![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in de shahada, wordt dat wél verwoord. Elke moslim vindt weldegelijk dat Mohammed de boodschapper is van de wil van Allah. Hij/zij moet dat zelfs openlijk belijden. Er is alleen discussie binnen de islam of Mohammed 'slechts' een boodschapper is, dan wel, nog straffer, een rolmodel om na te volgen. Maar allemaal zijn ze het er over eens dat Mohammed de boodschapper is van de wil van Allah. Het twistpunt betreft het navolgen van Mohammeds levensstijl, niet het navolgen van zijn boodschap. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 november 2011 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Dat schreef ik toch. Niet gelezen?
Jij voegt daarbij dan nog jouw interpretatie aan toe van enkele zinnen die je apart beschouwd. Citaat:
Mag het nu weer on-topic? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 november 2011 om 10:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=335 Citaat:
Mag het nu terug on-topic? Laatst gewijzigd door artisjok : 11 november 2011 om 10:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je nu beweren dat moslims de koran niet hoeven te volgen? de blaadjes als toiletpapier gebruiken? of er de open haard mee aansteken? U zegt het maar hoor. blijkbaar weet jij het beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En stop met rond de pot de draaien want je maakt jezelf belachelijk. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn mening dat hij het woord verkeerd gebruikte, waardoor de stelling niet klopt, wordt versterkt door het stilzwijgen van daiwa en het on-antwoord van eigenzinnig. http://forum.politics.be/showthread....06#post5792506 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je meent dat uw mening wordt versterkt door het stilzwijgen van... ... dan geldt naar uw eigen norm en maatstaf dat er geen toegevoegde interpretatie van mijnentwege is, omtrent de beschrijving op wikipedia van het moslim-zijn, gezien jou stilzwijgen op mijn vraag, om deze eens te duiden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 november 2011 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik dan nu weten wat ik aan de beschrijven die wikipedia geeft aan het moslim-zijn, zou toevoegen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 november 2011 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel anders wie die werkgever is die "met iedere werknemer uit een bepaalde etnische groep constant (=bestendig, niet veranderend, gelijk blijvend, altijd, standvastig, continu, doorlopend, ononderbroken) problemen had. Dan kunnen we die mens helpen. Ofwel had die enorm veel pech, ofwel trekt zijn selectieprocedure op niet veel. Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....04#post5762304 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik ongelijk heb, zal ik dat ook ridderlijk toegeven. Ik heb daar geen enkel probleem mee en doe dat ook heel regelmatig. Jij daarentegen.... Bovendien hoef je geen pagina's met argumenten te poneren voor ik iets zou willen inzien. Zeg gewoon waar ik iets aan de beschrijving van wikipedia zou toevoegen, zoals je beweert, over het moslim-zijn. Of stop met te zeggen dat ik er een eigen definitie zou op nahouden en erken je fout in deze. Alleen vermoed ik sterk dat jij zo ridderlijk niet zal zijn. Je verstopt je liever achter leugens omtrent mijn persoon, om niet inhoudelijk te moeten debateren. Tenminste, zo kom je nu over. En dat hoef ik niet te nemen. En d�*t voor iemand die van zichzelf beweert dat ze de waarheid belangrijker vindt dan haar eigen gelijk. Niet dus. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 november 2011 om 11:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | ||
Banneling
|
![]() Die "constant".
Citaat:
Citaat:
Ik heb geen goesting meer om eindeloos argumenten naar voor te schuiven die jij negeert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfft.
Wat is jou reden om 'd�*t' woord van Daiwa te twijfelen? Of om te stellen dat het constant problemen hebben met een bepaalde groep, bij de werkgever zou liggen? Citaat:
Citaat:
Wat voeg ik toe aan de beschrijving van wikipedia om er een eigen definitie van het moslim-zijn op na te houden? Ik kan net zo goed van alles over jou gaan beweren en dan zeggen dat ik geen goesting heb om dat hard te maken. 'Geen goesting' is geen goede reden. Je kunt niet alleen maar 'goesting hebben' om anderen te beschuldigen, maar niet om deze beschuldiging ook hard te maken ofwel in te trekken. Heb jij dan geen greintje elementaire beleefdheid meer? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 november 2011 om 12:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat maak jij er van? Je bewijst daarmee wat ik je net in de vorige post verweet. Citaat:
Citaat:
Ik schreef "Ik heb geen goesting meer om eindeloos argumenten naar voor te schuiven die jij negeert." Je hebt net zelf hard gemaakt waar ik jou van beschuldig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar nu speel ik woordspelletjes zekers? En jij breng weer eindeloos argumenten aan zekers? Citaat:
Citaat:
Moest je de beschuldiging kunnen hardmaken, zou je dat zeker doen. En nog dik in de verf zetten ook. maar dat kan je niet en daarom doe je het ook niet. Uw "geen goesting omdat..." is gewoon een extra beschuldiging bij, om maar niet te hoeven hardmaken wat je zegt. Ik blijf bij mijn bewering de definitie die wikipedia geeft aan het moslim-zijn te gebruiken. En dat is ook zo. Dat jou dit niet goed uitkomt is jouw probleem. Citaat:
![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 november 2011 om 12:53. |
|||||
![]() |
![]() |