![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oja, lees ook eens Dag Vlaanderen van Christophe Deborsu. Een Waal die verliefd is op Vlaanderen. Geen arrogante Brusselaar. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 24 augustus 2012 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#363 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
|
![]() Citaat:
als ik jou was, zou ik een beetje meer onder de mensen komen op straat ipv boeken te lezen om eens te kunnen praten met een echte Vlaming/Zuid-Nederlander! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() “Red Haired Barbarians”, that’s how the Chinese described my ancestors when they dealt with the first Dutch mercenaries who sailed to China about 500 years ago. According to the Chinese stories around that time. The Dutch are into piracy. They live on their ships, along with their children and wives and they have no land."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe zou d�*t toch komen? Citaat:
De enige reden, waarom u hem niet als bron aanvaardt, is dat hij u te kakken zet. Daarom probeer je heb nu met leugens ongeloofwaardig te maken. Zeer laag, als je het mij vraagt. Lees eens de kritieken op zijn werk, dat staat ook in de link. Maar je hebt je duidelijk niet eens de moeite getroost. Paulus. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zeker jongen, dat is een zeer betrouwbare bron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeerde en gaf bronvermelding. Daar was al een kolonie. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Belg kocht er eerlijk een lap grond en stichtte een stad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Banneling
|
![]() Ik ondervind het aan den lijve.
Ja, van een prutser van 25 jaar moet ik als 60-jarige nog eens leren dat ik met mensen moet omgaan. k deed mijn hele leven niks anders. Ik ken mensen in elke Vlaamse stad en gemeente, in vele steden in nederland (kom er wekelijks) en nu ook in zuid-wallonie. Ik zou zeggen : kom eens buiten. Dat moet lang geleden zijn na 17.000 postings op 3 jaar. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 24 augustus 2012 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
|
![]()
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
|
![]() Citaat:
ik voel me nu op mijn Hollandse pik getrapt.
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
|
![]() Citaat:
(grapje)
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() Conclusie : deze laatste gordel is er één teveel. Behalve dan als promotietool voor NVA en zijn kortzichtige heethoofden die niet inzien dat - zonder destructieve revolutie - het economisch evenwicht tussen Vlaanderen er Wallonië er sowieso zit aan te komen.
Niet dat ik hiermee het "non" van Sint-Genesius-Rode goedkeur. Het is alweer een Franskiljon-reactie van hautaine Brusselaars. De échte Walen vinden dit evenzeer onbegrijpelijk. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 25 augustus 2012 om 06:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
|
![]() Citaat:
Je weet het nog niet? Volgend jaar is er een 33ste Gordel. Misschien met een gewijzigde formule, Maar het Gordelverhaal is helemaal nog niet gedaan. Wat je laatste opmerking betreft, kan ik je voor een deel volgen. De gewone Waal vindt die Brusselse francofone pesterijen inderdaad onbegrijpelijk. Maar hun politici klappen in hun handjes van pret. Bewijs: Joëlle Milquet, die als Minister van Binnenlandse Zaken de ook voor de gewone Waal onbegrijpelijke beslissing van de gemeenteraad van Rode ongedaan zou kunnen maken ( al was het maar om de communautaire vrede te bewaren ) vertikt het om een vin te verroeren. Dat bewijst dat zij volop achter de beslissing van de francofone meerderheid in Rode staat. Kortom: het bewijs dat de francofone politici de vloer vegen met de communautaire pacificatie. Zij hebben nog veel grootsere plannen voor ogen (invulling van de BMG). Ze vragen hierdoor uitdrukkelijk om het einde van België. Eén keer is er de druppel die de emmer doet overlopen.
![]() |