![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik aalmoezen wil geven, doe ik dat direct aan een hulpbehoeftige, die het verdient. In dit geval zou je kunnen zeggen, God helpt hen die zichzelf helpen. Maar ik als als gedoopte en mijn beide communies gedane 3de rangs christen, kom vooral in aanmerking voor de Yizha. En dat stoort me wel. Een niet in grootorde vastgelegde belasting die het toelaat Dhimies dhimmie te blijven en geen slaaf te worden.
![]() |
![]() |
#322 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is wel zo dat de wet voor iedereen geldt wie men ook is: doet men iets verkeerd dan wordt je daar voor gestraft zoals de wet voorziet. De wet geldt ook voor jou als je iets verkeerd doet. Laatst gewijzigd door goodwill : 19 mei 2008 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wet is de wet, maar als mensen die wet gewoon negeren en hun zinnetje doordrijven. Of nog beter, de wet verachten. En de straffen niet meer zien als een straf.... wat daarmee?
![]() |
![]() |
#325 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#327 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soit. Als jouw vriend een gemodereerde moslim is die zich aanpast aan onze maatschappij en cultuur, dan is er geen probleem, nee? Je bent hopelijk intelligent en assertief genoeg om te weten wanneer het fout gaat en je plots zaken krijgt opgelegd waarin je je als Westerse vrouw niet goed bij voelt. In dat geval: buitensjotten die handel.
![]() |
![]() |
#331 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar daarentegen diegenen die zwart-wit blijven denken en zonder enige nuance en reflectie (= verstand gebruiken) van alles verkondigen, dat is een andere zaak. btw we horen niets meer van circe. Laatst gewijzigd door goodwill : 19 mei 2008 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik moedig zakaat alleen maar aan. Zakaat is de bijdrage in natura of geld, die een bemiddelde moeslim ieder jaar aan de armen moet uitdelen. De moraal, die deze instelling inhoudt is dat je niet zelfzuchtig moet zijn en teveel waarde hecht aan aardse bezittingen, maar dat je altijd klaar moet zijn om je broeders en zusters te helpen met alle middelen die jou ter beschikking staan. Zakaat is een verplichting voor alle moslims die een heel jaar lang in het bezit zijn van goud met een minimum gewicht van 87.37 gram, of zilver met een minimum gewicht van 611.62 gram. Jaarlijks moet men van de totale waarde dat men bezit 2,5 % afdragen. Zakaat wordt niet alleen op goud en zilver geheven maar ook op geld, kamelen, vee, geiten en alle handelswaar. Zakaat moet bepaald worden naar de netto-balans van de waarde van de handelswaar aan het einde van het jaar. hier staat wat meer over zakaat: Citaat:
Citaat:
Ik zeg toch ook: Lakoum dinoukom walliya dien: Jij jou geloof wij het onze. dus waar maak jij je dan nog druk om? dit zelf staat omschreven in soera: Al-kafiroen. Citaat:
problemen moet je voorkomen zeg ik altijd. Citaat:
Deze begrijp ik niet zo, wat bedoel je hier precies mee? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk niet eens dat je het begrijpt. Iedereen kan een boek aanschaffen maar het gaat om de begrip ![]()
![]() |
![]() |
#333 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#334 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik kan geen oordeel geven aangezien ik niet weet wat Yizha is. maar terverduidelijking zakaat is slechts om armen en bevoegten te helpen en daar sta ik alleen maar achter.
![]() |
![]() |
#335 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#336 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tjetjenië. Irak- waar moslims meer elkaar uitmoorden dan eigenlijk gezamelijk de buitenlandse bezetter buiten te flikkeren. Moet ik doorgaan? Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#337 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ben jij een dwaas geval zeg. Doe uw ogen eens open !!!! Al die nieuwe belgen weigeren hun jongens op te voeden. Die komen terecht op de straat en maken het ons autochtone meisjes heel lastig. Ze misbruiken hun godsdienst. immers de islam vind alle ongelovigen vrouwen hoeren. Dus ze mogen ons alles aandoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hou niet van de islam cultuur met hun onderdrukking van de vrouw. Je mag nog veel van je grote broertjes laten komen. Ik heb geen angst meer - ik heb steeds iets in mijn zak om me te beschermen. De islam vriendjes roepen steeds wij worden baas in belgie. Awel probeer maar. Ik garandeer je dat er oorlog van zal komen. en dat willen jullie. De islam heeft als plicht ongelovigen te kelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja jullie islam jongen de rondhangjongeren ... dus !!!! Die dwingen meisjes van 13 j sex te hebben in openbare toiletten anders horen ze er niet bij. Erg he !!! Denk maar eens goed na welke godsdienst en krapuul dat je aan het verdedigen bent. |
|
![]() |
![]() |