Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 4 juni 2006, 14:19   #321
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Discours op zijn Edina's brengen me altijd in de verleiding om me toch weer iets harder op te stellen.

Multicultureel? Neen! Multiraciaal? Ja!

Laatst gewijzigd door Duym : 4 juni 2006 om 14:20.
Duym is offline  
Oud 4 juni 2006, 14:20   #322
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Heel ongeloofwaardig gezien de achtergrond van vele VB-leden. En nog meer gezien het soort mensen dat ook steevast van de partij is op allerhande VB-acties en manifestaties. En nog veel meer gezien de talloze incidenten die er al geweest zijn met voormalige VB-leden. De uitspraken van op het VB-congres waren maar schone schijn. Nergens op hun website of in hun schrijfsels neemt het VB die harde stellingen in. En het VB weet ook waarom ze dat niet doen. Wat was ook weeral de reden van ontstaan van het VB? Juist ja!
Als VB'er zie ik graag dat u uw beschuldigingen eens concreet invult. Kortom, geef me eens een paar namen van VB'ers die volgens u aanhanger zijn van de Neurenbergse afstammingswetten, van allerlei nazistische bloedlijntheorieën e.d.

Dat bepaalde mensen zich door ons aangesproken voelen, is niet onze fout. 't Is niet omdat er in onze wandelclub ook een wielerfanaat meestapt, dat onze club plotseling het wielertoerisme promoot. Net zo is dat het geval met die mensen die menen dat ze hun eigen ideologie kunnen opplakken op het Vlaams Belang.

Niet op de webstek van het Vlaams Belang? Menslief, wat kunt u toch liegen!

http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=6&id=32

Citaat:
Extremisten zijn niet welkom

Filip Dewinter heeft het op ons verkiezingscongres in Mechelen nog eens duidelijk gemaakt: “Niemand heeft het recht om onze partij en onze standpunten te kapen of te misbruiken. Voor skinheads, hooligans en neo-nazi’s is er bij het Vlaams Belang geen plaats.”

Wij betreuren de gebeurtenissen in Antwerpen, maar die veranderen niets aan de essentie van onze boodschap. Er kan daarover geen misverstand bestaan. Wij zijn geen partij tegen vreemdelingen, maar wij zijn wel tegen het dwaze knuffelbeleid voor vreemdelingen. Die boodschap, dat onderscheid zullen wij in de toekomst nog meer en duidelijker beklemtonen.
Wij staan voor een ander vreemdelingenbeleid: streng maar rechtvaardig. Wie misbruik maakt van onze gastvrijheid, kan volgens ons – net zoals minister Sarkozy dat zegt in Frankrijk en minister Rita Verdonk dat zegt in Nederland – maar beter zijn valiezen pakken. Maar het Vlaams Belang steekt ook de hand uit naar die vreemdelingen die hun lot willen delen met dat van de Vlaamse gemeenschap en die Vlaming onder de Vlamingen willen worden. Wij steken de hand uit naar die vreemdelingen die hier willen werken en wonen en die onze waarden, normen en wetten respecteren.

Wie in het programma of de standpunten van het Vlaams Belang een voedingsbodem of zelfs een alibi ziet voor blind geweld tegen vreemdelingen, bewijst dat hij er geen barst van begrepen heeft!
Jan van den Berghe is offline  
Oud 4 juni 2006, 14:26   #323
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Volledig akkoord met Jan,
Ik was vorige gemeenteraadsverkiezing in Brugge lijstduwer voor FVH. Ik werkte een groot deel van mijn leven wereldwijd met vreemdelingen, tot mijn en hun grote voldoening. Mijn kiespropaganda was dan ook eerder vreemdelingen-vriendelijk. Zelfs Agalev vond dat ik beter bij hen op de lijst zou staan (!?).
Meerdere kiezers zegden me: goed, zo is het, wij zijn geen racisten. Ik stem voor jou.
Inderdaad. Natuurlijk is het gemakkelijker om ons van alle zonden Israëls te beschuldigen en ons allerlei etiketten op te kleven. Dan moeten ze immers het inhoudelijk debat niet aangaan.
Oud 4 juni 2006, 14:27   #324
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
De partij moet zichzelf blijven.
Juist, maar zichzelf dat is niet uitsluitend de uiterst-rechtse vleugel van voorpost.
luc broes is offline  
Oud 4 juni 2006, 14:29   #325
kingtiger
Banneling

