om alcohol in te slaan en varkensvlees te bereiden, om minirokjes te dragen en zijn vrienden vriendschappelijk te kussen (aangezien het zijn gewoonte is de vrouwen van zijn vrienden te kussen), zal de vrouw natuurlijkerwijs pogen haar man aan te staan. In geval van een moslima zou dit kunnen leiden tot de vernietiging van haar geloof.

Ja jullie islam jongen de rondhangjongeren ... dus !!!! Die dwingen meisjes van 13 j sex te hebben in openbare toiletten anders horen ze er niet bij. Erg he !!! Denk maar eens goed na welke godsdienst en krapuul dat je aan het verdedigen bent.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be