Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2004, 04:25   #321
hatim
Vreemdeling

Standaard

Beste Eagle of Silver, je denkt mijn achtergrond te kennen... maar we hebben mekaar nooit ontmoet...
Maar toch, het wordt stilaan een beetje eentonig om zogenaamd alle schuld enkel op de allochtonen te schijven. Het is overduidelijk geworden dat alle migranten terug sturen naar hun land van herkomst, enkel een leuze is geworden waar rechtse partijen, kiezers mee kunnen winnen, en helaas enkel met deze leuze. In Duitsland en Oostenrijk hebben rechtse partijen hun beloftes mogen waarmaken, en die beloftes hebben ze nooit kunnen en willen maken.
In plaats daarvan weten ze maar al te goed dat ze niet zonder migranten kunnen, of zoals jij het noemt gastarbeiders. Als alle migranten het land moeten verlaten wie moet de pensioenen dragen voor de ouderen, het land vergrijst, er gaan meer mensen met pensioen, ook België heeft met dit probleem te maken.
Koppels nemen op een oudere leeftijd kinderen, en de goede oude dagen waar jij zo over spreekt, hadden ouders meer dan 7 kinderen, wat nu helemaal niet het geval is.
Indien migranten het land moeten verlaten, denken we hier ook aan dokters die België broodnodig heeft, wetenschappers, informatici, vertalers, tolken, consulenten, internationale advocaten, zakenmensen die nauw samengaan met hun bedrijven en een hele waslijst redenen die aangekaart zijn geweest, en die ook door het Vlaams blok zwaar onder de loep zijn genomen, en die als de dood zijn gezwegen om toch de stemmen te halen ze broodnodig hebben.
Hoe zit het dan met sociaal gehandicapte mensen die vrouwen uit Aziatische landen trouwen, dit zijn rasechte Vlamingen, ook puur echte Antwerpenaars die geen partner kunnen vinden, en Aziatische huwelijksbureaus als enige uitweg vinden om toch te trouwen, hoe zit het daar mee?
Dit is ook een nieuwe manier van immigratie...
Hoe zit het dan met import van, koffie, bananen, thee, ruwe olie, reizen naar het buitenland. Zal jou drastische en laten we eerlijk zijn een domme uitspraak geen internationaal effect hebben op de wereld met sancties als gevolg. 3de wereldlanden zijn arm in hun economie, sociaal en politiek structuur, maar hebben wel grote natuurlijke bronnen die de 1ste wereld wel broodnodig heeft en draaiend houd, en er voor zorgt dat jij het luxeleventje kunt leven zoals je het nu kent.
En wat heb jij persoonlijk gedaan voor dit land, om er meer recht op te hebben dan ik?
hatim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2004, 04:36   #322
hatim
Vreemdeling

Standaard

Mooie statistieken...
En ze zullen kloppen als een bus, over welke percentage gaat het, over welke criminaliteit hebben we het, parkeer boetes te laat betaald. Belastingen te laat betaald. Echtelijke ruzies? Rondrijden zonder rijbewijs.
De scheidsrechter uitgemaakt op een voetbalveld? Tegen een muur geürineerd? We moeten vermelden wat er is uitgespookt. En daarna moeten we de reden achterhalen van deze acties, om ze te voorkomen in de toekomst, maar dit is een job voor onze regering.
hatim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2004, 13:04   #323
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