kingtiger's schermafbeelding

Standaard verkeerde mensen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
De VLD verliest kiezers omdat men zich (eens ad macht) links van het centrum heeft geplaatst, terwijl de VLD-kiezer in wezen gematigd rechts is. Daarom ook geniet JMD zoveel aanhang binnen die partij(de top niet meegerekend dan hé).

Het succes vh VB is er niet gekomen door de harde praat, eerder door het falen van de andere partijen m.i. Je zou zelfs kunnen zeggen dat ondanks die harde praat het VB toch gegroeid is.

En als u dan toch geen uitzondering zou zijn......waarom trekt de partij dan al die 'verkeerde mensen' aan? Blijkbaar zijn 'jullie' niet sterk genoeg meer om dit tegen te houden.

En ook blijf ik het straf vinden dat u vreemdelingen die zich aanpassen en vreemdelingen die dit pertinent weigeren, op de zelfde manier wilt benaderen.......allemaal buiten . Maw mensen van goede wil zijn voor u net hetzelfde als mensen van slechte wil......dat is jammer.
Men heeft op een bepaald moment het imago verzacht en dat hoeft niet en heeft ook het nadeel dat te gematigde mensen de partij vervoegen.
De partij profiteert effectief van het falen van de traditionele partijen en als men dus meer en meer op hen begint te lijken is dat een fout die fataal kan zijn.Moest de partij ooit een electorale tegenslag incasseren,wat onvermijdelijk is, dan zullen de radicalen trouw blijven.De anderen zijn niet te vertrouwen zeker niet bij een machtsdeelname.
Wat de vreemdelingen betreft moet het duidelijk zijn dat vlaanderen overvol is en er van integratie van vreemdelingen geen sprake kan zijn aangezien dit inhoudt dat ze blijven en dat kan niet 8) .
kingtiger is offline  
Oud 4 juni 2006, 14:38   #326
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik volg pas na het Arrest van Gent de publicaties van het VB - voornamelijk op hun site en die van sommige mandatarissen.

Reclame krijg ik niet, omdat ik aangegeven heb geen reclame te willen ontvangen.

Ik begrijp niet hoe Edina erin slaagt te WETEN wat "Heel ongeloofwaardig gezien de achtergrond van vele VB-leden" kan zijn

Bovendien lijkt het me tamelijk pedant om te beweren: " En nog meer gezien het soort mensen dat ook steevast van de partij is op allerhande VB-acties en manifestaties. "

Het SOORT MENSEN???? is dat geen racistisch uitgangspunt?

Aan welk SOORT MENSEN wenst Edina vb. te verhuren? Bestaat er geen anti-discriminatiewet om een SOORT MENSEN niet te mogen discrimineren?

Ik ga er maar van uit dat Edina zéker niet tot d�*t SOORT MENSEN behoort, maar is dat voldoende om er op zulke racistische manier over te mogen oordelen?

Laatst gewijzigd door circe : 4 juni 2006 om 14:39.
circe is offline  
Oud 4 juni 2006, 14:44   #327
kingtiger
Banneling

Standaard Haha

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Er is geen sprake van "recuperatie", daar die mensen - reeds twee - zelf de stap hebben gezet naar het Vlaams Belang. Zij verklaren zelf dat het Vlaams Belang helemaal niet racistisch is en dat ze zich thuis voelen in de partij. Deze twee mensen hebben zelf een beslissing genomen en de reden ervan toegelicht.

Dit leidt ook niet tot hevige discussies onder "VB-aanhangers". Ik heb al eerder gezegd dat bovengenoemd personage een trol is, een provocateur op dit forum die zichzelf allerlei zaken aanmeet (als zijnde jurist, 27 jaar kaderlid, enzovoort). Wat hij allemaal stelt, was nooit een deel van de partijopvattingen, van dichtbij noch veraf. Dat "notoire" zou u dus best weg doen. Ik ben VB-lid en weet genoemd wat er onder onze mensen leeft. En dat is niet wat bovengenoemd heerschap hier allemaal uitkraamt. Wel weet ik dat er dergelijke personages bestaan, maar die vinden het Vlaams Belang/Blok al vrijwel van in het begin te "soft". Voor ons is er ook geen plaats voor dergelijke mensen. Of zoals FdW het al zei: "Wij laten onze partij niet misbruiken door deze mensen. Wij laten onze partij niet recuperen door de ideologie die deze mensen aanhangen." Heel goed gesproken. Onze partij huldigt geen nazistische of racistische ideeën zoals bovengenoemd heerschap er uiteenzet op dit forum. Wij hangen geen theorieën aan over "bloed en bodem", over "bloedlijnen" en Neurenbergse afstammingswetten. Nooit geweest.
Nu doet ge mij werkelijk lachen.Er is geen enkele linkse die u gaat geloven.
De partij is altijd duidelijk tegen migratie geweest.De discussies die er plaatsvinden gaan over details.De toespraak van FDW ,die overigens een heel goeie gast is ,neem ik met een korrel zout.FdW laat zich nogal wel eens meeslepen als hij praat in het openbaar.Dat is niet de eerste keer .Hij heeft trouwens zelf ook de reputatie en het verleden van een radicaal.
Ik ben wel radicaler dan de partijlijn maar dat heeft niet belet dat ik in het verleden al een paar keer kandidaat geweest ben voor de verkiezingen voor het VB op verschillende niveaus en ook voor de gemeenteraadsvekiezingen van oktober ben ik gevraagd om mij beschikbaar te stellen.Zo marginaal ben ik dus niet.Onder mijn eigen naam en in het openbaar ben ik een trouwe partijsoldaat die hier en daar wel de zaken scherper zou stellen en zeker bedenkingen heeft bij sommige tactische beslissingen.Ik weet wel wie ik in de partij kan vertrouwen.FDW,de voorzitter en Filip De Man horen daarbij.
kingtiger is offline  
Oud 4 juni 2006, 14:47   #328
luc broes

Standaard

Citaat:
1) Ik zou dat geloven indien elke persoon die overstapt van een andere partij zoveel ruimte en publicitiet kreeg om die beslissing toe te lichten. ..
2) Nergens op hun website of in hun schrijfsels neemt het VB die harde stellingen in. En het VB weet ook waarom ze dat niet doen. ..
1) jij schenkt er ook veel aandacht aan!
Maar dan wel negatief. Zoals ik hier vroeger reeds zegde: Aisha moet op haar hoede zijn voor de politiek correcten, niet voor de 'racisten'.
De reactie van een weldenkend mens is: "Ha dat is goed. We dachten dat het VB vreemdelingen uitsloot, maar nu neemt ze zo iemand op".
Maar neen alleen verzuurde commentaar uit die hoek.
2) Dat is nu eens goed nieuws! En je hebt dan nog gelijk ook. Dagelijks lezen we op de website van het VB gezonde goeddoordachte commentaar op het politiek gebeuren, en Nergens neemt het VB die harde stellingen in. En ze weten ook waarom!!
Edina, je hebt 100% gelijk, maar je komt nu zeker in botsing met je geestesgenoten die beweren dat we dagelijks haat spuwen.
Proficiat, en volhouden maar!
luc broes is offline  
Oud 4 juni 2006, 14:51   #329
kingtiger
Banneling

Standaard verdachte figuur

Citaat:
Volledig akkoord met Jan,
Ik was vorige gemeenteraadsverkiezing in Brugge lijstduwer voor FVH. Ik werkte een groot deel van mijn leven wereldwijd met vreemdelingen, tot mijn en hun grote voldoening. Mijn kiespropaganda was dan ook eerder vreemdelingen-vriendelijk. Zelfs Agalev vond dat ik beter bij hen op de lijst zou staan (!?).
Meerdere kiezers zegden me: goed, zo is het, wij zijn geen racisten. Ik stem voor jou.
Ge zijt dus duidelijk een verdachte figuur en geen echte nationalist,niet meer dan een stemmentrekker die niet representatief is.Vreemdelingen moeten hier weg omdat ze hier teveel zijn.Sympathie of antipathie staat daar los van.Van mij moogt gij gerust vriendelijk zijn tegen vreemdeligen.Ik zal ze ook zeer vriendelijk stimuleren om ergens anders naartoe te gaan.8)
kingtiger is offline  
Oud 4 juni 2006, 14:55   #330
kingtiger
Banneling

Standaard voorpost

Citaat:
Juist, maar zichzelf dat is niet uitsluitend de uiterst-rechtse vleugel van voorpost.
Het zijn mensen van groepen zoals voorpost die de partij gemaakt hebben en er de harde kern van uitmaken.Het is niet de eerste keer dat er confrontaties zijn met mensen die van het VB een nieuwe VU willen maken.
Het zal niet lukken.8)
kingtiger is offline  
Oud 4 juni 2006, 15:04   #331
luc broes

Standaard

Citaat:
Ge zijt dus duidelijk een verdachte figuur en geen echte nationalist,niet meer dan een stemmentrekker die niet representatief is.Vreemdelingen moeten hier weg omdat ze hier teveel zijn.Sympathie of antipathie staat daar los van.Van mij moogt gij gerust vriendelijk zijn tegen vreemdeligen.Ik zal ze ook zeer vriendelijk stimuleren om ergens anders naartoe te gaan.8)
Ik ben Vlaams-nationaal sinds mijn collegejaren. Heb nog geplakt voor Leo Wouters, de eerste naoorlogse bedevaarten en zangfeesten meegemaakt, leden gemaakt voor VU en later VB, op vraag van FVH op zijn lijst gestaan met duidelijke opdracht volledig in lijn te blijven met mijn opvattingen, mee verkiezingsslogans in de stijgers gezet enz
Zou dat voldoende zijn om Vlaams-nationaal genoemd te worden?
Laat ons nu maar ophouden met die bekvechtrij en Zelfbestuur voor Vlaanderen vooropstellen. En aannemen dat onvermijdelijk 1.000.000 kiezers een brede waaier van opvattingen insluit. Zoals ook het geval is bij alle partijen.
luc broes is offline  
Oud 4 juni 2006, 15:06   #332
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1) jij schenkt er ook veel aandacht aan!
Maar dan wel negatief. Zoals ik hier vroeger reeds zegde: Aisha moet op haar hoede zijn voor de politiek correcten, niet voor de 'racisten'.
De reactie van een weldenkend mens is: "Ha dat is goed. We dachten dat het VB vreemdelingen uitsloot, maar nu neemt ze zo iemand op".
Maar neen alleen verzuurde commentaar uit die hoek.
Ik heb zo'n uitspraken nooit gedaan. Ik heb alleen gezegd dat 2 kleurlingen in de partij het racistische gedachtegoed niet weerleggen. De reactie die je aanhaalt is bovendien ironisch bedoeld, maar dat had je waarschijnlijk niet begrepen. En tenslotte zijn er duidelijk vooral verzuurde reacties binnen eigen rangen (Schavuit, Max4Westland, Kingtiger,...)!

2) Dat is nu eens goed nieuws! En je hebt dan nog gelijk ook. Dagelijks lezen we op de website van het VB gezonde goeddoordachte commentaar op het politiek gebeuren, en Nergens neemt het VB die harde stellingen in. En ze weten ook waarom!!
Edina, je hebt 100% gelijk, maar je komt nu zeker in botsing met je geestesgenoten die beweren dat we dagelijks haat spuwen.
Proficiat, en volhouden maar![/quote]

Typische VB-taktiek. Een zin uit zijn context rukken en er dan ook nog een belangrijk woord in negeren "DIE harde stellingen". Die sloeg op stellingen zoals dat neonazi's en consoorten niet welkom zijn in de partij. Dat het VB haat zaait tov vreemdelingen daarentegen is bekend. Daar zijn ze dan ook terecht voor veroordeeld.

Ik heb duidelijk op zere teentjes getrapt.
Edina is offline  
Oud 4 juni 2006, 15:12   #333
kingtiger
Banneling

Standaard partij

Citaat:
Ik ben Vlaams-nationaal sinds mijn collegejaren. Heb nog geplakt voor Leo Wouters, de eerste naoorlogse bedevaarten en zangfeesten meegemaakt, leden gemaakt voor VU en later VB, op vraag van FVH op zijn lijst gestaan met duidelijke opdracht volledig in lijn te blijven met mijn opvattingen, mee verkiezingsslogans in de stijgers gezet enz
Zou dat voldoende zijn om Vlaams-nationaal genoemd te worden?
Laat ons nu maar ophouden met die bekvechtrij en Zelfbestuur voor Vlaanderen vooropstellen. En aannemen dat onvermijdelijk 1.000.000 kiezers een brede waaier van opvattingen insluit. Zoals ook het geval is bij alle partijen.
Ge zijt dus wel degelijk iemand die niet de typische VB-er is,wat mij voort het overige niet schokt.Ik heb daar geen last van,er mogen binnen de partij effectief verschillen bestaan.Ik heb ook gedeeltelijk afwijkende opvattingen bijvoorbeeld over euthanasie.Maar zoals alle radicalen trek ik wel de lijn tegen personen die helemaal geen vlaams nationalisten zijn zoals verstrepen en co.De genaamde Aisha aanvaard ik ook niet want zeker geen vlaams nationalist en de belichaming van iets waar ik absoluut tegen ben.
kingtiger is offline  
Oud 4 juni 2006, 15:12   #334
luc broes

Standaard

Citaat:
Typische VB-taktiek. Een zin uit zijn context rukken en er dan ook nog een belangrijk woord in negeren "DIE harde stellingen". Die sloeg op stellingen zoals dat neonazi's en consoorten niet welkom zijn in de partij. Dat het VB haat zaait tov vreemdelingen daarentegen is bekend. Daar zijn ze dan ook terecht voor veroordeeld.
Ik heb duidelijk op zere teentjes getrapt.
Neen, Edina, je hebt geen zin voor humor!
luc broes is offline  
Oud 4 juni 2006, 15:19   #335
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu doet ge mij werkelijk lachen.Er is geen enkele linkse die u gaat geloven.
De partij is altijd duidelijk tegen migratie geweest.De discussies die er plaatsvinden gaan over details.De toespraak van FDW ,die overigens een heel goeie gast is ,neem ik met een korrel zout.FdW laat zich nogal wel eens meeslepen als hij praat in het openbaar.Dat is niet de eerste keer .Hij heeft trouwens zelf ook de reputatie en het verleden van een radicaal.
Ik ben wel radicaler dan de partijlijn maar dat heeft niet belet dat ik in het verleden al een paar keer kandidaat geweest ben voor de verkiezingen voor het VB op verschillende niveaus en ook voor de gemeenteraadsvekiezingen van oktober ben ik gevraagd om mij beschikbaar te stellen.Zo marginaal ben ik dus niet.Onder mijn eigen naam en in het openbaar ben ik een trouwe partijsoldaat die hier en daar wel de zaken scherper zou stellen en zeker bedenkingen heeft bij sommige tactische beslissingen.Ik weet wel wie ik in de partij kan vertrouwen.FDW,de voorzitter en Filip De Man horen daarbij.
U maakt er weer eens een potje van. Natuurlijk is het Vlaams Belang tegen ongebreidelde migratiestromen, maar dat is nog wat anders dan wat u hier allemaal uitbraakt.
Oud 4 juni 2006, 15:20   #336
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Luc, negeer dit personage maar. Nu wordt wel duidelijk dat dit heerschap een trol is.
Oud 4 juni 2006, 15:26   #337
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als VB'er zie ik graag dat u uw beschuldigingen eens concreet invult. Kortom, geef me eens een paar namen van VB'ers die volgens u aanhanger zijn van de Neurenbergse afstammingswetten, van allerlei nazistische bloedlijntheorieën e.d.
Die beschuldigin heb ik nooit geuit. Wel dat er echte echt radicale figuren tussenzitten/zaten. Ik zal een paar voorbeelden geven. Pieter Huybrechts en Philippe Van der Sanden (beiden veroordeeld voor racistische aanslag van voormalig VMO met vernielingen en slagen en verwondingen tot gevolg), Pieter Van Damme (die graag neonazi's concertjes organiseert), Alain Quataert en Dieter van Parys (allebei bij het o zo gematigde VJW), Frieda Foubert (die graag mee neo-nazi bijeenkomsten organiseert), Roeland Raes (negationist, maar desondanks VB-lid, afdelingssecretaris, lid van de VB-raad en eigenaar van een eigen bureau op het VB-partijsecretariaat in Brussel) en zo kunnen we nog wel even doorgaan. En om dan nog maar te zwijgen van ex-VB'ers zoals Eddy Hermy (goede vriend van oprichter Karel Dillen en al 2 keer uit de partij gezet wegens zijn radicale ideeën) en de voor moord veroordeelde Jurgen Goris. Nee sorry, echt geloofwaardig klinkt het de uitspraak niet dat neonazi's en conssorten niet welkom zijn.

