![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn waarschijnlijk pseudoniemen die hij gebruikte om zijn artistieke productie op de markt brengen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 maart 2012 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die zag ik niet aankomen...
Er bleek telkens toch minstens één geldige reden om hem -minstens- staande te houden, nl. hij bevond zich ILLEGAAL op het grondgebied. Citaat:
Zijn we al zover gekomen dat we voor hypothetische veronderstellingen (sic) al bronnen moeten kunnen voorleggen? Citaat:
- 15 jaar illegaal op het grondgebied verblijven (volgens jou is dat waarschijnlijk een schending van een mensenrecht) - bij de ordediensten gekend staan onder 8 namen (hoewel je kan discussiëren over hoe dat bepaald geweest is, niet waar?) - in 42 dossiers genoemd worden (enfin, komt door de huidskleur en racistisch ingestelde politie zeker?) - een dikke maand na het incident nog steeds niet uitgewezen (naar het schijnt), loopt er nog een klacht tegen de agenten of Belgische staat? - een PS senatrice die -zelfs vandaag nog- op facebook laat weten dat ze zich nog steeds niet aangesproken voelt door de, zowel nl-talige als fr-talige, negatieve reacties in de publieke opinie en zich zelfs het slachtoffer van racisme durft te noemen (maar dat is ze ook zeker hé, filosoof). Is het echt zo moeilijk te begrijpen dat de combinatie van de bovenstaande factoren, gelinkt aan andere lokale, nationale en internationale gebeurtenissen (waaruit soms ook blijkt hoe lang en slecht de dingen er al aan toe gaan) sommige mensen verontrust? Dit leidt misschien tot overdreven reacties en veralgemeningen die misschien niet altijd gefundeerd zijn, maar wel vaak bevestigd worden door de opeenstapeling van (op den duur niet meer) ongeloofwaardige toevalligheden. Maar blijf vooral het daglicht van de zon ontkennen (of zoiets, zo ne goeie Vlaming zal ik wel niet zijn). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou mevrouw de senatrice eigenlijk wel begrijpen dat zij die achterdocht tegenover ministre madame non en hare premier wel degelijk koestert ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken heel wat méér dan 100 mensen die 't "verkeerde kleurtje" hebben en bovendien nog eens in een "verkeerde buurt" wonen, maar die met z'n allen samen NOG GEEN ÉÉN KEER door de politie zijn tegengehouden, laat staan opgepakt.
Nu wil het toeval wél dat die mensen ondanks hun "verkeerde kleurtje" en hun "verkeerde domicilie" niet direct geneigd zijn om "verkeerde dingen" te doen. Zou het soms dááraan liggen dat de politie het nog nooit de moeite heeft gevonden om hen ook eens te interpelleren en op te pakken?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk: de dag dat mij dat in een vliegtuig -of elders- overkomt (namelijk moeten protesteren omdat ik uitgewezen word), zal ik blij zijn dat er iemand opstaat om mij te verdedigen omdat hij dezelfde nationaliteit/godsdienst/huisdkleur/... als mezelf heeft. Dan, en alleen dan, mag ik verdacht worden van een eigen volk eerst-mentaliteit. Tot zolang vind ik dat pseudomoedig kuddegedrag, zeker bij uiterst weinig weerstand, laffer dan een mentaliteit van 'trekt uwe plan als ge door flikken begeleid wordt op een vliegtuig naar uw land nadat ge elders 15 jaar illegaal verbleven hebt en tijdens dat verblijf een 40-tal keer onder 8 verschillende namen in contact bent geweest met de autoriteiten'. Voor mijn part mag jij dat laf kruipersgedrag noemen, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
|
![]() Un francophile n'est pas un belgiciste. Vlaanderen interesseert mij niet. Het is een beerput van haat en rancune. Daar wil ik niets mee te maken hebben. Vive la France souveraine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Moet toch zijn dat sommigen graag in beerputten zitten.
Blijf daar dan weg. Heeft La Douce geen deftige fora?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt dat verkeerd begrepen, ik heb geen verschillende persoonlijkheden, ik ben autist.
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
|
![]() Citaat:
Uw teergeliefde France souveraine begint nochtans ook al aardig te rieken: http://www.knack.be/nieuws/buitenlan...060664027.htm# Doe de groeten aan uwe Président. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hah, dat zou wat zijn, als die daar zoals die gek in Luik een aantal mensen afschiet, "met de groeten van de PS!"
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() Die hoop geldt over en voor zowat iedereen.
Laatst gewijzigd door filosoof : 28 maart 2012 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is die "onschuldige" blijkbaar ook al eens uit de cel ontsnapt.... |
|
![]() |
![]() |