Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2014, 13:54   #321
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Warhole Bekijk bericht
Erotische disco is iets heel anders dan een commune.......Trouwens in de jaren 70 waren dat nog Parenclubs....waar mensen samenkwamen om aan partnerruil te doen.....Nadien ging dat fenomeen uit de mode.....de commercie ging er opspringen en de parenclubs werden eigenlijk disco's waar de mensen wat meer uitdagend gekleed zijn als in de 'gewone' disco's
De huidige mentaliteit en sfeer heeft niks meer vandoen met de parenclubs van weleer waar mensen hetzelfde gedachten goed waren genegen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 14:44   #322
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
Bembem en Lance hebben elkaar gevonden.. Dat ze zo rap mogelijk een koppel mogen vormen...Lang zullen ze leven.....
Lekker lui niks doen, leven van uitkeringen op de kosten van anderen!
Wat zijn we toch allemaal domme garnalen om ons te pletter te werken als het ook allemaal op een BEMBeMLANCE manier kan? Jongens toch......
Ben ik nu de enige sul of zijn er nog kandidaten om een front te vormen tegen deze parasieten?
lekker lui niks doen is het nu ook weer niet, en als we er bij wijlen zo'n beetje een karikatuur van maken dan wordt dat ons kwalijk genomen, moeten we dan helemaal wegkwijnen in zelfbeklag en heel de dag zuur en misnoegd rondlopen zonder enige vorm van humor? en btw lachen is gezond

Laatst gewijzigd door bembem : 5 augustus 2014 om 14:45.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 14:45   #323
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orie Bekijk bericht
Bwa, ik heb wel wat gelachen met de posts van Lance. Ik heb de indruk dat dit topic half als grap was bedoeld? Je bent een sul als je alles wat hier geschreven werd te serieus neemt.
En als er nergens een grap in zat, dan, tjonge...
²!
Oud 5 augustus 2014, 15:47   #324
coro
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
lekker lui niks doen is het nu ook weer niet, en als we er bij wijlen zo'n beetje een karikatuur van maken dan wordt dat ons kwalijk genomen, moeten we dan helemaal wegkwijnen in zelfbeklag en heel de dag zuur en misnoegd rondlopen zonder enige vorm van humor? en btw lachen is gezond
O nee? Wat is het dan wel???
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 15:50   #325
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
O nee? Wat is het dan wel???
een existentiële lijdensweg
Oud 5 augustus 2014, 15:58   #326
coro
Parlementslid

Standaard

Citaat:
een existentiële lijdensweg
Juist, en heel de wereld moet het weten? Neem wat initiatief en haal niet langer genoegen uit zelfbeklag en de schuld in andere schoenen te schuiven! Wat denk je?
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2014, 17:32   #327
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist, en heel de wereld moet het weten? Neem wat initiatief en haal niet langer genoegen uit zelfbeklag en de schuld in andere schoenen te schuiven! Wat denk je?
En dan heb je je hele leven gewerkt,en ben je op pensioen en dan markeren ze je nog als luierik,zeker als je een job had die aanleunde bij de overheid,waar je de eerste 25 jaar van je loopbaan een pak minder verdiend hebt,en nu wat meer pensioen trekt,zal het ooit goed zijn in de ogen van anderen die wat moeten ontberen,op bepaalde vragen is geen antwoord beste,want als je dan stelt dat je minder verdiend hebt dan ontkennen ze dat!
Zie je niet dat mensen met niks meer tevreden zijn,en is het niet tegen de overheid dan is het wel tegen minderheidsgroepen dat ze ageren,het zal nooit goed zijn,wij zitten nu eenmaal in het harnas van het kapitalisme,het globalisme en het neo-liberalisme,werknemers zijn wegwerpprodukten,ook al denken velen dat ze onmisbaar zijn,als alles op te lossen viel met op de juiste partij te stemmen zou ik dat ook doen,maar wie zijn die partijen die ons gaan verlossen van onze verzuring,ik ken ze niet,niet in de hele politieke kaste die hier in overvloed aanwezig is !
Oud 6 augustus 2014, 02:43   #328
Lance
Banneling

Standaard

Stop de pers! Ik heb eindelijk de oplossing tot al mijn problemen gevonden: Een zielsverwant die met me wil neuken.
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 07:05   #329
Peche
Banneling

Standaard

Als ze al een app heeft moet ge het slim spelen he.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 07:51   #330
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Stop de pers! Ik heb eindelijk de oplossing tot al mijn problemen gevonden: Een zielsverwant die met me wil neuken.
Dat kan helpen ja, en nu? Megapack Axe kopen en naar de Carré?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 17:41   #331
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door izzy Bekijk bericht
Nagels met koppen, alice.

Nog iets. Te zwak en futloos zijn om voltijds te werken maar wel genoeg energie hebben om in het rond te schelden en mensen met een schoen af te kloppen. Hier klopt iets niet. Ik geloof dat we te maken hebben met een rotverwende (door de staat weliswaar) die heel wat voeling met de realiteit is verloren. De Lance’s van deze wereld kunnen best nog een paar uur fysieke arbeid erbij verrichten. En ja, ze kunnen vinden dat maanreizen geldverspilling zijn maar de essentie in het leven is nog steeds dat je voorziet in je eigen levensbehoeften en als een ander het moet doen, is het nooit onvoorwaardelijk. Dus als ze dan een afvaljob doen om hun uitkering te houden, is dat de normaalste zaak van de wereld. Het zou al te gek worden door ze zomaar jobs die ze graag zouden willen, vast richting Dr en Prof of vetbetaald met een minimale inspanning, kado te doen. Dit zijn jobs waarvoor een ander wel inspanningen heeft geleverd. En dan heb je ook nog het lot, tja, niet iedereen kan Doctor zijn. Dus hou op met mekkeren en als je niet rond kan komen of meer luxe wil, zoals Lance, zul je meer moeten werken!
Ik erger me aan mensen die vinden dat anderen moeten werken om hen levenslang te onderhouden, wanneer er geen reden is hiervoor en ze best kunnen werken maar niet willen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2014, 17:42   #332
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
we gaan een beetje de Sarko-tour op: "travailler plus, pour gagner plus!" lol, Lance die zegt: "travailler moins, pour vivre mieux!" lol

Trouwens Lance wilt niet meer luxe btw, hij jammert enkel over het feit dat ie onbegrepen is door velen in de huidige consumptie-maatschappij.
Lance wil vooral dat hotel mamma onderhoudt, tot aan haar dood.
Oud 6 augustus 2014, 17:46   #333
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En in wat voor situatie zit gij dan? Iedereen die op dit deel van de aarde is geboren zit in een luxe situatie als ge breed kunt relativeren. Als gij uzelf bekneld voelt door een veel te zware hypothecaire strop rond uw nek, ga ik toch ook uw probleem niet minimaliseren. Weet ge waarom? Omdat voor elke mens een probleem veel groter is dan het in relatieve termen kan lijken.
Het enige wat de mensheid kan redden is empathie voor elkaar. En neen, dat is niet: Jos steekt zijn piet in Alice. Neen. Echte empathie is geslachtsloos.
Gaat het nog in uw bovenkamer? Jos steekt juist niets, dat beslist Alice zelf wel! Empathie, goed hoor, maar met wie? Met wie niet wil werken, en liever zichzelf laat onderhouden door wie wel werkt? Ik betaal graag belasting, voor een sociale zekerheid voor wanneer het nodig is en niet voor wie liever lui is dan zelf in onderhoud te voorzien.De sociale zekerheid is empathie en solidariteit, maar niet voor wie profiteert en dan nog zielig doet ook.

Laatst gewijzigd door alice : 6 augustus 2014 om 17:47.
Oud 6 augustus 2014, 17:48   #334
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grote hond Bekijk bericht
Neerkijken op kuispersoneel... Ik kan mij niks lager bedenken dan iemand die neerkijkt op kuispersoneel.
Ik mis iedere bodem voor je opmerking, ben de laatste die neerkijkt op wie werkt.Voor mensen die werken , ook als kuispersoneel heb ik juist veel respect.
Oud 6 augustus 2014, 19:55   #335
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Gaat het nog in uw bovenkamer? Jos steekt juist niets, dat beslist Alice zelf wel! Empathie, goed hoor, maar met wie? Met wie niet wil werken, en liever zichzelf laat onderhouden door wie wel werkt? Ik betaal graag belasting, voor een sociale zekerheid voor wanneer het nodig is en niet voor wie liever lui is dan zelf in onderhoud te voorzien.De sociale zekerheid is empathie en solidariteit, maar niet voor wie profiteert en dan nog zielig doet ook.
Gij moet dringend leren lezen. Nadat je hebt gelezen, gelieve het juiste antwoord te omcirkelen:
A.Lance trekt dop
B.Lance trekt niks, zijn moeder betaalt alles
C.Lance werkt fulltime
D.Lance werkt parttime en betaalt z'n moeder 300 euro voor kost en inwoon
E.Lance is een lul
F.Lance is sexy
G.Nog iets anders

Of ging het over Bem bem? Zo ja, gelieve bovenstaande dan niet te lezen.

Laatst gewijzigd door Lance : 6 augustus 2014 om 20:02.
Oud 7 augustus 2014, 07:22   #336
Peche
Banneling

Standaard

Iedereen wil werken. Maar wil tegelijk niet iedereen waardig werken?
Zie ze roepen dat het crisis is, maar de oorzaak van dexia rijdt nog met een dikke car rond, eten hun buikies nog goed rond en lopen nog in de sjiekste maatpakken. De koning volgt helikopterlessen en Mathilde moet maar is schoon lachen naar de camera en België is weer in hypnose.

Laatst zat ik via interim bij een bedrijf "zeg, kunt gij langer blijven?" Enkele malen toe en je moest je redelijk flexibel opstellen. Het was "verlofperiode" en vroeg me af of ik daar een vast contract kon versieren. Ik vroeg dit en kreeg geen zeker antwoord, kust mijn kloten. Ik ga hier geen overuren doen als interim en op het einde van het jaar achterover vallen. Met een laag inkomen (zonder fiscale voordelen) moest ik al 800 euro betalen, zijt ge zot????
Wat zou ik dan in een fabriek gaan werken aan meer dan 2000 euro per maand?
Misschien moet ik ambtenaar eens proberen, maar wie komt nog rond met 1500 euro in de maand?

Wie heeft de miserie hier gecreëerd beste mensen?
En nu wijzen naar de jeugd en ze verplichten het op te lossen?
Ik heb daar enkele woorden voor: Fuck is off joengene!
Oud 7 augustus 2014, 07:35   #337
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door izzy Bekijk bericht
Sorry Peche, ik begrijp niet waar u heen wil?
Dat je de situatie niet kent.
Jullie doen alsof het allemaal aan de mensen ligt in plaats naar de oorzaak erachter te kijken.
Oud 7 augustus 2014, 22:18   #338
Lance
Banneling

Standaard

Peche, er is nooit miserie gecreëerd. Het is gewoon de natuurlijke, normale gang van zaken. Na oorlog komt euforie. Na euforie komt werklust. Na werklust komt economische bloei. Na economische bloei komt er verspilzucht. Na verspilzucht komt er crisis. Na crisis komt er uiteindelijk weer oorlog en beginnen we weer van voor af aan.

Mensen zullen nooit veranderen. De mens, waarde forumgangers, is nog altijd dezelfde primitieve aapmens uit de oertijd, alleen hebben we nu ander speelgoed.
Oud 8 augustus 2014, 08:11   #339
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Peche, er is nooit miserie gecreëerd. Het is gewoon de natuurlijke, normale gang van zaken. Na oorlog komt euforie. Na euforie komt werklust. Na werklust komt economische bloei. Na economische bloei komt er verspilzucht. Na verspilzucht komt er crisis. Na crisis komt er uiteindelijk weer oorlog en beginnen we weer van voor af aan.

Mensen zullen nooit veranderen. De mens, waarde forumgangers, is nog altijd dezelfde primitieve aapmens uit de oertijd, alleen hebben we nu ander speelgoed.
Misschien krijgt Midas Dekkers dan toch nog gelijk
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2014, 09:28   #340
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat is "normaal"?
Er is alleen maar oorlog omdat we toelating geven enkelingen de economie te sturen. Was alles vrij en open zaten we al in ruimteschepen rond te vliegen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be