![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wereld op zijn kop, kan alleen in Belgie.
Filip De winter, die een veroordeling te beurt zou moeten vallen wegens verantwoordelijk voor de dood van zes miljoen joden, die kan hier zomaar een klacht neerleggen? Hopelijk wijst de rechter hem streng terecht. Ik ben zeer nieuwsgierig naar de uitspraak.
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....23#post5355023 Dat is niet "het werd verzwegen". Het is inderdaad duidelijk dat het een racistische vernieling was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het over extreem-rechts gaat geraken ze nooit verder dan - minimaliseren (wat dronken gebral) - ja maar, de anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
haal jij trouwens al je "eigen meningen" uit die Antifacistische blabla site? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 14 maart 2011 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GD1PD6AU Nazi-concert in Vremde. Dorp opgeschrikt en VTM-cameraman in elkaar geslagen.http://aff.skynetblogs.be/archive/20...eraman-in.html Laatst gewijzigd door artisjok : 15 maart 2011 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() Dat er in Diksmuide niemand geslagen werd, komt omdat de politie iedereen uit de buurt hield.
"de ene misdaad is de andere niet"http://yelloman1.blogspot.com/2008/1...diksmuide.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hetzelfde als ik effe als reporter een café van de x-side van den anderlecht ga binnenstappen om daar een reportage te maken hoe marginaal de x-side wel niet is en dan verbaasd zijn dat ze mij daar buiten kloppen. Die weten ook wel goed genoeg dat die cameramannen daar alleen maar staan om hen zwart te maken in de media (terecht of onterecht).
![]() |
![]() |
#371 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Staatssecretaris
|
![]() of die van b&h zijn effectief wussies die nog niet iemand degelijk in elkaar kunnen slaan. In dat geval is er helemaal geen reden om te denken dat het daar niet veilig is.
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk heeft de man een schop onder zijn achterste gekregen toen ze hem buitensmeten en had hij een blauwe plek ofzo.
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Banneling
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GD1PD6AU Nazi-concert in Vremde. Dorp opgeschrikt en VTM-cameraman in elkaar geslagen.http://aff.skynetblogs.be/archive/20...eraman-in.html Het VTM-team bestond blijkbaar op zijn minst uit een cameraman en een klankman. De cameraman werd naar binnen gesleurd en minutenlang afgetuigd zodat hij naar het ziekenhuis moest worden afgevoerd. De klankman kon ontkomen, verwittigde de politie en kwam er vanaf met lichte verwondingen. Wat is daar tegenstrijdig aan? Laatst gewijzigd door artisjok : 15 maart 2011 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik uit je antwoord besluiten dat de "Eèn en ander lijkt elkaar tegen te spreken..." voldoende werd uitgeklaard? Je ziet geen tegenstrijdigheden meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij moest daar maar niet buiten staan filmen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ik met mijn Club Brugge-sjaaltje in het supporterscafé van anderlecht binnenwandel zal ik wrs. ook met minstens een paar schrammen buiten komen. Heb ik nu gezegd dat die het recht hebben om supporters van andere clubs in elkaar te slaan? Nee toch, maar op sommige plaatsen komt ge in bepaalde omstandigheden beter niet. Het enigste wat ik kan zeggen is dat die cameraman dom is en dat hij een pak slaag had kunnen zien aankomen.
![]() |
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U werd over deze zaak geïnterpelleerd door de kamerleden Koen T’Sijen (Spirit), Claude Marinower (VLD) en Hilde Claes (SP.A). De minister van Justitie antwoordde dat ons land, in tegenstelling tot landen als Duitsland en Spanje, niet over een juridisch systeem beschikt om activiteiten van bepaalde groeperingen te verbieden. Wel zouden overtredingen door individuele personen begaan gerechtelijk vervolgd kunnen worden. We beschikken immers over een wet die racistische, antisemitische en xenofobe daden bestraft, en een wet op het negationisme. Maar dat houdt in dat men moet kunnen bewijzen dat er overtredingen gebeurden. De minister van Binnenlandse Zaken antwoordde dat, in het Merksems ziekenhuis waar de VTM-cameraman opgenomen werd, een proces-verbaal is opgesteld voor opzettelijke verwondingen en slagen. Er was geen proces-verbaal opgemaakt wegens inbreuken op de wetgeving over het racisme en/of het negationisme. En dat stoort ons. Want de VTM-cameraman heeft wel degelijk gezien welke affiches er aan de muur van de concertzaal hingen, en heeft gehoord wat er gescandeerd werd. Maar als de federale politie, de staatsveiligheid or whatever geen blik werpen in de concertzaal, zich beperken tot kijken of het buiten rustig is, zullen er ook geen vaststellingen gemaakt kunnen worden over inbreuken tegen de wetgeving die ook u dierbaar is.http://www.afan.dds.nl/nederland/2006augustus05bh.html |
|
![]() |
![]() |