Citaat:
Dat bepaalde mensen zich door ons aangesproken voelen, is niet onze fout. 't Is niet omdat er in onze wandelclub ook een wielerfanaat meestapt, dat onze club plotseling het wielertoerisme promoot. Net zo is dat het geval met die mensen die menen dat ze hun eigen ideologie kunnen opplakken op het Vlaams Belang.
Toch wel, omdat de partij zich er niet duidelijk genoeg tegen uitspreekt. iets wat gezien hun harde standpunten naar vreemdelingen toe, op zijn minst opmerkelijk is.

Citaat:
Niet op de webstek van het Vlaams Belang? Menslief, wat kunt u toch liegen!

http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=6&id=32
Daar had ik inderdaad overgekeken. Maar ja, het stond dan ook ergens onderaan in het verslag van hun congres. Waarom niet een appart titeltje in hun rubriek actueel met "extremisten zijn niet welkom" zoals ze met andere dingen zoals de overstap van Aisha Van Zele wel doen?

Laatst gewijzigd door Edina : 4 juni 2006 om 15:30.
Edina is offline  
Oud 4 juni 2006, 15:26   #338
kingtiger
Banneling

Standaard details

Citaat:
U maakt er weer eens een potje van. Natuurlijk is het Vlaams Belang tegen ongebreidelde migratiestromen, maar dat is nog wat anders dan wat u hier allemaal uitbraakt.
Waarmee u nogmaals bewijst dat de discussies over details gaan meer bepaald de uitzonderingen op de migratiestop die bij mij volledig is en bij u niet helemaal.Ik ben niet tegen die discussies maar u kunt er blijkbaar niet tegen.8)
kingtiger is offline  
Oud 4 juni 2006, 15:35   #339
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die beschuldigin heb ik nooit geuit.
Daar ging deze discussie juist over. Bijgevolg moet u uw lijstje toch nog eens herzien.
Oud 4 juni 2006, 16:03   #340
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge zijt dus wel degelijk iemand die niet de typische VB-er is,wat mij voort het overige niet schokt.Ik heb daar geen last van,er mogen binnen de partij effectief verschillen bestaan.Ik heb ook gedeeltelijk afwijkende opvattingen bijvoorbeeld over euthanasie.Maar zoals alle radicalen trek ik wel de lijn tegen personen die helemaal geen vlaams nationalisten zijn zoals verstrepen en co.De genaamde Aisha aanvaard ik ook niet want zeker geen vlaams nationalist en de belichaming van iets waar ik absoluut tegen ben.
U aanvaardt ze niet. U zegt zelf de mainstream binnen het VB te vertegenwoordigen. En toch worden figuren als Aïsha, Verstrepen, ....en derg. binnengehaald. Straf hé

Ik denk eerder dat u tot een klein clubje behoort dat zich stilaan bedreigt begint te voelen. Anders had uw groep deze uitbreidingen tegengehouden, en niet met het excuus gekomen dat u ze maar tolereert zolang het u uitkomt.
zorlac is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be