[quote=hatim]Beste Eagle of Silver, je denkt mijn achtergrond te kennen... maar we hebben mekaar nooit ontmoet...
(1) Maar toch, het wordt stilaan een beetje eentonig om zogenaamd alle schuld enkel op de allochtonen te schijven. Het is overduidelijk geworden dat alle migranten terug sturen naar hun land van herkomst, enkel een leuze is geworden waar rechtse partijen, kiezers mee kunnen winnen, en helaas enkel met deze leuze. In Duitsland en Oostenrijk hebben rechtse partijen hun beloftes mogen waarmaken, en die beloftes hebben ze nooit kunnen en willen maken.
In plaats daarvan weten ze maar al te goed dat ze niet zonder migranten kunnen, of zoals jij het noemt gastarbeiders. (2) Als alle migranten het land moeten verlaten wie moet de pensioenen dragen voor de ouderen, het land vergrijst, er gaan meer mensen met pensioen, ook België heeft met dit probleem te maken.
Koppels nemen op een oudere leeftijd kinderen, en de goede oude dagen waar jij zo over spreekt, hadden ouders meer dan 7 kinderen, wat nu helemaal niet het geval is.
Indien migranten het land moeten verlaten, denken we hier ook aan dokters die België broodnodig heeft, wetenschappers, informatici, vertalers, tolken, consulenten, internationale advocaten, zakenmensen die nauw samengaan met hun bedrijven en een hele waslijst redenen die aangekaart zijn geweest, en die ook door het Vlaams blok zwaar onder de loep zijn genomen, en die als de dood zijn gezwegen om toch de stemmen te halen ze broodnodig hebben.
(3) Hoe zit het dan met sociaal gehandicapte mensen die vrouwen uit Aziatische landen trouwen, dit zijn rasechte Vlamingen, ook puur echte Antwerpenaars die geen partner kunnen vinden, en Aziatische huwelijksbureaus als enige uitweg vinden om toch te trouwen, hoe zit het daar mee?
Dit is ook een nieuwe manier van immigratie...
Hoe zit het dan met import van, koffie, bananen, thee, ruwe olie, reizen naar het buitenland. Zal jou drastische en laten we eerlijk zijn een domme uitspraak geen internationaal effect hebben op de wereld met sancties als gevolg. 3de wereldlanden zijn arm in hun economie, sociaal en politiek structuur, maar hebben wel grote natuurlijke bronnen die de 1ste wereld wel broodnodig heeft en draaiend houd, en er voor zorgt dat jij het luxeleventje kunt leven zoals je het nu kent.
(4) En wat heb jij persoonlijk gedaan voor dit land, om er meer recht op te hebben dan ik?[/QUOTE]

(1) Er is nooit beweerd dat de allochtonen voor 100 % verantwoordelijk zijn voor alle vormen van criminaliteit. Bij de autochtonen is er namelijks ook criminaliteitmisdrijven te bespeuren, doch deze groep vormt grosso modo slechts 10 %, daar waar de overige 90 % begane misdrijven gepleegd werden door allochtonen. Dus jullie letterlijk ALLE schuld toeschuiven is nooit beweerd.

(2) Indien er geen onnodige leeflonen meer uitbetaald moet worden aan profiterende migranten daar deze allemaal terug naar land van oorsprong vertrekken, alsook geen kindergeld meer aan hun, dan is er helemaal geen probleem meer om pensioenen uit te betalen aan de eerlijk werkende Vlaming.
Het is juist door de kosten die migranten en asielzoekers met zich mee brengen dat pensioenen nu in het gedrang komen. Kosten die zo fameus hoog zijn dat allochtonen nooit in staat zijn rendabel te zijn voor de maatschappij. Iedere centiem in jullie gestoken is een centiem dat we definitief kwijt zijn (zeg maar verspild).

(3) de Aziatische bevolkingsgroep levert geen problemen en weet zich beschaafd te gedragen, dus daar hebben we geen problemen mee. We oordelen immers niet op huidskleur maar op GEDRAG, en dit gedrag is nu eenmaal duidelijk te linken aan bepaalde volkeren zoals Marokanen.

(4) Ten eerste ben ik hier geboren, evenals mijn ouders, grootouders, enz ...
en heb ik geen strafblad daar ik mij weet te gedragen binnen de maatschappij en respect heb voor de waarden die eigen zijn aan dit land in tegenstelling tot vreemdelingen die geen respect bezitten en wel vanalles op hun kerfstokje hebben.
Wat ik voor dit land doe ? Ik werk i.p.v. parasitair te leven op kosten van de medemens en consacreer tijd en energie om deze maatschappij trachten te beschermen tegen de vreemdelingenplaag die dit land tot destructie wil brengen. Mocht het ooit legaal worden, dan zou ik zelfs met wapens strijden en m'n leven in gevaar stellen om de maatschappij te beschermen tegen de huidige plaag waarmee de maatschappij geteisterd is, maar daar dit tot op heden niet legaal is respecteer ik, net zoals iedere autochtone burger de wet.

Laatst gewijzigd door Eagle of Silver : 22 augustus 2004 om 13:05. Reden: Lay-out
Eagle of Silver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2004, 13:32   #324
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hatim
Mooie statistieken...
En ze zullen kloppen als een bus, over welke percentage gaat het, over welke criminaliteit hebben we het, parkeer boetes te laat betaald. Belastingen te laat betaald. Echtelijke ruzies? Rondrijden zonder rijbewijs.
De scheidsrechter uitgemaakt op een voetbalveld? Tegen een muur geürineerd? We moeten vermelden wat er is uitgespookt. En daarna moeten we de reden achterhalen van deze acties, om ze te voorkomen in de toekomst, maar dit is een job voor onze regering.
Ach, jij bent toch ook een muggenzifter hoor... Nu doet Wolf eens zijn best om zijn argumenten een vleugje validiteit te geven en nu boor jij die arme jongen zijn "bewijsvoering" zomaar, zonder blikken of blozen, de grond in... Je moest beschaamd zijn!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2004, 16:57   #325
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ach, jij bent toch ook een muggenzifter hoor... Nu doet Wolf eens zijn best om zijn argumenten een vleugje validiteit te geven en nu boor jij die arme jongen zijn "bewijsvoering" zomaar, zonder blikken of blozen, de grond in... Je moest beschaamd zijn!
De grond ingeboord? Jij bent ook vlug content zeker? Dat noem ik eerder rond de pot draaien en het minimaliseren van feiten. Hatim weet maar al te goed in welke criminaliteit het vreemde uitschot uitblinkt, net als jij trouwens. 8)
Oud 22 augustus 2004, 21:05   #326
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
De grond ingeboord? Jij bent ook vlug content zeker? Dat noem ik eerder rond de pot draaien en het minimaliseren van feiten. Hatim weet maar al te goed in welke criminaliteit het vreemde uitschot uitblinkt, net als jij trouwens. 8)
Nee, liefje, Hatim weet dat niet, ik weet dat niet, en jij weet dat ook niet. En uit dat mooie tekeningetje van je, zal je het zeker niet kunnen afleiden...

Maar kom, je hebt je best gedaan. Je krijgt een 2 op 10 voor de moeite
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 22 augustus 2004, 21:17   #327
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle of Silver
(4) Ten eerste ben ik hier geboren, evenals mijn ouders, grootouders, enz ...
en heb ik geen strafblad daar ik mij weet te gedragen binnen de maatschappij en respect heb voor de waarden die eigen zijn aan dit land in tegenstelling tot vreemdelingen die geen respect bezitten en wel vanalles op hun kerfstokje hebben.
Wat ik voor dit land doe ? Ik werk i.p.v. parasitair te leven op kosten van de medemens en consacreer tijd en energie om deze maatschappij trachten te beschermen tegen de vreemdelingenplaag die dit land tot destructie wil brengen. Mocht het ooit legaal worden, dan zou ik zelfs met wapens strijden en m'n leven in gevaar stellen om de maatschappij te beschermen tegen de huidige plaag waarmee de maatschappij geteisterd is, maar daar dit tot op heden niet legaal is respecteer ik, net zoals iedere autochtone burger de wet.
je wordt geboren, dat doe je niet zelf. dat is dus geen prestatie.

en wie zegt dat hatim een strafblad heeft en niet werkt? toch vind je dat hij terug naar marokko moet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2004, 22:08   #328
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
je wordt geboren, dat doe je niet zelf. dat is dus geen prestatie.

en wie zegt dat hatim een strafblad heeft en niet werkt? toch vind je dat hij terug naar marokko moet?
Hij bezit een andere cultuur die hier niet thuishoort. Zoals reeds ergens eerder gezegd, België moet geen tweede Marokko worden. Maar wie A zegt moet ook B kunnen zeggen, vandaar dat van mij in Marokko ze ook alles mogen doen om hun cultuur daar te bewaren. Marokko is Marokko en hoeft geen replica van België te worden. Het is dan ook niet meer dan logsich dat we op ons grondgebied hetzelfde willen, nl. geen replica van Marokko. Iedereen heeft zijn volk, zijn land, en zijn cultuur. Multikul verwoest de typische identiteit van ieder volk en de daarbij horende normen en waarden.
Bovendien bewijst de immigratiestromen de oorzaak te zijn van allerhand geweld, hetgeen reeds meermaals gelinkt is en terecht.
Misschien dat ze in Marokko houden van barbaars geweld in het dagelijks leven, maar Vlaanderen houdt daar niet van. Men weet nu al dat de integratie een regelrechte flop is geworden, dus moet men daaruit conclusies trekken en naar de getrokken conclusies handelen in belang van een veilig aangenaam Vlaanderen.
Eagle of Silver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 09:06   #329
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle of Silver
Hij bezit een andere cultuur die hier niet thuishoort.
Hoe weet jij welke 'cultuur' iemand bezit????
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 09:37   #330
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Men zou dus moeten verwachten dat de criminaliteit in Marokko hoger ligt dan in België. Toch is dit niet zo. Ergens klopt de redenering dus niet.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 10:21   #331
groen!tje
Burger

Standaard

Citaat:
FEITEN?? Staat er niet in dat onderschrift WAARSCHIJNLIJKE criminaliteit?? Waarschijnlijk bent u een vredelievend en verdraagzaam persoon.

