![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bestaan rassen? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
64 | 61,54% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
40 | 38,46% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Minister
|
![]() Slijmbal! Zit u bijna aan uw strafpuntenlimiet of zo?
![]()
![]() |
![]() |
#342 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het gewoon plezant om te zien hoe sommigen zichzelf ervan overtuigen dat de moderatie hier fout is. Ik vind dat dat niet zo is en vooral : dat zou gerust wel mogen. Niemand zegt dat politics.be democratisch of rechtvaardig moet zijn, als er maar orde is. Want herinner u : niks is gratis, behalve de zonneschijn en politics.be. ![]()
![]() |
![]() |
#343 |
|
![]() de mods zijn alleszins intelligenter dan gij maar...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Is het niet argumenteren van je eigen stelling geen teken van zwakte? Bon, je doet maar. Het tovert immers een lichte glimlach op mijn gezicht.
![]() |
![]() |
#345 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hij zit nu waarschijnlijk dik in zijn vuistje te lachen omwille van jouw voorspelbare opmerking. en ja, hij heeft gevoel voor humor
![]() |
![]() |
#346 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik maak persoonlijk een verschil tussen slim zijn en wijs zijn, da eerste is leuk maar nog half niet zo belangrijk als da tweede. ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Partijlid
|
![]() [quote=Groentje-18;2813289]
Citaat:
Nu goed, “ras” is een beladen term. Het gebruik van het woordje “ras” zou een gezindheid verraden. In de uittreksels die ik aanhaalde wordt de term “ras” niet gebuikt om een lucht te geven aan een gezindheid, maar louter op medische grond. In tegenstelling tot Groentje-18, kunnen de mensen die in de weer zijn met bloedtransfusies en organentransplantatie zich niet de luxe van een semantische discussie permitteren. Ze moeten wel degelijk rekening houden met het begrip “ras” anders vallen er lijken. Het is mooi genoeg dat Groentje-18’s opvattingen in de fora circuleren, het is ondenkbaar dat haar opvattingen ingang krijgt in een bloedtransfusiecentrum. Gelukkig wordt in het echte leven het onderscheid gemaakt tussen polemische spielerij en beroepsernst. Het omgekeerde zou pas sterk zijn. uit SANQUIN Sanquin is in 1998 ontstaan uit een fusie van de Nederlandse bloedbanken en het Centraal Laboratorium van de Bloedtransfusiedienst van het Nederlandse Rode Kruis (CLB). De Stichting verzorgt op non-profitbasis de bloedvoorziening en bevordert transfusiegeneeskunde zodanig dat wordt voldaan aan de hoogste eisen van kwaliteit, veiligheid en doelmatigheid. Sanquin levert producten en diensten, verricht wetenschappelijk onderzoek en verzorgt onderwijs, opleidingen, bij- en nascholing. Effecten van de veranderingen in de samenstelling van de bevolking op de bloedvoorziening in Nederland Veranderingen in de samenstelling van de bevolking in Nederland leiden in toenemende mate tot tekorten aan geschikt donorbloed. Dit wordt met name veroorzaakt door de sterk wisselende frequenties waarmee bepaalde bloedgroepantigenen kunnen voorkomen bij verschillende rassen en volkeren, in samenhang met een relatief tekort aan bloeddonoren uit die allochtone bevolkingsgroepen. Omdat het steeds belangrijker wordt te beschikken over donors van verschillende raciale achtergronden zal actieve werving onder deze bevolkingsgroepen een einde moeten maken aan de onbekendheid met het Nederlandse bloedtransfusiesysteem en daardoor tot een toename aan allochtone bloeddonoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat was was voor was was was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Banneling
|
![]() Effe wa humor brengen ...den topic had beter geweest - bestaan gassen...is mor 1 letter verschil moh uiteindelijk zen we allemaal stof.
![]() Laatst gewijzigd door duncan : 27 juli 2007 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
|
![]() Da is volgens mij niet zo. Wij zijn veel meer dan ons materieel lichaam.
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Gadver zeg, ben jij echt té dom om een deftige zinsbouw en spelling te gebruiken of is het gewoon kwade wil?
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() Ja ?!
Mocht dat zo zijn dan gaan we jammerlijk om met deze kennis ....wa ni wegneemt dat je gelijk hebt in mijn ogen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zen dom gemaakt door men leiders en staats mensen die ...euhmm een soort van beleid voeren ![]() Leuk om te lezen dat ik plots kwaad willig ben ....merci ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen ik tien jaar was, nam ik vaak deel aan discussies zoals 'bestaan we wel?'. Die tijd ligt al lang achter me. Iemand die het bestaan van rassen ontkent, ontkent het licht van de zon. En dat is te kwader trouw, want zelfs een blinde voelt dat de zon schijnt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
't Is maar dat jullie het weten... Duimpje ziet zwarten en blanken op de planeet en denkt: oei, dat moeten wel andere rassen zijn want ze zien er zo anders uit mijnheer.... Duimpje maakt zich hiermede volstrekt belachelijk en bewijst dat hij de arrogantie heeft om jaren wetenschappelijk onderzoek naast zich neer te leggen en om op basis van zijn simpele oogjes en een hoop vooroordelen tot één conclusie te komen. Zijn conclusie...
![]() |