![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U foefelt met mijn antwoorden, daar waar ik zeg dat sommige misdrijven van mensen zonder moslimachtergrond eventueel ook te maken kunnen hebben met een gebrek aan respect voor de overheid. U licht het enige van de drie door uzelf aangegeven voorbeelden uit waar dat minder voor de hand ligt (Kim DG). Dat is inderdaad "bewust slecht lezen" en "in de val lokken". Citaat:
Staat allemaal oa in post 314. Nogmaals het filmpje uit die post, dan kunt u zich niet van fragment vergissen. Citaat:
Dat soort lieden is in Europa en zeker in België toch uterst zeldzaam. Ik kan me in elk geval geen recente "crime" van dat soort mensen herinneren. Van gehersenspoelde moslims des te meer. Citaat:
Als u niet wilt lezen, wil ik muijn tekst nog wel eens opnieuw quoten. Tot u het begrijpt. Citaat:
Als u de vraag opnieuw stelt zal ik opnieuw uit mijn vorige antwoorden quoten. Bent u al bij een arts geweest? U heeft hier echt een probleem vind ik.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 14 juni 2010 om 10:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....81#post4805581 http://forum.politics.be/showthread....89#post4807189 Het enige voorbeeld? Hebben de zogenaamde gezinsdrama's dan ook te maken met een gebrek aan respect voor de overheid? Gelieve de vraag goed te lezen vooraleer je antwoordt; zodat je me niet moet beschuldigen van "in de val lokken" en "foefelen met je antwoorden" Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zie ook volgend antwoord en het antwoord daarna. Citaat:
![]() Neen, u wilt het niet begrijpen en u wilt niet lezen. Zie ook volgend antwoord. Citaat:
ALLE religieën zijn volgens mij kwaadaardige hersenspoelingen. Maar de islam is nog een stuk kwaadaardiger dan de rest ![]() niet alleen omdat het andere religieën als minderwaardig beschouwt, maar omdat het van zijn aanhangers bovendien eist leden van andere godsdiensten te vuur en te zwaard te bestrijden, oa onder het mom dat dat het apen of zwijnen zijn. Hier gaat u gewoon niet op in en eist "onderbouwing" ![]() Kinderen van moslimouders worden vanaf jonge leeftijd uitgebreid gehersenspoeld. Een voorbeeld daarvan vindt u in het filmpje waar u maar geen commentaar op geeft. Citaat:
Mijn argumentatie is nochtans duidelijk. Uw ogen zullen misschien pas opengaan als uw kleindochters zich tot de islam bekeren. Zie ook vorig antwoord, daar staat de hoofdzaak kort en bondig in. U moet echt een arts gaan raadplegen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 15 juni 2010 om 10:12. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu geef je dus toe dat de zogenaamde gezinsdrama's ook te maken met een gebrek aan respect voor de overheid. Of heb je toch de vraag niet goed gelezen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt dus blijkbaar niets meer te vertellen over wat we discussieerden. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die eeuwige replieken in de aard van : Citaat:
Citaat:
Daarboven komt dan nog het ontkennen van wat men zelf schreef. http://forum.politics.be/showthread....56#post4799456 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mijn stelling is helder. Ik heb geen enkel tegenargument gehoord, wel eindeloos gefoefel, gedraai en gepruts van de ergste soort. Jammer dat het Forumreglement hier niet tegen opgewassen is. Op "gesloten fora" wordt hier wel tegen opgetreden. Maar bij politics valt tegen dat soort waanzin niets te beginnen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je eerste argument moet ik nog zien; en zonder argumenten is tegenargumenteren nogal moeilijk. Citaat:
Citaat:
"Bent u al bij een arts geweest? U heeft hier echt een probleem vind ik." en tegen valse beschuldigingen als "eindeloos gefoefel, gedraai en gepruts van de ergste soort"? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij is al de DERDE(mij inclu) waarvan ik weet heb die, onafhankelijk van elkaar, tot dezelfde conclusie komen. Eerst ga je spelen met waarden : procenten/reële getallen. Dan met definities woorden :meerderheid kleine minderheid , ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 16 juni 2010 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alle religieën zijn mij kwaadaardige hersenspoelingen. De islam is nog veel kwaadaardiger dan andere religieën. ![]() En de argumentatie: Niet alleen omdat het andere religieën als minderwaardig beschouwt, maar omdat het van zijn aanhangers bovendien eist leden van andere godsdiensten te vuur en te zwaard te bestrijden, oa onder het mom dat dat het apen of zwijnen zijn. Kinderen van moslimouders worden vanaf jonge leeftijd uitgebreid gehersenspoeld. Inhoudelijke commentaar is niet aan u besteed. Aan de reacties van andere forumleden te zien ben ik niet de enige die vindt dat u een trol ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 16 juni 2010 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/search.php?searchid=436453 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
zoals u er stante pede met pek en veren uitgegooid.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 16 juni 2010 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Bent u al bij een arts geweest? U heeft hier echt een probleem vind ik." Ben jij ook nog op zoek naar een citaat (met link) als concreet voorbeeld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Systeembericht Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm. Soms gebeurt het dat de zoekmodule zichzelf heeft uitgeschakeld, in dat geval moet u eventjes wachten. Er wordt ieder uur op het uur gecontroleerd of de zoekfunctie nog werkt. Probeer het dus nogmaals vijf minuutjes na het uur, indien het dan nog niet werkt kun je terecht in Suggesties & Mededelingen. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zowel in jouw quote als origineel. |
|
![]() |
![]() |