![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stemmingmakerij (in de pers) heeft er een einde aan gemaakt, zo flauw is dat niet.
Laatst gewijzigd door jogo : 4 oktober 2013 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het niet over de pers, ik heb het over de titel van deze topic.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De originele titel op de frontpagina van de morgen was "De bocht van Danny Pieters". Ik neem aan dat je veel gelukkiger zou geweest zijn had ik deze titel overgenomen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijns inziens geeft u De Heer Opiniemaker Desmet Yves véél te véél krediet. Het aantal kandidaten voor de 'eretitel' "Smet Van Vlaanderen" kan ik ondertussen allang niet meer op mijn 20 tenen & vingers tellen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() "Don't shoot the messenger!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() In de Vlaamsche contreien heten ze "allemaal" Smet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() Yves Desmet vind ik een degelijke journalist. En De Morgen een zeer degelijke krant. Soms een beetje saai. Maar De Tijd beschouw ik ook als een degelijke krant en in zekere mate ook De Standaard. De rest zijn boulevard-blaadjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |