![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Mensen die te lang in een moslimomgeving vertoefd hebben, hebben meestal GEEN ENKEL respect voor westerse autoriteiten." Het zou anders geweest zijn als die man berispt zou geweest zijn door de iman îpv door een Belgische, vrouwelijke vrederechter." http://forum.politics.be/showthread....98#post4794098 "nogal wat mensen met een islamitische achtergrond tonen niet het minste respect voor niet-islamitische autoriteiten." http://forum.politics.be/showthread....16#post4796316 Ik ben nog steeds geïnteresseerd in je antwoord : "Maar ik had toch graag geweten welke misdaad je in gedachten had om daaruit te besluiten dat dit een bewijs is van "geen respect voor het westen" Denk je aan diefstal? Dan zijn er toch nog altijd wat westerlingen die geen respect hebben voor het westen." http://forum.politics.be/showthread....56#post4799456 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U probeert alweer te foefelen zonder te reageren op mijn stelling, noch op de argumentatie. Daarom: copy-paste vorige post. Ik herhaal mijn stelling: Alle religieën zijn mij kwaadaardige hersenspoelingen. De islam is nog veel kwaadaardiger dan andere religieën. ![]() En de argumentatie: Niet alleen omdat het andere religieën als minderwaardig beschouwt, maar omdat het van zijn aanhangers bovendien eist leden van andere godsdiensten te vuur en te zwaard te bestrijden, oa onder het mom dat dat het apen of zwijnen zijn. Kinderen van moslimouders worden vanaf jonge leeftijd uitgebreid gehersenspoeld. Inhoudelijke commentaar is niet aan u besteed. Aan de reacties van andere forumleden te zien ben ik niet de enige die vindt dat u een trol ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 17 juni 2010 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien je op de link had geklikt had je gezien dat dit uit het begin van de discussie kwomt. Dan had je gelezen wat je toen beweerde. "Mensen die te lang in een moslimomgeving vertoefd hebben, hebben meestal GEEN ENKEL respect voor westerse autoriteiten." Het zou anders geweest zijn als die man berispt zou geweest zijn door de iman îpv door een Belgische, vrouwelijke vrederechter." http://forum.politics.be/showthread....98#post4794098 "nogal wat mensen met een islamitische achtergrond tonen niet het minste respect voor niet-islamitische autoriteiten." http://forum.politics.be/showthread....16#post4796316 En had je ook gelezen wat ik van toen al vraag. Ik ben nog steeds geïnteresseerd in je antwoord : "Maar ik had toch graag geweten welke misdaad je in gedachten had om daaruit te besluiten dat dit een bewijs is van "geen respect voor het westen" Denk je aan diefstal? Dan zijn er toch nog altijd wat westerlingen die geen respect hebben voor het westen." http://forum.politics.be/showthread....56#post4799456 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
terwijl ik daaar in 10+ post met geen woord over gerept heb. U probeert alweer te foefelen zonder te reageren op mijn stelling, noch op de argumentatie. Daarom: copy-paste vorig bericht, met kleine aanpassingen. Ik herhaal mijn stelling (die blijkens bericht nr 328 jou duidelijk is): Alle religieën zijn mij kwaadaardige hersenspoelingen. De islam is nog veel kwaadaardiger dan andere religieën. ![]() En de argumentatie (waar je dus niet op ingaat): Niet alleen omdat het andere religieën als minderwaardig beschouwt, maar omdat het van zijn aanhangers bovendien eist leden van andere godsdiensten te vuur en te zwaard te bestrijden, oa onder het mom dat dat het apen of zwijnen zijn. Kinderen van moslimouders worden vanaf jonge leeftijd uitgebreid gehersenspoeld. Inhoudelijke commentaar is niet aan u besteed. Aan de reacties van andere forumleden eerder in deze discussie te zien ben ik niet de enige die vindt dat u een trol ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 18 juni 2010 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Staatssecretaris
