![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laby:
-Horeca en...Vlaamse zelfstandigen? Een relatief groot deel zijn Brusselaars en Walen die zich inbeelden daar rap rijk te worden. Na 31 augustus vertrekken ze naar hun eigen woonplaats. Kijk eens in sept. en oktober en zie hoeveel panden er leeg staan... -Aanspreken in het Frans: veel klanten zijn Fransen, d�*�*rom. -Fransen in dienst: ze moeten die minder betalen dan de Vlamingen en toch zijn die mensen tevreden: ze verdienen hier méér dan in Frankrijk ! De Vlaamse studenten zoeken andere-beter betaalde -jobs . -Grond ingepalmd door Franstaligen: dat is de kers op de taart.Veel Franstalige Brusselaars en Walen hebben een grote mond maar als er geld op tafel moet komen, gaan ze naar de bank smeken om een lening die ze niet krijgen omdat ze geen waarborg hebben. -Plaatselijke bevolking overtuigd? Zó dom zijn ze in De Panne niet hoor !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Frankofonen houden ook van ons geld. Daarom niet splitsen. Wie zijn de slechterikken? Natuurlijk de Vlamingen die werken voor hun geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan 80% van de Walen werkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Europees Commissaris
|
![]() waarvan 40% in overheidsjobkes....
Meer dan 90% van de Vlamingen werkt Wat is dan hun probleem om zelf verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen beleid??
![]() |
#348 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ralentissez un peu, anders loopt het slecht met je af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat relevant?
Ze werken. Citaat:
Citaat:
Maar zeggen dat ze 'lui' zijn, klopt niet. Tenzij je geen probleem hebt met het gedrag van minder dan 20% te extrapoleren naar de overige 80%.
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Europees Commissaris
|
![]() Zei ik dat ze lui waren? Ik denk niet dat ik dat ergens schreef. Indien wél, mijn excuses, want ik wil inderdaad het slechte beleid van de waalse partijen niet afspiegelen op de bevolking. Ik zal ook steeds pleiten voor verdere hulp, indien we apart gaan. Onafhankelijk of CONfederatief. Liefst het eerste. Dat garandeert onze eigenheid veel beter. een CONfederatie houd nog altijd bemoeienis in van de anderen...
![]() |
#351 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Neen, wat Vlaams-nationalisten willen is dat franstaligen eindelijk ophouden met hun belerende vingertje ophouden. De Vlaamse Beweging is ontstaan toen Vlaanderen nog arm was. De Vlaamse ontvoogding heeft niets met geld te maken, maar alles met de pure minachting en imperialistisch gedrag van diegene die baat bij belgique hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat we akkoord zijn dat we het slechte beleid niet mogen afspiegelen op de bevolking. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar. Voor de opmerking 'ze zijn lui' is het relevant waar ze werken? Dat lijkt me niet. Meer dan 80% werkt, dus meer dan 80% heeft een job. Zeggen dat ze dus 'lui' zijn, is - imo - toch wel een beetje teveel van het goede. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor mij is het dan gemakkelijk, het zijn gewoon Belgen. Ik begrijp niet waarom sommige Vlamingen daar zo'n probleem mee hebben, misschien moeten zij wel wat vertragen. ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij
![]() |
#358 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zei het u toch..... ik heb me aangepast aan de gangbare normen en waarden van de regio.
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 2 september 2007 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mij is het alvast duidelijk dat het om Franstalige Vlamingen gaat. Je zou er imho goed aan doen de contradicties in je wereldbeeld niet meer op anderen te projecteren. |
|
![]() |
![]() |