![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een vergelijking trouwens. Muziek copieren op cd of windows copieren op cd is volgens jou dus een juiste vergelijking met een doosje tictacjes jatten en een bankoverval plegen. Lol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent weer met verhaaltjes bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel heel grappig dat jij mij beschuldigd van diefstal omdat ik windows gecopieerd heb en dat ik geen geweten zou hebben terwijl jij zelf muziek copieerd, maar dat is dan wel ok. LOL!!!
En het beste vind ik dan ook nog dat je vriendjes jou hierbij dan ook nog gelijk gaan geven omdat ze mij niet moeten. Te gek gewoon! hehe Waarschijnlijk copieren zij ook toevallig de dingen die wel gecopieerd mogen worden. Kun je mij het lijstje effe geven wat illegaal MAG gecopieerd worden en wat niet? Laatst gewijzigd door illwill : 16 april 2005 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() terug naar on-topic : windows met linux vergelijken en de prijs niet in aanmerking nemen omdat je windows kan downloaden, is niet correct omdat we uitgaan van een legale situatie.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 april 2005 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
COBOL is een oude taal. Basic nog ouder. En eigenlijk is het allemaal ongeveer begonnen met een bakje met 8 schakelaartjes op die je op en af kon zetten en daarmee kon je dan (binair) programmeren. De geschiedenis is nog ouder (met een rekenmachine van een huis groot), maar dat zou ons te ver leiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je kan momenteel linux ook niet vergelijken met windows en zeker niet met alle omringende software omdat het momenteel geen waardige vervanger is. Windows is momenteel nog veel beter en handiger voor particulier gebruik dan linux. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarom maakte ik de vergelijking tussen jouw gedrag (die tot zojuist overkwam als een consequente kopieëerder) en de rest (hier en daar eens een cd'tje). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moest ik niet zo gek zijn van games, had ik wel Linux op mijn pc runnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
|
![]() Citaat:
Ik gebruik, zoals ik hierboven zeg, Linux iedere dag en ik heb nog geen enkele beperking tegengekomen ervan. Voor mij is het wel een waardige vervanger, maar ik kan erin komen dat dit voor, al dan niet vele, anderen niet het geval is. Ik maak me er geen zorgen over, iedereen gebruikt wat hem het beste bevalt, al dan niet proefondervindelijk vastgesteld. Puur afgaand op de mogelijkheden van het besturingssysteem zou ik wel niet durven beweren dat het één ondergeschikt is aan het ander inzake mogelijkheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijke plaatsen bestaan niet want gestolen goederen gaan ze niet voor niets uitdelen. Heb je nu eindelijk het verschil door? Ik weet niet hoeveel keer ik het nog moet zeggen maar ik loop door windows te gebruiken geen enkel risico. Als je niet wil begrijpen dat auto's en dergelijke stelen heel wat meer risico hebben kan deze discussie nog lang duren en geen stap vooruit geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen gaan geen pc in huis halen om een OS erop te laten lopen é. Vandaar dat linux geen vervanger is voor windows momenteel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan onder windows alle toepassingen draaien die je maar kunt gebruiken thuis, van spelletjes tot tekenprogramma's, proffesionele dingen... Bij linux kan je al geen spelletjes spelen, hoeveel van de pc gebruikers speelt al eens een spelletje of heeft kinderen die het willen spelen? Vandaar dat ik linux wel degelijk een minderwaardig besturingssysteem vind. Ik snap ook nog steeds niet waarom er geen linux is die alles kan wat windows kan? Ze beweren toch beter te zijn of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |