![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk!
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar BHV is niet genoeg. BHV is een banaal iets. Ik ben meer geïnteresseerd in de staatshervormingen, vooral dan rond de kwestie Brussel, en ik zie noch nva noch tsjeven echt aan Vlaamse staatsvorming doen.
![]() |
![]() |
#324 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Reden te meer om BHV uit de regeringsonderhandelingen te houden volgens mij... gewoon stemmen in het parlement, meerderheid tegen minderheid.... gewone democratie dus....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, als men BHV in de regeringsonderhandelingen gaat opnemen en men legt bij de staatshervorming, het geven en nemen van beide gewesten op de apothekersweegschaal om het akkoord naar waarde te kunnen oordelen, dan mag BHV, daar niet bij liggen. Want daar gingen we geen prijs voor betalen remember? Maar wees maar zeker dat de franstaligen BHV sowieso zullen in rekening brengen als een toegift en dat moeten we niet nemen. Daarom moet het gestemd worden voor de regeringsonderhandelingen zoals Tegendradigaard heel goed begrepen heeft. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 juli 2007 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
|
![]() UGH! Shit en ik maar denken dat ik den enigen slimmen was.... LOL...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ruil voor de splitsing van BHV verbieden we het Vlaams-nationalisme.
Eens kijken hoe snel BHV dán gesplitst is.
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
|
![]() weer een regelneef die wil verbieden se.....
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zweren de Waalse politici dan geen trouw aan de grondwet misschien? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé, 2 mensen die de ironie niet goed door hebben.
Ohja, Paulus, splitsen is geen noodzaak. Dat weet je, hé? Er zijn andere mogelijkheden.
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 juli 2007 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De raad van staten heeft de ongrondwettelijkheid van het bestaan van de kieskring BHV bevestigd.
http://www.gva.be/dossiers/-k/kieswet/halle5.asp Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Splitsen is geen noodzaak. Een oplossing is een noodzaak. Maarer zijn verschillende oplossingen. Splitsen is daar 1 van.
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest zijn 'oplossingen' op zijn Belgisch en dus nep-oplossingen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 juli 2007 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanuit het Vlaams-nationalistische subjectieve visie heb je natuurlijk gelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De feitelijke werkelijkheid is dat de kieskring BHV de enige kieskring is die niet in overeenstemming is met grondwetsartikel 63. Dan mag jij daar nog draaien aan geven zoveel je wil.
Om die kieskring in overeenstemming te brengen met de grondwet moet er niet meer gebeuren dan Brussel van Halle en Vilvoorde af te splitsen. Halle-Vilvoorde behoort nu wat verkiezingen en justitie betreft nog niet tot Vlaanderen. De splitsing van BHV is dus de sluitsteen van de Vlaamse staatsvorming, en het is precies daarom dat de Belgicisten en de franstaligen zich er zo hard tegen verzetten. Vanuit jouw belgicistische subjectieve visie heb jij dus ongelijk.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 juli 2007 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Door de beloften die de politici gedaan hebben is splitsen ook voor hen de enige oplossing geworden. Elke andere "oplossing" betekent hun politiek doodsvonnis. |
|
![]() |
![]() |