![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Vreemdeling
|
![]() Wel, één feit is zeker...de meeste moslims zijn zo haatziek dat ze hun eigen koran maar blindelings volgen. Ik heb het hier dan wel over het gedeelta na medina, in medina waren zijn geschriften nog menswaardig te noemen. Eens in mekka werd het een boek vol haat en bloed.
Er moet gezegd zijnde dat een groot deel van dit (schijn)heilig boek vervangen werd, veel verzen en geschriften werden begraven of in rivieren gedumpt. Ik haalde dit alles boven op het zita forum en kreeg een banned als antwoord, nogmaals een bewijs dat we de waarheid niet mogen brengen. Het filmpje dat ik daar liet zien, bracht een duidelijk beeld vd koran naar boven...verzen vertaald door een ex-lid vd PLO nog wel. Ik poot het hier nog even, denk aan uw bandbreedte het duurt 20 min. http://ayaanhirsiali.web-log.nl/ayaa...uur/index.html Natuurlijk zijn er die zeggen dat hirsi ali fake en propaganda is, hé "newsflash" WIJ ZIJN JULLIE LEUGENS MEER DAN BEU ! De wilders film is daartegen klein bier, maar komt op een heel goed ogenblik...de wereld word stilaan wakker, europa ontwaakt. Maar zal het op tijd zijn ? Denk het niet... Ik heb mij enigsins verdiept in hun jaartallen, omdat de rellen in frankrijk mij daartoe verplichtten. De islam is klaar om europa in te nemen, ze weten het dat wij suf gemaakt zijn door onze veraders van regeringen. Daarom wou ik ieder eens aanzetten om de data en vooral het begin vd islam te bekijken. En bekijk dan eens hoeveel vd wereld zij al hebben veroverd...zoek eens goed rond en je zal vinden, niet, ik zal je dan wel helpen. De koning van eurabië en vd wereld is ook al gekend, maar dat is voor een volgende x. bird |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat, indien al iets of iemand, ik je niet kan helpen en verbreek nu het "contact", middels de negeerlijst. Totnooitmeerziens.
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee je je fascistische en totalitaire natuur maar weer eens aantoont. Als je niet de macht hebt om op Gestapowijze je discussiepartner tot "antwoorden" te dwingen, loop je weg... Tot een tegenstrijdige discussie blijk je niet in staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En waar heeft Wilders gelogen? |
|
![]() |
![]() |