![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans is dus nog erger dan een Vlaams-nationalist? Jullie zouden jullie eens moeten bezinnen over wie jullie echte vijanden zijn. Goede Belgen publiekelijk beledigen en aanvallen met zulke lage bewoordingen dient enkel de zaak van onze tegenstanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() Ach, ik vergeef hem dat. Hij weet gewoon niet wat hem overkomt. Het verstand komt met de jaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ten tweede: ik geef u volledig gelijk. Vlaanderen is als natie slechts ontstaan door belgische discriminatie, en is ten vroegste terug te voeren op het midden van de negentiende eeuw. en hoewel België onder haar huidige vorm pas sinds 1830 bestaat, is er veel continuiteit met de Zuidelijke Nederlanden. ik vind dat geen probleem. ik zie het nut niet in van legitimatie op basis van leeftijd. zulke argumentaties gaan uit van conservativisme: 'het bestaat al zo lang, dan moet het wel goed zijn'. Mijn reden om België te splitsen is dan ook niet dat er 'een Vlaams volk' bestaat, maar dat de Belgische constructie niet meer in staat is zich te legitimeren en onomstreden voordelen te bieden aan al haar inwoners. België heeft voor mij afgedaan. Vlaanderen is jonger, maar ik zie daar geen graten in. Laatst gewijzigd door Rogge : 3 april 2008 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Burger
|
![]() Vergeet niet dat HVDC de oprichter is van de BUB. Dat verdient wel wat respect, vind ik.
![]() |
#348 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() idd. een beetje overrompeld door het sukses........
Laatst gewijzigd door jogo : 3 april 2008 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Gouverneur
|
![]() Dat denk je van iedereen die niet de naam Yaminne of Van De Cauter draagt.
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Om een klein voorbeeldje te geven Bruno vindt Kim een Vlaams-Nationaliste en mocht Hans niet eeuwig veel tijd investeren in het terugfluiten van Bruno dan was ze zeker tot de nazi-familie geklasseerd. Daarnaast een lijstje met personen aan wie de BUB nog geld verschuldigt is. En tot slot een lijstje van organisaties die de voormalige voorzitter van B.U.B. liever niet meer zien komen. Wiens zaak is daarmee geholpen? Inderdaad verstand komt bij sommigen met de jaren alleen zullen figuren als Hans en Bruno héél héél veel jaren nodig hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#353 |
Schepen
|
![]() Bij u is het verstand nooit gekomen. Beau parleur, mensen misbruiken en ook grote dictator da ge zijt. Doet pijn hé dat heel het BUB u beu was/is
http://www.unie.be Laatst gewijzigd door Hingis : 4 april 2008 om 06:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is er ergens een publicatie (op het net) terug te vinden ? Ik ben net begonnen aan het boek 'Geschiedenis van de Nederlanden' van J.C.H. Blom en E. Lamberts waarin dit héél even wordt aangehaald en waar gezegd wordt dat tot vele honderden jaren later er nog geregeld contacten waren met de Kelten uit Ierland en hun 'oude' thuisland.
![]() |
![]() |
#356 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#357 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() *knip* geen persoonlijke aanvallen aub. Laatst gewijzigd door Kadee : 4 april 2008 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Gouverneur
|
![]() Ja... Iedereen verdient respect.
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |