![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het lijkt me ook dom om dan kinderen te hebben, vermits de kans op problemen veel hoger ligt. 'k vind het niet bepaald getuigen van goed ouderschap om willens en wetens een kind op de wereld te zetten dat een grotere kans op gezondheidsproblemen en dergelijke heeft. En, gewoon, ik vind dat raar.
|
|
|
|
#362 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
waarom spreekt ge de mensen dan steeds maar tegen? Dat vinden we namelijk allemaal! En, vermits sommigen enkel volgens hun eigenste profeet leven, is het aan de staat om ervoor te zorgen dat die mensen wiens profeet het allemaal best vond, zolang ze niet aan dezelfde moedermelkborst hadden gezogen, even terug te fluiten: als ze met hun nicht willen huwen, dan ginds in het paradijselijke herkomstland, alwaar Allah voor hun spruiten zorgt, en anders kunnen ze wèl importeren (ik geef het dus al op dat ze niet zullen importeren).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2010 om 17:08. |
|
|
|
|
#363 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Soit, het is uiteraard wel zo dat die neef-nicht huwelijken die hier besproken worden allemaal te maken hebben met het oog op nageslacht bezorgen. Het was echter gewoon een wijsneuzerige toevoeging en niets meer, mijnerzijds.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 20 december 2010 om 17:16. |
|
|
|
|
|
#364 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
#365 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrouwen worden altijd gepakt door mannen, en niet altijd als de vrouw er zin in heeft. |
|
|
|
|
|
#366 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik heb het over de islamitische cultuur waarbij vrouwtjes worden verkocht (ze noemen het bruidsschat) aan de meest geschikte kandidaat, in ruil voor hun ongebruikte vagina. Een tweedehandsvagina is een pak goedkoper, iets dat wel kan worden goedgemaakt als er de juiste papieren bij kunnen worden afgeleverd, dan stijgt de prijs. Mannekes die tegen mijn goesting MIJN vagina willen gebruiken (ook al menen ze dat ze mijn vader daarvoor kunnen betalen) gaan het zich wel beklagen. ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2010 om 17:15. |
|
|
|
|
|
#367 |
|
Banneling
|
Elke religie bekijkt een vrouw als een minderwaardig wezen . Volgens hun scheppingsverhaal is de mensheid dan ook ontstaan door incest .
|
|
|
|
|
#368 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
verkrachting binnen het huwelijk is nog niet lang strafbaar. en in de praktijk wordt er verkracht dat het een lieve lust is.
|
|
|
#369 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#370 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeker sinds een jaar of twintig al. Probleem (zoals zovele juridische problemen) is de bewijslast. Maar het st�*�*t in de wet! en dit in tegenstelling tot de sharia (die sommigen hier zo graag zouden willen ingevoerd zien) waarbij de vrouw PER DEFINITIE mag "gepakt" worden van zodra het mannetje het wil! (en waarbij ZIJ zelfs gestraft wordt als ze weigert).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#371 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ben je daar zeker van ? Ik zou eerder pleiten dat vrouwen daar geen probleem van maken zolang hun kroost er geen probleem mee heeft. Jij moet het waarschijnlijk hebben van de theorie, de boekjes van de univ. Desnoods draaien ze de vent hun nek om. Als moeder en kroost er maar beter van worden. Wordt er echt zoveel verkracht binnen het huwelijk of het samenlevingscontract ? Laatst gewijzigd door Rudy : 20 december 2010 om 17:41. |
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wat heeft de kroost nu te maken met officieel toegestane verkrachting(zoals in de sharie) van de vrouw binnen in het huwelijk? U wéét toch dat dit VERBODEN is in Belgique?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2010 om 17:47. |
|
|
|
|
|
#373 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#374 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#375 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zeg dat dat nog niet lang zo is. Ik weet niet hoor, maar 20 jaar vind ik niet bepaald lang gezien de geschiedenis van de mens. Meer nog: dat is een minuscuul peulschilletje.
|
|
|
#376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
*kots*
|
|
|
#377 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is dat wat je bedoelt?
|
|
|
|
|
#378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je post is belachelijk, je weet maar al te goed dat ik radicaal tegen de sharia ben. Maar ik zie niet bepaald reden om zo gigantisch hoog op te lopen met ons "eigen volk".
|
|
|
#379 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nyno. Ik zie ook niet in waarom je zo hoog oploopt met je onderschrift met het citaat van Suqar "geen tijd voor die zever". Consequent blijven. De uitdrukking huismoslima is ook niet gepast.
Laatst gewijzigd door Rudy : 20 december 2010 om 19:24. |
|
|
|
|
#380 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mannen verschillen niet. Vrouwen ook niet.
|
|
|