![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Minister
|
![]() Discours op zijn Edina's brengen me altijd in de verleiding om me toch weer iets harder op te stellen.
Multicultureel? Neen! Multiraciaal? Ja! Laatst gewijzigd door Duym : 4 juni 2006 om 14:20. |
![]() |
![]() |
#322 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bepaalde mensen zich door ons aangesproken voelen, is niet onze fout. 't Is niet omdat er in onze wandelclub ook een wielerfanaat meestapt, dat onze club plotseling het wielertoerisme promoot. Net zo is dat het geval met die mensen die menen dat ze hun eigen ideologie kunnen opplakken op het Vlaams Belang. Niet op de webstek van het Vlaams Belang? Menslief, wat kunt u toch liegen! http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=6&id=32 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#324 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De partij profiteert effectief van het falen van de traditionele partijen en als men dus meer en meer op hen begint te lijken is dat een fout die fataal kan zijn.Moest de partij ooit een electorale tegenslag incasseren,wat onvermijdelijk is, dan zullen de radicalen trouw blijven.De anderen zijn niet te vertrouwen zeker niet bij een machtsdeelname. Wat de vreemdelingen betreft moet het duidelijk zijn dat vlaanderen overvol is en er van integratie van vreemdelingen geen sprake kan zijn aangezien dit inhoudt dat ze blijven en dat kan niet 8) . |
|
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volg pas na het Arrest van Gent de publicaties van het VB - voornamelijk op hun site en die van sommige mandatarissen.
Reclame krijg ik niet, omdat ik aangegeven heb geen reclame te willen ontvangen. Ik begrijp niet hoe Edina erin slaagt te WETEN wat "Heel ongeloofwaardig gezien de achtergrond van vele VB-leden" kan zijn Bovendien lijkt het me tamelijk pedant om te beweren: " En nog meer gezien het soort mensen dat ook steevast van de partij is op allerhande VB-acties en manifestaties. " Het SOORT MENSEN???? is dat geen racistisch uitgangspunt? Aan welk SOORT MENSEN wenst Edina vb. te verhuren? Bestaat er geen anti-discriminatiewet om een SOORT MENSEN niet te mogen discrimineren? Ik ga er maar van uit dat Edina zéker niet tot d�*t SOORT MENSEN behoort, maar is dat voldoende om er op zulke racistische manier over te mogen oordelen? Laatst gewijzigd door circe : 4 juni 2006 om 14:39. |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De partij is altijd duidelijk tegen migratie geweest.De discussies die er plaatsvinden gaan over details.De toespraak van FDW ,die overigens een heel goeie gast is ,neem ik met een korrel zout.FdW laat zich nogal wel eens meeslepen als hij praat in het openbaar.Dat is niet de eerste keer .Hij heeft trouwens zelf ook de reputatie en het verleden van een radicaal. Ik ben wel radicaler dan de partijlijn maar dat heeft niet belet dat ik in het verleden al een paar keer kandidaat geweest ben voor de verkiezingen voor het VB op verschillende niveaus en ook voor de gemeenteraadsvekiezingen van oktober ben ik gevraagd om mij beschikbaar te stellen.Zo marginaal ben ik dus niet.Onder mijn eigen naam en in het openbaar ben ik een trouwe partijsoldaat die hier en daar wel de zaken scherper zou stellen en zeker bedenkingen heeft bij sommige tactische beslissingen.Ik weet wel wie ik in de partij kan vertrouwen.FDW,de voorzitter en Filip De Man horen daarbij. |
|
![]() |
![]() |
#328 | |
|
![]() Citaat:
Maar dan wel negatief. Zoals ik hier vroeger reeds zegde: Aisha moet op haar hoede zijn voor de politiek correcten, niet voor de 'racisten'. De reactie van een weldenkend mens is: "Ha dat is goed. We dachten dat het VB vreemdelingen uitsloot, maar nu neemt ze zo iemand op". Maar neen alleen verzuurde commentaar uit die hoek. 2) Dat is nu eens goed nieuws! En je hebt dan nog gelijk ook. Dagelijks lezen we op de website van het VB gezonde goeddoordachte commentaar op het politiek gebeuren, en Nergens neemt het VB die harde stellingen in. En ze weten ook waarom!! Edina, je hebt 100% gelijk, maar je komt nu zeker in botsing met je geestesgenoten die beweren dat we dagelijks haat spuwen. Proficiat, en volhouden maar! |
|
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zal niet lukken.8) |
|
![]() |
![]() |
#331 | |
|
![]() Citaat:
Zou dat voldoende zijn om Vlaams-nationaal genoemd te worden? Laat ons nu maar ophouden met die bekvechtrij en Zelfbestuur voor Vlaanderen vooropstellen. En aannemen dat onvermijdelijk 1.000.000 kiezers een brede waaier van opvattingen insluit. Zoals ook het geval is bij alle partijen. |
|
![]() |
![]() |
#332 | |
|
![]() Citaat:
2) Dat is nu eens goed nieuws! En je hebt dan nog gelijk ook. Dagelijks lezen we op de website van het VB gezonde goeddoordachte commentaar op het politiek gebeuren, en Nergens neemt het VB die harde stellingen in. En ze weten ook waarom!! Edina, je hebt 100% gelijk, maar je komt nu zeker in botsing met je geestesgenoten die beweren dat we dagelijks haat spuwen. Proficiat, en volhouden maar![/quote] Typische VB-taktiek. Een zin uit zijn context rukken en er dan ook nog een belangrijk woord in negeren "DIE harde stellingen". Die sloeg op stellingen zoals dat neonazi's en consoorten niet welkom zijn in de partij. Dat het VB haat zaait tov vreemdelingen daarentegen is bekend. Daar zijn ze dan ook terecht voor veroordeeld. Ik heb duidelijk op zere teentjes getrapt. |
|
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#334 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#337 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 4 juni 2006 om 15:30. |
|||
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() Waarmee u nogmaals bewijst dat de discussies over details gaan meer bepaald de uitzonderingen op de migratiestop die bij mij volledig is en bij u niet helemaal.Ik ben niet tegen die discussies maar u kunt er blijkbaar niet tegen.8)
|
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk eerder dat u tot een klein clubje behoort dat zich stilaan bedreigt begint te voelen. Anders had uw groep deze uitbreidingen tegengehouden, en niet met het excuus gekomen dat u ze maar tolereert zolang het u uitkomt. |
|
![]() |