![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huidige mentaliteit en sfeer heeft niks meer vandoen met de parenclubs van weleer waar mensen hetzelfde gedachten goed waren genegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 5 augustus 2014 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zie je niet dat mensen met niks meer tevreden zijn,en is het niet tegen de overheid dan is het wel tegen minderheidsgroepen dat ze ageren,het zal nooit goed zijn,wij zitten nu eenmaal in het harnas van het kapitalisme,het globalisme en het neo-liberalisme,werknemers zijn wegwerpprodukten,ook al denken velen dat ze onmisbaar zijn,als alles op te lossen viel met op de juiste partij te stemmen zou ik dat ook doen,maar wie zijn die partijen die ons gaan verlossen van onze verzuring,ik ken ze niet,niet in de hele politieke kaste die hier in overvloed aanwezig is !
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() Stop de pers! Ik heb eindelijk de oplossing tot al mijn problemen gevonden: Een zielsverwant die met me wil neuken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() Als ze al een app heeft moet ge het slim spelen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door alice : 6 augustus 2014 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis iedere bodem voor je opmerking, ben de laatste die neerkijkt op wie werkt.Voor mensen die werken , ook als kuispersoneel heb ik juist veel respect.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
A.Lance trekt dop B.Lance trekt niks, zijn moeder betaalt alles C.Lance werkt fulltime D.Lance werkt parttime en betaalt z'n moeder 300 euro voor kost en inwoon E.Lance is een lul F.Lance is sexy G.Nog iets anders Of ging het over Bem bem? Zo ja, gelieve bovenstaande dan niet te lezen. Laatst gewijzigd door Lance : 6 augustus 2014 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() Iedereen wil werken. Maar wil tegelijk niet iedereen waardig werken?
Zie ze roepen dat het crisis is, maar de oorzaak van dexia rijdt nog met een dikke car rond, eten hun buikies nog goed rond en lopen nog in de sjiekste maatpakken. De koning volgt helikopterlessen en Mathilde moet maar is schoon lachen naar de camera en België is weer in hypnose. Laatst zat ik via interim bij een bedrijf "zeg, kunt gij langer blijven?" Enkele malen toe en je moest je redelijk flexibel opstellen. Het was "verlofperiode" en vroeg me af of ik daar een vast contract kon versieren. Ik vroeg dit en kreeg geen zeker antwoord, kust mijn kloten. Ik ga hier geen overuren doen als interim en op het einde van het jaar achterover vallen. Met een laag inkomen (zonder fiscale voordelen) moest ik al 800 euro betalen, zijt ge zot???? Wat zou ik dan in een fabriek gaan werken aan meer dan 2000 euro per maand? Misschien moet ik ambtenaar eens proberen, maar wie komt nog rond met 1500 euro in de maand? Wie heeft de miserie hier gecreëerd beste mensen? En nu wijzen naar de jeugd en ze verplichten het op te lossen? Ik heb daar enkele woorden voor: Fuck is off joengene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() Peche, er is nooit miserie gecreëerd. Het is gewoon de natuurlijke, normale gang van zaken. Na oorlog komt euforie. Na euforie komt werklust. Na werklust komt economische bloei. Na economische bloei komt er verspilzucht. Na verspilzucht komt er crisis. Na crisis komt er uiteindelijk weer oorlog en beginnen we weer van voor af aan.
Mensen zullen nooit veranderen. De mens, waarde forumgangers, is nog altijd dezelfde primitieve aapmens uit de oertijd, alleen hebben we nu ander speelgoed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is alleen maar oorlog omdat we toelating geven enkelingen de economie te sturen. Was alles vrij en open zaten we al in ruimteschepen rond te vliegen. |
|
![]() |
![]() |