![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens aan....ik denk dat we overeen zouden komen,behalve op dat punt van "minderwaardige cultuur".Ikzelf zou eerder de uitdrukking "ongepaste cultuur",in geografische en geschiedkundige zin,wensen te gebruiken..... |
|
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je maar eens voor dat de denkwijzen van "Opus Dei" een dominante faktor in ons leven zouden worden....
![]() Om maar te zeggen,"ongepaste cultuur",daarvoor hoeven we het land niet eens uit ..... |
![]() |
![]() |
#343 | |
Minister
|
![]() Citaat:
-Is een cultuur die mensen uitstoot (vermoord) als ze van godsdienst veranderen niet minderwaardig of alleen maar ongepast in geografische en geschiedkundige zin? -Is een cultuur waar ...... Ik moet hier toch geen waslijst maken zeker? Multicultureel? Neen! Multiraciaal? Ja! |
|
![]() |
![]() |
#344 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat Europese Christenen bijvoorbeeld in Latijns Amerika hebben uitgestoken in de 16e eeuw en later, ook daar ben ik als volksnationalist zeker niet mee akkoord. Dit gaat zeker ook in tegen de waarden van Kristus. Wat niet wegneemt dat germaanse stammen ook wreedheden hebben uitgestoken. Niets is helaas vrij van zonde. De Kerk maakt deel uit van de Europese beschaving samen met een aantal heidense stromingen. Ik roep dan ook op om samen op te treden tegen de decadentie van de huidige tijd, tegen de verderfelijke multikul, tegen de grote immigratiestromen en niet zoals nu tegen elkaar te bekvechten. Enkel dan kunnen we terugkeren naar een traditioneel Europees Europa en bijgevolg een Vlaams Vlaanderen zonder al te veel etnische diversiteit. Met nationaal solidaristische groet Max Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 4 juni 2006 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
#345 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laus Stultitiae ![]() en oh ja, seniorennet.be heeft gebeld, ze missen u! |
|
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#348 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze haar overtuiging aan de wilgen hangt om aan een job te raken ?
*proest* Links weer in zijn volle democratische schoonheid. |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
|
![]() Tiens, ik dacht dat nochthans dat het ging over het feit dat extremisten, skinheads, hooligans en neo-nazi's zogezegd niet welkom waren bij het VB. Mijn lijstje toonde duidelijk aan dat die uitspraak niet echt geloofwaardig is. Maar ik wist natuurlijk al wel dat die uitspraak slechts schone schijn was. Jouw reactie bevestigd dat nog maar eens.
|
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we links een definitie lieten bepalen van neonazi's , er zou niet veel volk meer overschieten ... |
|
![]() |
![]() |
#354 |
|
![]() Veroordelingen voor negationisme of racistische aanslagen met slagen en verwondingen of het mee-organiseren van neo-nazi bijeenkomsten zijn niet voldoende? Kan je dan even duidelijker zijn over welke mensen niet meer welkom zijn?
Laatst gewijzigd door Edina : 4 juni 2006 om 23:10. |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Negationisme of revisionisme beschouw ik niet als een probleem, om de eenvoudige reden dat het hier om muilkorfwetten gaat. In landen met een ware democratie als de VS en Denemarken, bestaan dergelijke zaken dan ook niet.
|
![]() |
![]() |
#356 |
|
![]() Nochthans heeft jouw partij de negationisme wet wel mee goedgekeurd. En dat valt moeilijk te rijmen met het toelaten van negationisten in je partij. En je gaat me nu toch niet vertellen dat Roeland Raes geen extremist is hé??? En over de andere extremisten uit de partij die ik heb opgesomd, heb je voor het gemak maar gezwegen zeker.
|
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#358 |
|
![]() Tja, daar heb ik dus wel een andere mening over. En hoe geloofwaardig is een partij die zegt dat extremisten niet welkom zijn, waneer ze ook de negationismewet heeft goedgekeurd maar negationisten wel tot haar partij toelaat? Om nog maar te zwijgen van personen die veroordeeld zijn voor racistische aanslagen met slagen en verwondingen. Hoe extreem moet iemand zijn om niet meer welkom te zijn in de partij?!?
|
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn communisten, anarchisten en antifas welkom bij de SP.a ?
|
![]() |
![]() |
#360 |
Banneling
|
![]() Aïsha van Zele is te horen in een intervieuw in de nieuwste podcast van Jurgen Verstrepen! Ze zegt dat ze in het weekend graag een stapje in de wereld zet, niet technisch aangelegd is wat betreft computers, ze wil werken voor een veilig Lokeren en dat er bepaalde buurten zijn waar je als Vlaming niet welkom bent.
Download het hier (rechtermuisknop "opslaan als"). Het specifieke intervieuw is te vinden vanaf de 57 ste minuut. (81Mb grootte) K'vind dat haar stem fel trekt op dat van Margot Neyskens ![]() |
![]() |