![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#34261 |
Partijlid
|
![]() Terecht dat die bloedhonden de SJAAK zijn. Doodstraf voor verraders. Mannen die geld verdienen doen daar niemand kwaad mee. Klokkeluiders zijn nop de eerste plaats jaloerse kantoorlullen. Omdat ze zelf niet snel monnie kunnen maken geen ze klikken. Opzouten met die gasten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34262 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeker via: "vertrouwen is goed, maar Hofman is beter.. "?!
![]() |
#34263 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34264 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In een vorig leven werd me eens gevraagd uit te zoeken waar Nederland het beter doet dan België en waar België het beter doet dan Nederland. Leren van mekaar heet dat. Ik ben er niet uitgeraakt. Niettemin blijft het me interesseren: je kan van mekaar heel wat opsteken, als je maar over voldoende gegevens beschikt. Is er iemand die me daar wegwijs in kan maken?
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande; Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen, Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit. Laatst gewijzigd door Leo : 13 juli 2014 om 05:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34265 | |
|
![]() Citaat:
In Nederland maken de verzekeringen uit wat ze wel en niet vergoeden. Het goedkoopste is vaak niet het beste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze patiënten kwamen behandeling in België zoeken omdat ze in Nederland "opgegeven" waren. Al ik me niet vergis betekent opgegeven worden "ontzeggen van behandeling". Dit lijkt me een meer dan duidelijk geval dat het bij ons stukken beter is dan in Nederland. http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buite...-genezen.dhtml Laatst gewijzigd door Henri1 : 13 juli 2014 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34267 | |
|
![]() Citaat:
Geen enkele wedstrijd in de speeltijd verloren. Belge was erg goed maar heeft niet tegen een sterke ploeg gespeeld. De VS en Rusland waren toch 2e rangs ploegen. Bij het EK zullen we zien wie er als beste uit de bus komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34268 | |
|
![]() Citaat:
Zal Maxima niet aan staan, maar mijn sympathie gaat naar de Duitsers. Ook wel gezien de Brazilianen, buitengewoon triest hoe ze vernederd werden. Blij toe dat het bij 3-0 is gebleven tegen Nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34269 | |
|
![]() Citaat:
Verder niet meer dan een hoop gesnoef en chauvinisme, van beide kanten, wat meestal kant nog wal raakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34270 |
Banneling
|
![]() het is goed werken in holland.
Inspectie onderzoekt 'mensonterende' omstandigheden bij iPhone-reparateur Breda http://tweakers.net/nieuws/97332/ins...4-07-16&u=1500 |
![]() |
![]() |
![]() |
#34271 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het bedrijf is trouwens niet gelegen in Holland maar in Noord Brabant.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 16 juli 2014 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34272 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 16 juli 2014 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor mij en veel Belgen is het Holland, het land van de bedriegers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34274 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus misdadigers worden juist gepakt bij ons. Bij ons is er openheid. Is dat bij jullie ook zo of hebben jullie geen gevangenissen en misdadigers meer?? Dan kom ik morgen in Belgie wonen!!!
![]() |
![]() |
#34275 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat imago is vooral in België aanwezig bij een aantal Belgen . Niet zozeer de rest van de wereld.
Ik vraag mij alleem af hoe dit kan De onderlinge handel met het zuiden is behoorlijk groot. Waarom nog handelsbetrekkingen met ons wanneer men ons niet vertrouwd?! Ik denk dat vooral de politiek en het onderwijs deze houding blijft voeden. En tja, bij iedere hond past wel een stok....
![]() |
#34276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edwin: voor nog meer Vlamingen is het Nederland, een land met heel wat positieve punten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34277 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet ik, want anders zou men geen zaken meer met ons doen. En juist dat laatste neemt steeds meer toe.
![]() |
#34278 | |
|
![]() Citaat:
Als deze coach blijft, worden ze ook geen kampioen van Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34279 |
|
![]() Laten we nu even de sentimenten opzij zetten. Aan de Belgen ons medeleven dat er vier Belgen omgekomen zijn met het vliegtuigongeluk in de Oekraine.
Tot dus ver is bekend gemaakt dat er 154 Nederlanders omgekomen zijn. 47 zijn nog niet bekend. Het aantal Nederlanders kan dus nog verder oplopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34280 |
|
![]() Laten we nu even de sentimenten opzij zetten. Aan de Belgen ons medeleven dat er vier Belgen omgekomen zijn met het vliegtuigongeluk in de Oekraine.
Tot dus ver is bekend gemaakt dat er 154 Nederlanders omgekomen zijn. 47 zijn nog niet bekend. Het aantal Nederlanders kan dus nog verder oplopen. Laatst gewijzigd door Adrian M : 17 juli 2014 om 22:30. |
![]() |
![]() |