Omdat een toekomst voor iedereen belangrijk is.
groen!tje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 12:33   #332
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Nee, liefje, Hatim weet dat niet, ik weet dat niet, en jij weet dat ook niet. En uit dat mooie tekeningetje van je, zal je het zeker niet kunnen afleiden...

Maar kom, je hebt je best gedaan. Je krijgt een 2 op 10 voor de moeite
Weer last van multiculturele blindheid Rafke? Ben Allal, zat die voor onbetaalde parkeerboetes of voor het rondrijden zonder rijbewijs?
Oud 23 augustus 2004, 12:49   #333
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen!tje
FEITEN?? Staat er niet in dat onderschrift WAARSCHIJNLIJKE criminaliteit?? Waarschijnlijk bent u een vredelievend en verdraagzaam persoon.
Enkel tegen mijn eigen volk, met parasiterende en racistische vreemdelingen wil ik niets te maken hebben. Meer dan waarschijnlijk ben jij zo'n sufgerookte groene jongen die niet meer in staat is om de realiteit onder ogen te zien. Wordt eens wakker hippie! Vreemdelingen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit, logisch toch dat zonder dit uitschot in onze maatschappij te brengen de criminaliteit gestagneerd zou zijn?

Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 23 augustus 2004 om 12:51.
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 13:06   #334
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Men zou dus moeten verwachten dat de criminaliteit in Marokko hoger ligt dan in België. Toch is dit niet zo. Ergens klopt de redenering dus niet.
ik veronderstel dat in Marokko de gevangenissen met 99.9% vol zitten met Marokkaanse criminelen? Tenzij er af en toe een Belg wordt opgepakt met een kilootje hash in zijn tourbus.

of de criminaliteit daar hoger ligt dan hier of niet heeft er niks mee te maken. Ginder hebben de meesten geen gsm die kan gepikt worden, ginder worden meisjes niet uit de zwembaden geplukt om gemolesteerd te worden vermits ze ginder binnen moeten blijven, etc.... als hier de meisjes niet meer gaan zwemmen en ze blijven netjes ingepakt allemaal binnen dan hebben we hier ook geen zwembadproblemen. Gooi allemaal je gsm in de vuilbak en zie: de gsm diefstallen zullen drastisch dalen! dan nog alle vrouwen netjes in een burka hullen en op slag gaan ze niet meer voor hoer worden uitgescholden! moet kunnen nietwaar?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 13:07   #335
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weer last van multiculturele blindheid Rafke? Ben Allal, zat die voor onbetaalde parkeerboetes of voor het rondrijden zonder rijbewijs?
Dat is er [size=7]1[/size]. Waar blijf je met de rest van je "statistiek"?

Citaat:
Oud 23 augustus 2004, 13:32   #336
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

De rest loopt waarschijnlijk nog gewoon rond op straat? Wat wil je nu bedoelen excellentie?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 15:06   #337
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Men zou dus moeten verwachten dat de criminaliteit in Marokko hoger ligt dan in België. Toch is dit niet zo. 8) Ergens klopt de redenering dus niet.
In Marokko treed men veel harder op tegen criminelen, hier in onze mietjesmaatschappij worden ze pas na twintig feiten veroordeeld om dan voor een tijdje op hotel te gaan. Niet echt repressief, eerder aanmoedigend. De drempel om tot criminele daden over te gaan is hier veel lager dan in het thuisland. Moest men de sharia invoeren dan zouden er hier veel Marokkanen met een afgehakte hand rondlopen.
Oud 23 augustus 2004, 15:08   #338
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Dat is er [size=7]1[/size]. Waar blijf je met de rest van je "statistiek"?
Jij bent echt wel een sukkel. 8)
Oud 23 augustus 2004, 15:50   #339
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hatim
Wat is jou oplossing?
Hoe moeten we het volgens jou doen?
Wachtend op je statistieken.....
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 17:37   #340
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar haal je die cijfers van marokko?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be