![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Titel: 'Steeds gejaagd op zoek naar een friet en steeds op de vlucht'. Insiders schatten het succes van deze nakende film eerder 'twijfelachtig'. Laatst gewijzigd door system : 20 september 2010 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan het vervolg, "Franstalige imperialisten met schuim op de mond blijken ordinaire bedelaars."
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga er van uit dat je mij dat niet kwalijk neemt/ten euvel duidt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 20 september 2010 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Twee handen op één (volgevreten) buik". "Wallo-Brux" (en dus ook La Belgique fédérale) heeft méér dan hoogdringend een "Operazione Mani Pulite" nodig. De vraag is: aan wie kan deze uiterst belangrijke taak worden toevertrouwd? 2. Ik heb die uitzending bekeken. Ik geloofde mijn oren niet (mijn ogen zijn wel wat méér gewend ![]() Wat een spektakel!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#367 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Tss tss. U zou moeten begrijpen en vooral gaan beseffen dat men, helaas, de botte waarheid soms moet verpakken in een licht satirisch maar striemend knuppelverhaal. Laatst gewijzigd door system : 20 september 2010 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
#370 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() Hoe meer documenten er gevonden worden, hoe meer blijkt dat de opstand tegen de Hollanders vrij algemeen was in Vlaanderen. Van Limburg tot Turnhout en van Turnhout via Mechelen langs Brussel tot in Brugge. Het is maar dat ge het weet.
|
![]() |
![]() |
#372 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#373 |
Europees Commissaris
|
![]() Bronnen?
|
![]() |
![]() |
#374 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#375 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ben je liever knecht?
![]() |
![]() |
#376 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 20 september 2010 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij bent nooit met nieuwe documenten gekomen, dus ik ben benieuwd.
|
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() Wat zou het. Alles wat ik heb beweerd, heb ik ondebouwd. Natuurlijk. Ik zou wel gek zijn om dit niet te doen.
Laatst gewijzigd door system : 20 september 2010 om 16:49. |
![]() |
![]() |
#380 |
|
![]() |
![]() |