|
![]() (per vergissing op quote ipv edit gedrukt)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 18 juni 2010 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Staatssecretaris
|
![]() (per vergissing op quote ipv edit gedrukt)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 18 juni 2010 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....56#post4799456 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
erkent u dat u zelf bv "diefstal" erbij sleurt. Eindeloos ziekelijk gefoefel... Nieuwe herhaling van de hoofdzaak: De stelling, die u blijkens bericht nr 328 duidelijk is: Alle religieën zijn m.i. kwaadaardige hersenspoelingen. De islam is nog veel kwaadaardiger dan andere religieën. ![]() En nu de argumentatie (waar u dus niet op ingaat): Niet alleen omdat de islam andere religieën als minderwaardig beschouwt, maar omdat het van zijn aanhangers bovendien eist leden van andere religieën te vuur en te zwaard te bestrijden, oa onder het mom dat dat het apen of zwijnen zijn. Kinderen van moslimouders worden vanaf jonge leeftijd uitgebreid gehersenspoeld. Inhoudelijke commentaar is niet aan u besteed. Aan de reacties van andere forumleden eerder in deze discussie te zien ben ik niet de enige die vindt dat u een trol ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 19 juni 2010 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Maar ik had toch graag geweten welke misdaad je in gedachten had om daaruit te besluiten dat dit een bewijs is van "geen respect voor het westen" Denk je aan diefstal? Dan zijn er toch nog altijd wat westerlingen die geen respect hebben voor het westen." http://forum.politics.be/showthread....56#post4799456 Je kan misschien eindelijk eens vertellen welke misdaad je wel in gedachten had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Staatssecretaris
|
![]() Eindeloos ziekelijk trollengefoefel.
(Het antwoord op "dit" staat gewoon in de titel van deze discussie, zoals al uitgebreid in mijn eerste posts met u hierzo aan bod is gekomen.) Nieuwe herhaling van de hoofdzaak met het verzoek misschien toch eens in te gaan op de argumentatie: De stelling, die u blijkens bericht nr 328 duidelijk is: Alle religieën zijn m.i. kwaadaardige hersenspoelingen. De islam is nog veel kwaadaardiger dan andere religieën. ![]() En nu de argumentatie (waar u dus niet op ingaat): Niet alleen omdat de islam andere religieën als minderwaardig beschouwt, maar omdat het van zijn aanhangers bovendien eist leden van andere religieën te vuur en te zwaard te bestrijden, oa onder het mom dat dat het apen of zwijnen zijn. Kinderen van moslimouders worden vanaf jonge leeftijd uitgebreid gehersenspoeld. Inhoudelijke commentaar is niet aan u besteed. Aan de reacties van andere forumleden eerder in deze discussie te zien ben ik niet de enige die vindt dat u een trol ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 20 juni 2010 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....56#post4799456 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Mensen die te lang in een moslimomgeving vertoefd hebben, hebben meestal GEEN ENKEL respect voor westerse autoriteiten." Het zou anders geweest zijn als die man berispt zou geweest zijn door de iman îpv door een Belgische, vrouwelijke vrederechter." http://forum.politics.be/showthread....98#post4794098 "nogal wat mensen met een islamitische achtergrond tonen niet het minste respect voor niet-islamitische autoriteiten." http://forum.politics.be/showthread....16#post4796316 Mijn reactie daarop http://forum.politics.be/newreply.ph...eply&p=4799456 Kan jij eens in een discussie inhoudelijk (en on topic) reageren; i.p.v. alweer persoonlijk te worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U draait, kronkelt en ontwijkt! Geef eens voor één keertje antwoord op wat anderen zeggen, verbaas ons eens! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Mensen die te lang in een moslimomgeving vertoefd hebben, hebben meestal GEEN ENKEL respect voor westerse autoriteiten." Het zou anders geweest zijn als die man berispt zou geweest zijn door de iman îpv door een Belgische, vrouwelijke vrederechter." http://forum.politics.be/showthread....98#post4794098 "nogal wat mensen met een islamitische achtergrond tonen niet het minste respect voor niet-islamitische autoriteiten." http://forum.politics.be/showthread....16#post4796316 Onze discussie ging niet over "alle religies kwaadaardig zijn maar islam in het bijzonder" Ik hoef toch niet te reageren op een stelling die compleet naast de kwestie is. Als Felix (be) daarover wenst te discussiëren kan hij een discussie opstarten onder "godsdienst en levensovertuiging" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en daar kom ik niet meer terug. U blijft ronddraaiden in uw maffe cirkel. Eindeloos ziekelijk trollengefoefel. Nieuwe herhaling van de hoofdzaak met het verzoek misschien toch eens in te gaan op de argumentatie: De stelling, die u blijkens bericht nr 328 duidelijk is: Alle religieën zijn m.i. kwaadaardige hersenspoelingen. De islam is nog veel kwaadaardiger dan andere religieën. ![]() En nu de argumentatie (waar u dus niet op ingaat): Niet alleen omdat de islam andere religieën als minderwaardig beschouwt, maar omdat het van zijn aanhangers bovendien eist leden van andere religieën te vuur en te zwaard te bestrijden, oa onder het mom dat dat het apen of zwijnen zijn. Kinderen van moslimouders worden vanaf jonge leeftijd uitgebreid gehersenspoeld. Inhoudelijke commentaar is niet aan u besteed. Aan de reacties van andere forumleden eerder in deze discussie te zien ben ik niet de enige die vindt dat u een trol ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=257 je durfde mijn post niet eens te citeren. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=256 Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik volg redelijk wat draden van Artisjok en ik haar nog nooit op zoiets betrapt. 't Is te zeggen dat 'spelen' met definities is niet minder dan de oorspronkelijke posters erop te wijzen dat ze er niet allemaal zo lichtzinnig moeten overgaan. Iet wat jij Cdude als eerste opmerkt... behalve als het over dit soort topics gaat dan kan natte-vinger-gevoel blijkbaar steeds. Wat er er wel is dat het eeuwenlang liggen doortrappen op den duur zowat iedereens bloed van onder de nagels haalt waarop de discussie meestal toch weer tot een einde komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#360 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en dan quote ik het wel in mijn volgende reactie ![]() Over het nuanceverschil tussen "nogal wat" (= "veel", in deze context minimaal 50%+1) en "meestal" (in minimaal 50%+1 van de gevallen, maar waarschijnlijk veel vaker) hebben we het al gehad, en daar kom ik niet meer op terug. U blijft ronddraaiden in uw maffe trollencirkel. Eindeloos ziekelijk gefoefel. Neen, dit is en blijft de (zeer beknopt uitgedrukte) hoofdzaak, maar u durft er niet ![]() wellicht omdat u niet één tegenargument hebt ![]() De stelling, die u blijkens bericht nr 328 duidelijk is: Alle religieën zijn m.i. kwaadaardige hersenspoelingen. De islam is nog veel kwaadaardiger dan andere religieën. ![]() En nu de argumentatie (waar u dus niet op ingaat): Niet alleen omdat de islam andere religieën als minderwaardig beschouwt, maar omdat het van zijn aanhangers bovendien eist leden van andere religieën te vuur en te zwaard te bestrijden, oa onder het mom dat dat het apen of zwijnen zijn. Kinderen van moslimouders worden vanaf jonge leeftijd uitgebreid gehersenspoeld. Citaat:
U blijft ronddraaiden in uw maffe trollencirkel. Eindeloos ziekelijk gefoefel. ![]() ![]() En blijkens de reacties van andere forumbezoekers doet u dat wel vaker (zie bv in deze discussie de berichten 325, 329, 332, 336, 338, 352, 354, 358 en 359). ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 22 juni 2010 om 10:19. |
||
![]() |
![]() |