![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn bejaarde moeder verhuurt een mini-appartementje in haar huis. Op een dag kwam er een jong meisje vragen of ze kon huren. Was in orde. Ze had geen job, mijn moeder bezorgde haar de nodige informatie zodat ze een bijverdienste had. Het meisjes verstopte zich a.h.w. in dat appartementje. Tot op een dag de tamtam haar had gevonden. Plots stonden er een TWINTIGTAL testosteronboys voor het huis van mijn moeder te roepen en tieren en dreigen. Kind moest gaan lopen, moeder overstuur. Nieuwe huurder zoeken. Leuk is anders.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 april 2014 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Geen burka te moeten dragen is tevens een mensenrecht." |
|
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen gemaskerde mensen tegen het lijf moeten lopen is ook een mensenrecht.
|
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bobke , vwala !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#345 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
' Als migranten VAKER aangehouden worden en even zwaar bestraft ingeval van aanhouding, dan worden ze gemiddeld VAKER bestraft.' Slick gluiperdje
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me in feite af: gezien ik volgeling van het FSM ben, en ik dus met een vergiet op pasfoto en constant op mijn hoofd moet lopen, kan ik dan de VDAB aanklagen omdat ik geen deftige job aangeboden krijg?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#347 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Winkeljuffrouw in een halalslagerij?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus houdt u mond en vorm geen mening over vrouwen met een vergiet op hun hoofd anders krijgt u de spagettiorde achter u aan met een klacht. |
|
![]() |
![]() |
#350 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Minister
|
![]() Citaat:
'k Heb hier nog een mooie theepot staan, van ene Russell ![]() |
|
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er'm niet om of iemand er zich aan stoort of niet. Het gaat over gelijkheid. Ofwel ban je alle religieuze symbolen ofwel geen enkele. Ik ben voorstander van een totaal verbod op religieuze symbolen in het openbare ambt. Dus geen kruis, geen ster en ook geen fakkel.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#354 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nope maar er is wel een verbod op het gemaskerd rondlopen. Er waren geen extra wetten nodig die bepaalde bevolkingsgroepen viseren.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#355 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En stop alstublieft met dat onderdanige legalistische gekruip.
![]() |
#356 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Omdat het recht op leven ook een mensenrecht is. Heeft niets met de mob-rule fetisj te maken.
![]() |
#357 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ben jij traag ofzo? Dat komt omdat het recht op leven (artikel III) ook een mensenrecht is.
![]() |
#358 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat dit land in menige wet en dwingelandij de mensenrechten schendt? Dat is zo, maar dat doet niets af van het concept 'mensenrechten' en op welke manier precies is dat iets positiefs? Dat mensenrechten ondergeschikt zijn aan de mening van de 51%? Jammer, maar de VN en vrijwel elke mensenrechtenorganisatie zegt van niet.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 april 2014 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met andere woorden: wat een gelul weeral.
|
![]() |
![]() |
#360 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Andere mensenrechten kunnen wel grenzen stellen aan de uitoefening van mensenrechten. Die beperkingen moeten bij wet voorzien zijn. Dat gegeven lijkt mij toch niet zo moeilijk om te vatten. Uw opmerking over internationale hoven voor mensenrechtenschendingen toont hoe weinig u van de materie weet. Geen idee hoe het dan in u opkomt om zonder kennis van zaken hier stellingen te poneren. |
|
![]() |