![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind ook dat er moet vergeleken worden met massamoordenaars per relatieve cijfers. In dit laatste geval schat ik Pol Pot op de eerste plaats. Hoe het ook wezez: de top vier wordt bevolkt door linkiewinkies, de vijfde weten we niet wegens Belg.... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 juli 2009 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
|
![]() [quote=Another Jack;4238590]
Citaat:
Ze?...leg uit...
![]() |
![]() |
#363 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
|
![]() [quote=Another Jack;4238620]Neen hoor...U schreef "Ze" als bewijs van uw stelling...leg uit...
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;4238649]Ze = migranten = mensen van niet-Belgische origine of afkomst.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 juli 2009 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Banneling
|
![]() Wel?
Begint ons éénmotorig vliegtuigje te sputteren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
|
![]() [quote=Another Jack;4238652]
Citaat:
Dus: probeer maar opnieuw en bewijs dat "ze" een afrekening is met iemands afkomst...
![]() |
![]() |
#369 | |
|
![]() Citaat:
Als over steenbok : dat hij dan zegt wat hij weet naar hem verwijzen zegt niks. Je hebt dus nog steeds niks over peumans laat staan de rest vand e NVA die je ook probeerde zwart te maken.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;4238769]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
|
![]() [quote=Another Jack;4238788]
Citaat:
Ik ben voor absolute vrije mening. U mag dus die mening hebben. Laat ons dan ook meegenieten van uw hierboven geuite denkpyste dat het gebruik van het woord "ze" een afrekening is op iemands afkomst. Indien U dit niet kan dan ben ik verplicht om uw hierboven aangehaalde thesis en onverbloemde persoonlijke aanval bij het oud vuil zetten. Ik hoop trouwens ook dat deze vastslling op haar beurt voor U geen afrekening is op iemand wegens zijn afkomst.
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is welletjes geweest.
Peumans is helemaal niet zo'n interessante Vlaams Nationalist. Dat hij ocharme zijn vader er moet bij halen om zijn daden te rechtvaardigen zegt veel over de man. Mediageil tot in de kist. Alle middelen zijn goed, ook een belofte aan zijn vader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;4238981]
Citaat:
Ik ga hem nog éénmaal citeren hieronder, let op: "Niemand is naar hier gehaald "om het vuile werk te doen". Ze zijn op onze kosten naar hier gekomen en (de statistieken liegen er niet om) doen geen werk (het vuile willen ze niet en het moeilijke... " Volgens mij veinst u onwetendheid en bent u van slechte wil, ook uw recht natuurlijk. Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 juli 2009 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
|
![]() [quote=Another Jack;4239006]
Citaat:
De migranten (ze dus) zijn helemaal niet naar hier "gehaald" om "het vuile werk" te doen en vandaag bevolken ze met een verschrikkelijke overwicht de werkloosheids- en OCMW-statistieken...ik begrijp niet wat deze vaststelling te maken heeft met "ze" in het algemeen en uw beschuldiging in het bijzonder... Ik hoop voor U dat U de denkwijze van de rechtbank van Gent niet volgt en mensen veroordeelt omdat ze openbare studies en cijfers aanhalen. Let op: ik ga zelfs verder: de migranten (ze dus) bezetten het hoogste segment van de criminaliteitscijfers. Zoek hier maar eens de persoonlijke veroordeling tav iemand persoonlijk naar zijn afkomst. Nog eentje: de beenhouwers (ze dus) hebben het meeste handlittekens. De blauwogigen (ze dus) hebben het grootste risico op zweetvoeten. De rossen (ze dus) hebben het meeste kans op melanomen. De dikken (ze dus) hebben het meeste kans op cardiovasculair lijden . . . Als U nog eens ad hominem wil spelen...dek U dan degelijk in mijn beste...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 juli 2009 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker voor Jan.
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een belofte om nooit koningsgezind te worden, wat is daar mis mee?
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Integendeel Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 juli 2009 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |